پابجی, مقاله

مقایسه اسلحه Mini-14 و SKS در پابجی موبایل

مقایسه اسلحه Mini 14 و SKS - فروشگاه پدارول

مقایسه اسلحه mini-14 و SKS که هر دو از محبوبترین تفنگ های طراحی شده در پابجی موبایل هستند و ویژگیهای خاص خود را دارند در این مقاله به مقایسه گذارده شده اند و می خواهیم ببینیم با کدام یک از آنها شانس برنده شدن بیشتری داریم. پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

مقایسه اسلحه Mini-14 و SKS در پابجی موبایل

اسلحه Mini14

این اسلحه با وزن سبک بعنوان یک تفنگ Marksman شناخته می شود. این سلاح در مقایسه با تفنگ های دیگر در کلاس خود خسارت کمتری ایجاد می کنند و تنها اتچمنت های ویژه ای برای مود magazine و حالت دید دارد. موارد گفته شده کم و کاستی های این اسلحه را تا حد زیادی جبران می کند.

در مورد این اسلحه باید گفت که باید هر چه سریع تر ماشه را بکشید ولی بدلیل اینکه زمان تعویض خشاب در این اسلحه کمی طولانی است باید شانس بیاورید و دشمن مدنظر را با اولین تیر از پای در بیاورید وگرنه در حین تعویض خشاب حتما کشته خواهید شد.

پس اگر قصد تعویض خشاب دارید از اطراف خود مطمئن شوید که امنیت منطقه برقرار است. اسلحه Mini-14 حداکثر تا دامنه 90 متر می تواند آسیب رسان باشد و بعد از آن آسیبی که توسط هر شلیک ایجاد می شود به مرور کاهش می یابد و نهایتا تا 420 متر قابل اصابت است.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله بهترین بازی های ps5 در سال 2022 را از دست ندهید.

مقایسه اسلحه Mini-14 و SKS - تفنگ mini-14

اسلحه SKS

اسلحه SKS (Samozaryadny karabin sistemy simonova) یک چیزی بین تفنگ sniper و Assault معمولی است. پس اگر یک بازیکن بتواند این سلاح را در CQC بطور خوبی کنترل نماید این اسلحه در جنگ های میان برد خیلی عالی عمل می نماید و قدرت ویرانگری بالایی دارد.

ولی در نبردهایی که در فاصله طولانی تر اند به دلیل اینکه دقت کمتری دارند کاربرد کمتری هم دارند. اگر بازیکنی هستید که از سلاح با Damage و آسیب زیاد، Fire Rate و دور برد بالا لذت می برید بهتر است به دنبال sks بگردید.

حال چرا؟ چون این سلاح از جمله معدود سلاحهایی هست که این ویژگیها را با هم دارد. این سلاح همین طور دارای مزیت پذیرش بیشترین اتچمنت ها نسبت به سایر اسلحه هاست.

خشاب استاندارد این اسلحه تنها دارای 10 گلوله ظرفیت است که لگد زیاد و دقت بالایی در مقایسه با دیگر تفنگ های اتوماتیک دارد و برای شلیک مجبور هستید که در حالت ایستاده قرار بگیرید و شلیک مداوم نمایید که این شما را به یک هدف راحت و آسان برای دشمن تبدیل میکند.

پیشنهاد می کنیم راهنمای استفاده از شاتگان ها در پابجی موبایل را مطالعه کنید.

مقایسه اسلحه Mini-14 و SKS - تفنگ sks

مقایسه اسلحه Mini-14 و SKS

اگر بین اسلحه Mini-14 و SKS یکی را می خواهید انتخاب کنید به مطالب زیر توجه کنید زیرا هر یک از آیتم های قدرت، خشاب، اتچمنت، سرعت شلیک و … مقایسه خواهند شد.

قدرت

در اسلحه Mini-14 از فشنگ کالیبر 5.56 میلی متر استفاده میشود در حالیکه اسلحه SKS از کالیبر 6.72 میلی متر بهره می برد پس SKS می تواند آسیب بیشتری وارد نماید.

از طرف دیگر تفنگ SKS در هر بار شلیک 53 میزان خسارت می تواند وارد نماید درحالیکه Mini-14 تنها 46 میزان خسارت وارد میکند پس SKS از قدرت بیشتری در آتش یک ضربه برخوردار می باشد یعنی با این تفنگ می توان دشمن را سریع تر کشت و کیل گرفت.

خشاب

ظرفیت خشاب Mini-14 بین 20 تا 30 گلوله در هر بار با یا بدون مهار طولانی می باشد. در عین حال ظرفیت خشاب اسلحه SKS بین 10 تا 20 گلوله در هر بار میباشد.

ولی از سوی دیگر خشاب Mini-14 بزرگتر است و زمان عوض کردن بیشتری دارد که بارگیری مجدد آن 2.5 ثانیه به طول می انجامد در حالیکه این مدت برای sks تنها 2 ثانیه است.

مقاله پیشنهادی: مصرف اینترنت پابجی موبایل چقدر است؟

مقایسه اسلحه Mini-14 و SKS - دو اسلحه

اَتَچمِنت (پیوست ها)

هردوی اینها از دامنه 8X پشتیبانی میکنند. کنترل تفنگ SKS بدلیل لگد زیادتر و بیشترش سخت تر می باشد. پس بهترین اتچمنت ها برای SKS شامل Stock ، Vertical grip و compensator ، دامنه 4x تا 8x براساس مپ و یک Mag Magneum کشیده گسترده می باشد.

اگر می خواهید سلاح mini-14 را استفاده کنید برای پنهان نمودن موقعیتتان باید از suppressor یا flash hider استفاده نمایید چون این سلاح قدرت لگد کم تری دارد.

همچنین از یک ماژول Quickdraw طولانی و دامنه دور برد مثل دامنه 4x ، 6x و یا 8x استفاده نمایید.

سرعت شلیک

سرعت گلوله sks 800 میلی متر بر ثانیه و سرعت گلوله mini-14 برابر 990 متر برثانیه است که معلوم می شود mini-14 سرعت بالاتری دارد و برای اهداف متحرک بسیار مناسب تر است.

ولی با این حال اسلحه sks نیز دارای Fire Rate بهتر است که اختلال دو گلوله آن 0.09 ثانیه می باشد در حالیکه در اسلحه mini-14 این مقدار به 0.1333 افزایش می یابد.

مقاله ۷ حقیقت در خصوص پابجی که شگفت زده تان می کند را مطالعه نمایید. 

مقایسه اسلحه Mini-14 و SKS - سرعت شلیک

نتیجه گیری

همانطور که در بالا اشاره شد در بخش قدرت sks بدون تردید از mini-14 بهتر است و با توجه به تیرهای 7.62 میلی متری در مقابل تیرهای 5.56 میلیمتری mini-14 و دمیج 53 که در مقابل دمیج 46 اسلحه mini-14 باز هم برتری دارد به این نتیجه می رسیم که در بخش قدرت بی شک اسلحه SKS برنده میدان است.

حال در بخش خشاب برتری با Mini-14 با 20 گلوله است و در بخش اتچمنت ها سلاح sks قابلیت نصب کردن 4 اتچمنت را دارد درحالیکه به mini-14 فقط دو اتچمنت قابل اتصال است.

حال در قسمت سرعت شلیک گوی سبقت را Mini-14 با سرعت 990 متر بر ثانیه می رباید. پس در تحلیل نهایی بازیکنان با Mini-14 پرش خیلی کمتر و ظرفیت خشاب بالاتر را تجربه خواهند کرد ولی sks دمیج بالاتری را دارد و اگر شما توانایی کنترل کردن پرش تفنگ را دارید احتمالا سلاح sks برای شما گزینه بهتری خواهد بود.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری پدارول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *