پابجی, مقاله

راهنمای حالت mountain dew در بازی پابجی موبایل

حالت Mountain dew - فروشگاه پدارول

در بازی پابجی موبایل حالت جدیدی اضافه شده که dew mountain نام دارد. Mountain Dew بتازگی با PUBG موبایل همکاری کرده و این دستگاهها فقط در مپ ارانگل موجود هستند.

در این مقاله سعی داریم با حالت mountain dew بیشتر آشنا شویم پس اگر از طرفداران بازی PUBG موبایل هستید و می خواهید در این بازی حرفه ای تر شوید با ما تا پایان مقاله همراه شوید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله بهترین بازی های ps5 در سال 2022 را از دست ندهید.

حالت Mountain dew - پابجی موبایل

حالت mountain dew در پابجی موبایل

پیش از این ها Vending machine ها صرفا در مپ Miramar وجود داشتند و هدف آنها فقط تامین سلامتی بود ولی دستگاههای Mountain Dew در مپ ارانگل علاوه بر اینکه نوشیدنیهای انرژی زا ارائه می کنند چندین مورد حیاتی دیگر مثل جلیقه سطح سه و یا کلاه ایمنی هم در خود دارند.

این دستگاهها در مکان های مختلفی مثل پمپ بنزین ها پیدا می شوند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مکان های رویداد dew mountain در ارانگل

مکانهای هر vending machine رازی قوی برای بازیکنان است که باید آن راز را کشف کنند به حدی که برخی بازیکنان ممکن است قید برد را زده و فقط به کشف آن بپردازند.

آنها به قدر ماشینهای میرامار در مکانهای واضحی نیستند که بتوان راحت آنها را یافت ولی در انواع ساختمانها با کمی جستجو قابل یافتن هستند. این دستگاهها اغلب در نواحی جنوبی و مرکزی نقشه ارانگل موجودند.

در نواحی شرقی تنها در منطقه ای به نام Lipoyka میتوان این دستگاهها را یافت. همانطور که در زندگی روزمره می بینیم پمپ بنزینها اغلب منبع قابل اعتمادی برای پیدا کردن نوشیدنیها هستند.

پیشنهاد می کنیم راهنمای استفاده از شاتگان ها در پابجی موبایل را مطالعه کنید.

حالت Mountain dew - در پمپ بنزین

همچنین اول و آخر هر 2 پل Military Base برای پیدا کردن دستگاهها عالی اند. دو منطقه school و pochinki هم مناطق خوبی برای پیدا کردن این دستگاهها هستند.

پس کسانیکه تمایل دارند مستقیما وارد عمل بشوند میتوانند به این مکانها بیشتر توجه نمایند. در این جا همه مکانهای vending machine در مپ ارانگل در وقت چالش dew mountain در بازی PUBG موبایل وجود دارد.

این رویداد چه مورد علاقه شما باشد یا نه ارزشمند است زیرا وسایل زنده ماندن تا اواسط مسابقه را برای شما فراهم می کند و خواه ناخواه نیاز به آن خواهید داشت.

برخلاف دستگاههایی که در نقشه میرامار موجود است شما نمی توانید بارها و بارها دکمه را برای به دست آوردن غنیمت فشار دهید و فقط یک بار میتوانید از آن استفاده نمایید. پس در هر دستگاه تنها می توانید یک واحد Mountain Dew به دست بیاورید.

پاداش های رویداد Dew Mountain

ماشین های فروش جذاب Mountain Dew در کل مپ ارانگل پراکنده اند و اگر آنها را بتوانید پیدا کنید غنائم خیلی خوبی را در اختیارتان می گذارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

بازیکن ها در هر کدام از این دستگاههای فروش قوطیهایی یافت می کنند که میتوانند با آنها انواع غارتها را به دست بیاورند. در ذیل لیست تمام چیزهایی که بازیکن ها میتوانند با یافتن دستگاه dew mountain در بازی BUBG موبایل جمع کنند وجود دارد:

  • یک قوطی BP 100
  • سه قوطی کوپن جعبه وسایلهای کوچک
  • شش قوطی کوپن جعبه وسایل کلاسیک
  • پانزده قوطی چتر نجات dew
  • پانزده قوطی تیشرت dew

مقاله پیشنهادی: مصرف اینترنت پابجی موبایل چقدر است؟

حالت Mountain dew - انواع پاداش

روی تیشرت ها و چتر نجات ها برای حس تبلیغاتی بیشتر آرمهای بزرگ Mountain Dew حک شده است. در هر دو مورد پانزده قوطی Mountain Dews باید جمع آوری شده باشد.

در مورد این که چرا میتوانید هر پاداش را 3 بار به دست بیاورید به این دلیل می باشد که این موارد با محدودیت های زمانی به دست می آیند. امکان دارد 15 بطری Mountain Dew برای 1 ماده بسیار زیاد بنظر برسد اما پیدا کردن این مواد خیلی سخت به نظر نمیرسد.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری پدارول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *