مقاله, پابجی

مپ Karakin در پابجی موبایل

مپ karakin - فروشگاه پدارول

مپ Karakin به تازگی در لیست نقشه های پابجی موبایل اضافه شده که شامل تعدادی از فیچرها یا ویژگیها، سلاحهای پابجی و مکانیسمهای جدید برای بازیکنان می باشد.

این مپ یک تجربه جدید در بتل رویال ایجاد کرده است. در این مقاله در مورد مپ Karakin اطلاعات مفیدی به شما ارائه شده است پس با ما همراه باشید.

ویژگیهای جدید مپ Karakin

– کاراکین یک نقشه کوچک 2*2 کیلومتر است و شبیه زمینهای Miramar است با این تفاوت که صخره ها و شهرهای کوچک بیشتری دارد.

در هر بازی 64 بازیکن در Karakin حضور دارند. در این منطقه به جای منطقه قرمز (Red Zone) منطقه تخریب (Demolition Zone) وجود دارد.

منطقه تخریب نسبت به منطقه قرمز مساحت کمتری دارد ولی منطقه تخریب می تواند ساختمانها را تخریب نماید پس بهتر است از این منطقه خارج شوید.

– در این بازی Frag Greade به جای Sticky Bomb وجود دارد. استیکی بمب به هر سطحی می چسبد و بعد از مدت کوتاه منفجر میشود. این بمب میتواند دیوارهای ساختمانها را منفجر کرده و تونلهای مخفی را پیدا کند.

– دیوارهای نازکی خواهید یافت که می توانید از داخل ساختمانها به اطراف شلیک کنید.

– راکت انداز Panzerfaust که جدید است و سلاحی یک بار مصرف می باشد موشک یا راکتی را شلیک میکند که در شعاع شش متری میتواند منفجر شود.

مقاله پیشنهادی: چگونه عکس پروفایل پابجی موبایل را عوض کنیم؟ 

مپ karakin - ویژگیهای جدید

بهترین مکانهای فرود روی مپ Karakin پابجی موبایل

منطقه Bahr Sahir

این منطقه در قسمت بالای مپ کاراکین است و تجهیزات زیادی مثل اسلحه و پیوستهای اسلحه را میتوان غارت کرد. ساختمانهای زیاد این منطقه هم مملو از تجهیزات هستند.

منطقه Bashara

این منطقه از مهمترین مکانهای فرود نقشه کاراکین است زیرا غنیمت های زیادی برای بازیکنان است که می توانند آنها را بدست بیاورند. همین طور این منطقه از مکانهای خیلی شلوغ است و توصیه می شود به محض فرود خیلی مراقب اطراف باشید و پوششی دفاعی در اطراف خود بسازید.

منطقه Cargo Ship

این محدوده پاداش زیاد دارد ولی ریسک بالایی هم دارد. حجم غنیمت های این منطقه خیلی زیاد است ولی وقتی در این منطقه فرود بیایید که برای جنگهای زود هنگام آمادگی داشته باشید.

منطقه Al Habar

این منطقه در سمت راست مپ واقع شده و غنائم بسیار زیادی دارد پس عاقلانه است که در این منطقه فرود بیایید تا تجهیزات خودتان برای نبرد پیش رو را بدست بیاورید.

پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش نقشه ارانگل در پابجی موبایل را مطالعه کنید. 

مپ karakin - بهترین مکان فرود

منطقه Hadiqa Nemo

اگر به میزان متوسطی ریسک کردن را دوست دارید و صد البته غنیمت های زیاد برای شما این منطقه بهترین مکان فرود در این نقشه است. در این محدوده از کانتینرهای بزرگ حمل و نقل استفاده کنید تا غنائم بسیار زیادی را بتوانید به دست بیاورید.

منطقه Al Hayik

این منطقه کوچکترین منطقه دارای نام در مپ Karakin است و مکانی عالیست برای فرود. در این محدوده نیروهای مقاومت زیادی نمی بینید و می توانید راحتتر به تجهیزات دست پیدا کنید.

تونل ها

درحالیکه مکانهای دارای نام میتوانند شما را به زیرزمین برسانند، وسط مپ فرصت را برایتان فراهم میکند که با ریسکی کمتر غنیمت خوبی بدست آورید و سپس مخفی شوید. این محدوده از نقشه برای فرود بسیار امنیت دارد.

مپ karakin - انفجار

آیتم های جدید مپ Karakin

– بمبهای چسبنده : بمبهای چسبنده را می توانید پرتاب کرده و یا روی دیوارها و زمین بچسبانید و همین طور می توانید میانبری برای خود ایجاد کرده و بوسیله آنها به مکانهای مخفی دسترسی داشته باشید.

– موشک انداز: با موشک انداز به راحتی می شود دیوارها را خراب کرد و افراد پشت دیوار را کشت.

چگونه در مپ Karakin پیروز شویم؟

– بازیکنان پابجی موبایل به سبکهای مختلفی بازی می کنند مثلا برخی فقط به دنبال کشتن و حذف دیگر بازیکنان هستند و بعضی دیگر فقط به بردن فکر می کنند و در گوشه ها کمپ می کنند. در مپ کاراکین باید از هر دو روش استفاده کرد و فقط در فکر کمپ کردن نبود.

– فرود آمدن درست و به موقع بسیار در این بازی موثر است. با فرود درست می توان از دیگر بازیکنان پیشی گرفت و تفنگ موردنظر خود را برداشت.

– در این بازی یک جا نایستید و کمپ نکنید زیرا نقشه کوچک است و هیچ ساختمانی در مقابل بلک زون نمی تواند مقاومت کند و با کمپ کردن خود را به کشتن می دهید. بعلت صحرایی بودن این منطقه دشمنان خیلی راحت می توانند از فاصله زیاد شما و دیگر اعضای گروهتان را هدف بگیرند پس باید خیلی مراقب باشید.

– در این بازی کار تیمی و تیراندازی درست و دقیق بسیار به برد کمک می کند. همیشه مسیر خود را طوری انتخاب کنید که دید خوبی نسبت به سایر بازیکنان داشته باشید و در دام دشمن نیفتید.

شاید مطالعه مقاله مپ Miramar در پابجی موبایل برایتان جالب باشد. 

مپ karakin - بمب

آیتم های اختصاصی مپ کاراکین

همانطور که در قسمتهای قبل گفته شد می توان به استیکی بمب اشاره کرد که از آیتمهای اختصاصی این مپ است که برای انفجار دیوارهای مخصوص به کار میرود. همین طور سلاح G36C و لانچر Panzerfaust هم از آیتمهای دیگر اختصاصی در این نقشه است.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری پدارول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *