مقاله, پابجی

مپ Sanhok در پابجی موبایل

مپ sanhok - فروشگاه پدارول

کوچترین مپ بازی پابجی با اختلاف مپ Sanhok است که نقشه ای 4*4 کیلومتری است و ناچار بازیکنان در نزدیک هم هستند و طبعا درگیریها بیشتر و سرعت هم بالاتر است.

بنابراین مکانهای بازی بیش از دیگر مپها توسط بازیکنان دیگر غارت می شوند و حتی جاهای خلوت هم به زودی توجه بازیکنان را جلب خواهند کرد. در این مقاله به بهترین مکانهای Sanhok برای فرود آمدن و همین طور از نظر شلوغی و لوت و … خواهیم پرداخت.

بهترین مکان های Sanhok برای فرود

Paradise Resort

این مکان بزرگ در حوالی مرکز مپ است و لوت عالی دارد. به همین سبب هم بازیکنان زیادی بر سر آنها رقابت می کنند. تنها اشکال این مکان این است که وسایل نقلیه کمی دارد ولی چون این نقشه کوچک است برای رفتن به جاهای مختلف چندان مشکلی ندارید.

Quarry

این مکان برای یک شروع آرام بسیار مناسب است ولی به دلیل لوت نسبتا کمی که دارد بازیکنان زیادی به سمتش نمی روند. اگر در این مکان فرود آمدید لوت های این مکان کار شما را راه می اندازد فقط سریعا از آنجا خارج شوید زیرا اگر کسی از اطراف آنجا رد شود شما را خیلی راحت خواهد دید و در تیررس هستید.

پیشنهادی می کنیم مقاله بهترین ترکیب اسلحه در پابجی موبایل را مطالعه کنید. 

مپ sanhok - نقشه

Camp Bravo

لوت این مکان بسیار عالیست ولی چون این مکان در گوشه مپ واقع شده کارتان را در رسیدن به دایره بعد مشکل می کند. در اینجا ماشینهای پارک شده می توانند به شما در فرار راحت کمک کنند.

اگر بازیکنان زیادی در این مکان با شما هستند از ساختمانهای مرکزی دور شوید زیرا پنجره های زیادی دارند که شما را می توانند به راحتی در تیررس دشمن قرار دهند.

Boot Camp

این مکان شبیه Pecado یا School است ولی تفاوت آن این است که اینجا بزرگتر است و امکان اینکه بیش از یک نفر یا گروه زنده از آن خارج شوند وجود دارد. بهترین لوت کل نقشه در اینجا قابل یافتن است ولی فراموش نکنید که جسد کشته شدگان را هم بگردید.

Sah Mee

این منطقه نسبت به جاهای دیگر نزدیکترین جا به یک شهر است که لوت ها در خانه های دوطبقه هستند پس باید مراقب باشید که ممکن است بازیکنان دیگر هم به اینجا آمده باشند و شما را می توانند به راحتی غافلگیر کنند. اگر هوشمند و باحوصله باشید این مکان برای فرود عالی است.

Ha Thin

این مکان به طرز شگفت انگیزی بزرگ و خوب برای لوت کردن است ولی اگر مسیر هواپیما با آن فاصله زیادی داشت بهتر این است که مکان دیگری انتخاب نمایید.

وسایل نقلیه زمینی، روی آب، سلاح های خوب و تجهیزات به تعداد زیاد چیزهایی هستند که در این مکان انتظار شما را می کشند.

Camp Alpha

این مکان از نظر لوت با Camp Bravo تقریبا هم رده است ولی نسبتا دور افتاده است که همین امر از جذابیت آن میکاهد. اگر با موقعیت بدش کنار می آیید و برنامه از پیش تعیین شده ای دارید این مکان هم گزینه مناسبی می تواند باشد.

مپ sanhok - نبرد

تاکتیک ها و نکات مفید برای مپ Sanhok

1- غیرفعال کردن جلوه های گرافیکی

بهتر است تنظیمات گرافیکی را پایین بیاورید و افکتهای هوا و شاخ و برگ را غیرفعال کنید. این جزیره واقعا مرطوب است و نقشه باران، مه و آفتاب را در مناطق مختلف آن میتوان یافت. همین طور این مکان با شاخ و برگ پرشده که سبب میشود کار برای دیگر بازیکنان دشوارتر شود.

جلوه های گرافیکی را نمی توان به طور کامل غیرفعال کرد ولی کم کردن تراکم آنها باعث می شود دید واضح تری داشته باشید.

2- عدم استفاده از وسایل نقلیه

به دلیل اینکه این نقشه کوچک است و استفاده از وسایل نقلیه کاملا جلب توجه می کند استفاده از آنها اصلا توصیه نمی شود. در این نقشه وسایل نقلیه زیادی وجود دارد اما برای زنده ماندن بهتر است از آنها استفاده نکنید.
مپ Sanhok نقشه خوبی جهت استفاده از تفنگهای تک تیرانداز نمی باشد چون مناطق باز کمی دارد و فرصت برای جنگهای راه نزدیک بیشتر است.

همین طور غبار و مه آلود بودن فضا و همین طور وجود شاخ و برگهای زیاد این جزیره هدف دوربرد را مشکل می کند و اگر می خواهید از تفنگ تک تیرانداز استفاده کنید باید خیلی در این کار استاد باشید.

3- انتخاب درست رنگ لباسها

همان طور که می دانید استتار می تواند به شما در مخفی شدن بهتر کمک نماید. مثلا اگر در نقشه ویکندی فرود آمده اید و مشغول بازی هستید به دلیل فضای برف آلود آنجا لباس سفید مناسب است.

ولی در نقشه سانهوک به دلیل جزیره بودن و داشتن بافت گیاهی بهتر است از پیراهن و شلوار سبز رنگ استفاده کنید زیرا بهتر می توانید از دید دشمن پنهان شوید.

پیشنهادی می کنیم مقاله بهترین ترکیب اسلحه در پابجی موبایل را مطالعه کنید. 

مپ sanhok - فرار

ویژگی ها و تغییرات جدید مپ sanhok

– وسیله نقلیه Loot Truck

در آپدیت سیزن 14 نقشه سانهوک جنگلهای بزرگ و تپه های مرتفع اضافه شده اند که امکان استتار بیشتر را به بازیکنان می دهند. همین طور وسیله نقلیه Loot Truck به بازی افزوده شده که با نابودی این وسیله نقلیه بازیکنان میتوانند به منابع مهم دست یابند.

– وجود آیتمهای جدید

در نقشه جدید تغییرات و آیتم های زیادی به وجود آمده است که آیتمهای جدید در افزایش سرعت بازی نقش دارند و هیجان بازی را افزایش می دهند.

اگر بصورت گروهی در این نقشه رقابت کنید لذت رقابتتان چند برابر می شود. در این نقشه می توان به راحتی و کمتر از نیم ساعت تمام منابع مورد نیاز را پیدا کرد.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری پدارول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *