پابجی, مقاله

مپ Vikendi در پابجی موبایل

مپ vikendi - فروشگاه پدارول

مپ Vikendi یکی از نقشه های بازی پابجی است که از زیباترین نقشه های این بازیست. علت آن هم آب و هوای خاص این نقشه است.

زمینه سفید و برفی، شفق قطبی، روستاها و شهرها و کمپهای زمستانی همه و همه باعث زیبایی این مپ شده است. در این مقاله سعی داریم با این مپ جالب بیشتر آشنا شویم پس اگر از علاقمندان پابجی موبایل هستید با ما همراه باشید.

ویژگی های مپ Vikendi

این نقشه از زیباترین نقشه های پابجی است و وسعت آن 6*6 کیلومتر است. مدت زمان روز در این نقشه نسبتا زیاد است ولی در زمانهایی هم باید در شب با دشمن مبارزه کنید.

در این نقشه جت اسکی که خودروی دو نفره است هم وجود دارد که قابلیت حرکت روی برفها را دارد. از نکات دیگر این نقشه این است که شما قبل از اینکه به زمین برسید می توانید چتر نجاتتان را پاره کنید و به دلیل اینکه زمین پر از برف است روی زمین فرود بیایید.

در هنگام استفاده از وسایل نقلیه ممکن است دچار لغزندگی شوید و باید گاز دهید تا شتاب بگیرید. نکته دیگر این است که رد پای شما روی برف باقی می ماند که بعد از گذشت زمانی کوتاه به دلیل بارش برف محو می شود.

پابجی گیم مپ

اسلحه های موجود در مپ Vikendi

در مپ ویکندی سلاحهای متنوعی وجود دارد که مهمترین آنها شامل موارد ذیل است:

– MP5K : این نوع اسلحه از سلاحهای انحصاری این مپ است که جایگزین وکتور شده است. این اسلحه از کلاس SMG است و قدرت خوبی دارد و از گلوله 9 میلیمتری استفاده میکند. این اسلحه جهت برد نزدیک استفاده می شود.

– UMP9 : بیشتر نبردهایی که در این مپ اتفاق می افتد برد متوسط یا نزدیک است که این اسلحه برای آنها بسیار مناسب است و هر گلوله آن می تواند خسارت بالایی ایجاد کند.

– UZI : این اسلحه هم در کلاس SMG است و گلوله 9 میلیمتری دارد. سرعت این اسلحه از MP5K بیشتر است ولی قدرت کم تری دارد. این اسلحه هم در برد نزدیک بهتر است استفاده شود.

– M416 : یافتن این اسلحه در این مپ کار سختی است ولی اگر بتوانید پیدایش کنید نباید به هیچ وجه آن را از دست بدهید زیرا ثبات و پایداری بالایی دارد و برای برد متوسط خوب است و خسارت بالایی هم ایجاد می کند.

پیشنهادی می کنیم مقاله بهترین ترکیب اسلحه در پابجی موبایل را مطالعه کنید. 

مپ vikendi - اسلحه ها

بهترین ترکیبهای اسلحه در مپ Vikendi کدامند؟

در این بازی پیشنهاد می شود تنها از یک اسلحه بخصوص استفاده نشود و سعی کنید ترکیبی از دو اسلحه را برای نبرد استفاده نمایید. بهترین سلاحهای ترکیبی در این نقشه عبارتند از:

– اسلحه های M416 و S12K

– سلاح های UMP9 و M16A4

– UZI و M416

مهمترین و بهترین مکان های مپ ویکندی در پابجی موبایل

خطوط قطار در مپ ویکندی

با قطارهای این مپ می توانید از صخره ها و موانع با سرعت و به آسانی عبور نمایید. 11 ایستگاه در طول خطوط قطار وجود دارد که بازیکن می تواند در این ایستگاهها سوار قطار شود. استفاده از قطار از راههای فرار و دوری از مناطق جنگ یا خطر است.

همین طور در ایستگاه می توان کمین کرد و بازیکنانی که قصد سوار شدن به قطار را دارند را مورد هدف قرار داد. دقت کنید که این خطوط در مپ پنهانند پس در اواسط نقشه باید دنبال یکی از ایستگاهها بگردید.

Winery

این نقطه در جنوبی ترین جای مپ Vikendi قرار گرفته است. غنائم و لوتهای این مکان در شراب سازیها و در زیر بعضی سوله ها وجود دارد ولی احتمال این که دشمن در این سوله ها باشد و کمین کرده باشد خیلی زیاد است. خیلی با احتیاط وارد این سوله ها بشوید و گوشه ها و پیش خط در را نشانه گیری کنید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله گوشی های مناسب بازی پابجی نیو استیت را از دست ندهید. 

مپ vikendi - نقاط مهم

Goroka

از اولین مکانهای خیلی خوب برای فرود در این نقشه منطقه Goroka است که یکی از چهار شهر نقشه است. از ویژگیهای این شهر این است که شیبی دارد که اگر در ساختمان های شمال شهر فرود بیایید می توانید بازیکنان دیگر که در مناطق پست تر هستند را ببینید.

از نظر غنیمت و لوت این شهر فرق چندانی با شهرهای دیگر پابجی ندارد. شما با لوت کردن چند ساختمان تجهیزات و لوت کافی دارید که تا پایان بازی زنده بمانید. فقط هنگام خروج از شهر خیلی مراقب باشید که در اطراف دریاچه که یخ زده گیر نیفتید.

Lumber Yard

اگر قصد دارید تنها بازی کنید این مکان جایی مناسب برای شماست. این مکان خلوت است و بازیکنان کمی در آن هستند. لوتهای آن هم در خانه های مزرعه ای و اطراف خوشه هاست.

Cosmodrome

این مکان یک فرودگاه قدیمی فضایی است که در اطراف آن ایستگاههای پرتاب موشک وجود دارد و فضاهای باز و خالی زیادی دارد. شما باید به ساختمانهای چند طبقه این مکان بروید یا در زیر زمین میتوانید لوتهای زیادی به دست بیاورید.

در این مکان هم مثل winery ممکن است بازیکنان دیگری کمین کرده باشند پس خطر کشته شدن شما هم در این مکان زیاد است پس بیشتر احتیاط کنید.

Villa

این مکان هم برای تیمهای یک نفره یا دو نفره مناسب است. ویلا ساختمانی بزرگ با حیاط و تجهیزات و اسلحه های فراوان است. در یکی از پارکینگهای villa همیشه یک Dacia پیدا می شود.

Castle

اگر نمی خواهید با بازیکنان دیگر درگیر شوید و قصد کمپ و پنهان شدن دارید این مکان اصلا به شما پیشنهاد نمی شود زیرا این مکان مناسب افرادی است که دنبال چالش و مبارزه هستند.

این مکان بسیار پرطرفدار است و در نزدیک آن هم رودخانه ای وجود دارد. اگر می خواهید در این مکان فرود بیایید باید برای یافتن اسلحه همه جای این مکان را بگردید.

در انتها تعداد اندکی از بازیکنان می توانند زنده از این مکان خارج شوند. شنا کردن در طول رودخانه را هم هرگز امتحان نکنید زیرا ارزشش را ندارد.

Cantra

این شهر در گوشه جنوبشرقی نقشه است. سانترا روستایی عجیب است اما نسبت به روستاهای دیگر بهترین غنائم و لوتها را دارد. پیشنهاد می شود ابتدا در کلیسا فرود بیایید و بعد از راه لوت کردن ساختمان ها و خانه های کوچک به مسیر خود ادامه دهید.

مقاله پیشنهادی: مود Ancient secret پابجی موبایل 

مپ vikendi - نقشه

ترفندهایی برای پیروز شدن در بازی

1- درست فرود بیایید: اگر تازه کارید جاهای شلوغ فرود نیایید.

2- وقتی تازه فرود آمدید از درگیری بپرهیزید: در هنگام فرود چون اسلحه ای ندارید اگر صدای پا شنیدید سریع محل را ترک کنید زیرا به احتمال زیاد او مسلح است.

3- مراقب اطراف خود باشید: حواستان همیشه به اطراف باشد. اگر به ساختمانی وارد شدید که درش باز بود و مهمات در آن نبود معلوم است فردی به تازگی آنجا بوده یا کمین کرده پس مراقب باشید و درها را پشت سر خود ببندید تا دیگران را غافلگیر بکنید.

4- شاتگان انتخاب خوبی است آن را دست کم نگیرید: در درگیری های نزدیک بهترین وسیله است.

5- آرمور (زره) خود را تغییر دهید: زره کم کم در طول بازی صدمه می بیند و ضعیف میشود پس مدام آنرا تغییر دهید.

6- یک اسکوپ (دوربین) بگیرید: وقتی تفنگ خود را پیدا کردید باید دنبال دوربین باشید. یک اسکوپ 4x بر روی اسنایپر بسیار عالی و کاربردی است.

7- در هنگام مبارزه بصورت زیگزاگ حرکت نمایید: هنگام یورش به دشمن مستقیم حرکت نکنید زیرا حرکت زیگزاگ احتمال کشته شدن شما را کم می کند.

8- برای مخفی کاری بهتر است پابرهنه بازی کنید: کفشها صدای زیادی ایجاد می کنند. اگر حلقه آخر هستید و قصد دارید مخفی کاری کنید کفشتان را دربیاورید تا هنگام راه رفتن صدا ایجاد نکنید.

9- هنگام دویدن سلاح خود را کنار بگذارید: اگر قصد فرار دارید یا می خواهید به منطقه امن بدوید اسلحه خود را بیندازید زیرا سرعت شما بیشتر می شود.

10- صبر داشته باشید: در این بازی صبور بودن رمز موفقیت است. بی محابا و با عجله نباید عمل کرد ولی در مواقع لازم باید سرعت عمل داشت.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری پدارول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *