مقاله, پابجی

مود Ancient Secret پابجی موبایل

مود ancient secret پابجی موبایل - پدارول

در این مقاله قصد داریم شما را با مود Ancient Secret پابجی موبایل آشنا کنیم. اگر علاقه مند به بازیهای کامپیوتری هستید و می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست آورید با ما تا پایان مطلب همراه باشید. بازی پابجی موبایل از بازیهای سبک بتل رویال است که کمپانی بلوهول آن را در سال 2017 برای پلتفرمهای مایکروسافت و ایکس باکس روانه بازار کرد. با توجه به استقبال زیاد از این بازی سازندگان آن در سال 2018 نسخه موبایلی آن را نیز عرضه کردند.

این بازی در طی دو سال به یکی از محبوب ترین بازیهای کامپیوتری تبدیل شد. در این بازی بازیکنان در یک جزیره دور افتاده گیر افتاده اند و باید تمام تلاش خود را جهت زنده ماندن به کار ببرند و آخرین بازیکن زنده برنده بازی است.

ویژگیها و قابلیت های مود Ancient Secret پابجی :

به دلیل موتور آنریل انجین 4 گرافیک بازی کیفیت بسیار بالایی دارد و کلیه بخشها با جزئیات بسیار کامل قابل نمایش است.

  • این بازی دارای گیم پلی بسیار هیجان انگیز و جذاب است که هر بازیکنی را به وجد می آورد.
  • داستان بازی بسیار هدفمند و منظم طراحی شده که این باعث جذابیت بیشتر آن شده است.
  • موسیقی متن بازی و صداگذاری ها و افکت های صوتی آن بسیار شگفت انگیز و حرفه ای طراحی شده است.
  • بازی دارای مراحل، نقشه ها و ماموریت های متنوع است که این هم از نقاط قوت این بازی محسوب می شود.
مود ancient secret پابجی موبایل - قابلیت ها

مود Ancient Secret پابجی موبایل :

سازندگان پابجی موبایل هر از گاهی سیزن جدید این بازی را برای دوستداران این نوع بازیها ارائه می کنند و هم اکنون آخرین سیزن این بازی که سیزن 14 می باشد در دسترس بازیکنان است.

هر کدام از این سیزنها قابلیت ها، ویژگیها، نقشه، تجهیزات و … خاص خود را دارند و چالش های متفاوتی را برای بازیکنان ایجاد می کنند. در سیزن چهاردهم پابجی موبایل مود جدیدی قرار دارد که به نام مود Ancient Secret شناخته میشود. این مود در نقشه های میرامار و ارانگل قابلیت اجرا شدن را دارد.

وقتی بازیکن پس از ورود به جزیره و نقشه های مذکور به معبدی شناور رسید میتواند چهار معما را مشاهده کند و باید در نظر داشته باشد که باید در کمتر از 5 دقیقه به معبد برسد زیرا پس از آن معبد شناور خواهد شد و رسیدن به آن ممکن نیست.

حل کردن معماها و پازلهای این قسمت کار ساده ای است . البته این سادگی برای کسانی است که قبلا این بازی را انجام داده اند و با معماهای آن آشنا هستند.

مقاله پیشنهادی: هر چیزی که درباره مپ fourex پابجی موبایل باید بدانید. 

مود ancient cecret پابجی موبایل - معماها

برخی از معماهای Ancient Secret :

Lotus puzzle : در این معما باید روی هر یک از تصاویری که مشاهده می کنید کلیک کنید تا یکی از آنها روشن شود. با روشن شدن هر یک از تصویرها معما حل خواهد شد.

Scarab puzzle : در این معما سوالی از بازیکن پرسیده می شود که آن سوال ارانگل (Erangel) می باشد.

Animal puzzle : این هم یکی دیگر از معماهای مود Ancient Secret پابجی موبایل می باشد که در این معما تصاویر حیواناتی مشاهده می کنید و باید به ترتیب این تصاویر را روشن کنید تا معما حل گردد.

Sphinx puzzle : این معما هم از معما های جدید این بازی است و بازیکن جهت حل کردن آن میتواند سه حیوان را در گوشه سمت چپ و پایین مشاهده کند. بخشهایی که در این معما برنگ زرد می شوند الگوی بازیکن هستند و تصویر هایی که در بالا هستند براساس این الگوها باشند.

پس از اینکه بازیکن پازلها و معماها را حل کرد میتواند جعبه طلایی و اصلی بازی را به دست آورده و چیزهایی که در داخل جعبه است را از آن خود کند.

شکست Secret Boss در مود معبد :

اگر بازیکنان به طبقه بالای معبد برسند با یک اتاق روبرو میشوند که جعبه های مختلفی در آن قرار دارد. با حلقه هایی که روی جعبه هاست میتوان آنها را فعال نمود. در این هنگام امکان دارد رئیس به بازیکن حمله کند و به او آسیب برساند.

بازیکن با مهماتی که از قبل داشته یا آن هایی که روی زمین است می تواند از خودش محافظت کند. همین طور در طی مبارزه نوری زردرنگ مشاهده می شود که اگر بازیکن زیر آن نور قرار بگیرد از آسیب های رئیس در امان خواهد بود.

پیشنهادی می کنیم مقاله بهترین ترکیب اسلحه در پابجی موبایل را مطالعه کنید. 

مود ancient secret پابجی موبایل - رویال پس

رویال پس چیست ؟

در آخرین سیزن این بازی بازیکنان تغییرات بسیار زیادی را مشاهده می کنند. از مهمترین تغییرات لباسهای جدید و خاص است. این لباسها در هیچ کدام از فصلهای قبلی وجود نداشتند. اگر بازیکن رویال پس را خرید کند یک ست کامل به او تعلق می گیرد.

خرید رویال پس نیاز به داشتن مقداری موجودی یوسی پابجی موبایل به قدر کافی دارد. جهت شرکت در رقابتهای رویال پس حدود 600 یوسی و رقابت های الیت پلاس رویال حدود 1800 یوسی نیاز است تا پرداخته شود.

یوسی چیست و کاربرد آن در پابجی موبایل کدام است ؟

یوسی واحد پول بازی پابجی است و در اغلب بازیها ارز بازی نام دارد. بازیکن برای خرید امکاناتی مثل لباس، اسلحه و … از این پول استفاده می کند که این امکانات در پیروزی فرد تاثیر زیادی دارد.

این بازی از بازی های جنگی و اکشن است که ساخته کره جنوبی است و جوری طراحی شده است که کاربر برای رفتن به مراحل بعدی و دسترسی به امکانات بیشتر باید پرداخت درون برنامه ای داشته باشد.

پرداخت درون برنامه ای با ارز رایج در بازی انجام میشود که همان یوسی است. عبارت UC (یوسی) مخفف Unknown Cash است که واحد پول بازی پابجی است.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله گوشی های مناسب بازی پابجی نیو استیت را از دست ندهید. 

مود ancient secret پابجی مویایل - یوسی

خرید یوسی پابجی و تحویل فوری آن :

بسیاری از گیمرها که علاقه مند به بازیهای موبایلی مانند پابجی هستند برای دسترسی و خرید آیتم های پولی نه تنها دغدغه پرداختی و مالی دارند بلکه با مشکل زمان هم مواجه هستند زیرا نگرانند که یوسی که خرید کرده اند چه وقت به حسابشان منتقل می گردد.

برخی سایت های نا معتبر و بی کیفیت به عنصر زمان برای مشتریان خود اهمیت نمی دهند و با تاخیر زیادی سفارشات را انجام می دهند. سایت پدارول با افتخار اعلام می کند که علاوه بر قیمتهای منصفانه کلیه محصولات و خدمات را در سریعترین زمان پردازش می کند و به مشتریانش ارائه می دهد.

خرید یوسی پابجی بدون نیاز به پرداخت هزینه به واسطه ها :

از دلایلی که خرید یوسی برای بازی پابجی برای خیلی از کاربران بیش از حد گران است وجود واسطه هایی می باشد که در این امر دخیل هستند. این واسطه ها کارهای مربوط به درگاه و پرداخت را انجام می دهند و در ازای آن هم از کارفرما پول دریافت می کنند.

منظور از خرید بی واسطه یوسی این است که بصورت مستقیم و قانونی یوسی بازی پابجی به اکانت شما منتقل شده و پرداخت آنلاین از درگاه های بین المللی هم توسط سایت ارائه دهنده خدمات نظیر پدارول انجام می شود. بنابر این نباید نگران پرداخت هزینه به واسطه ها یا یا امنیت اکانت بود.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری پدارول است.

1 دیدگاه در “مود Ancient Secret پابجی موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *