پابجی, مقاله

راهنمای استفاده از شاتگان ها در پابجی موبایل

راهنمای استفاده از شاتگان - فروشگاه پدارول

در بازی پابجی شاتگان ها محبوبترین و بهترین سلاحها هستند و قابلیتهای مختلف دارند. در این مقاله تمامی شاتگان های این بازی را معرفی کرده و راهنمای استفاده از شاتگان را بیان خواهیم کرد.

پس اگر از شیفتگان این بازی هستید و می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید با ما همراه باشید.

راهنمای استفاده از شاتگان ها در بازی PUBG Mobile

همانطور که می دانید بازی PUBG از بخشها و نقشه های مختلفی تشکیل شده که هر بخش تجهیزات، مهمات و اسلحه های خاص خود را دارد که با کمک این سلاح ها می توان عملکرد و توانایی بازیکن را بالا برد.

شاتگان ها از محبوبترین این سلاحها هستند و در رقابتهایی مثل TDM قابلیتهای بسیار زیادی دارند. البته سلاحهای با کیفیت و کارایی بالاتر هم در این بازی وجود دارد اما شاتگان ها جذابیت خاصی دارند و در رقابتهای مختلفی می توان از آنها استفاده کرد.

متاسفانه برخی از بازیکنان خصوصا افراد مبتدی و آماتور نحوه استفاده از این سلاح را نمی دانند و ترجیح می دهند از سلاح های ساده تر استفاده کنند ولی باید گفت که شاتگان می تواند برای یک گیمر حرفه ای بسیار کاربردی باشد.

زمان و مکان استفاده از شاتگان ها در بازی PUBG Mobile

شاتگان ها از مناسبترین اسلحه ها جهت مبارزه های نزدیک هستند که بازیکن باید شاتگان خود را در حالت TPP قرار داده و صبر کند تا دشمن نزدیک شده و با هدف گیری سر او و شلیک کردن بازیکن حریف را از پای دربیاورد.

مبارزه نزدیک مبارزه ای است که در فاصله کمتر از 5 متر رخ دهد و اگر فاصله بازیکنان بیش از این باشد شاتگان پاسخگوی این نبرد نخواهد بود.

پیشنهادی می کنیم مقاله بهترین ترکیب اسلحه در پابجی موبایل را مطالعه کنید. 

راهنمای استفاده از شاتگان - زمان و مکان استفاده

قدرت دامنه شاتگان ها در بازی پابجی موبایل

شاتگان ها مانند بقیه سلاح های بازی PUBG Mobile از قدرت دامنه های مختلف برخوردارند اما می توان گفت همه شاتگانهای این بازی در فاصله بیش از 5 متر کارایی مناسب ندارند و فقط به درد مبارزات نزدیک می خورد. همچنین باید گفت که آسیب رسانی و قدرت کشندگی بالای این شاتگان برای گیمرهای پابجی آشکار است.

انواع شاتگان در بازی پابجی موبایل

اسلحه های شاتگان همانند سلاحهای دیگر بازی پابجی از تعدد و تنوع خوبی برخوردارند و گیمرهای این بازی حق انتخابهای خوبی دارند.

به اضافه اگر یوسی استفاده کنید می توانید قدرت آسیب رسانی این سلاح ها را افزایش هم بدهید. بهترین و مهمترین این شاتگانها شامل موارد زیر است:

شاتگان S12K

این شاتگان با قدرت آسیب زدن و قدرت کشندگی بالا از محبوب ترین شاتگان های پابجی به حساب می آید و برای نبردهای نزدیک بسیار عالیست. ظرفیت بالای خشاب، قدرت و سرعت شلیک بالا از ویژگیهای مهم این شاتگان است.

این شاتگان هفت گلوله دارد و زمان بارگزاری مجدد کمی دارد که این در سرعت عمل بازیکن بسیار مهم است. همین طور بعضی دوربینها و اتچمنت ها روی آن قابل نصب است. در کل اگر شاتگان باز هستید و زیاد از آن استفاده می کنید توصیه می کنیم از این نوع شاتگان استفاده کنید.

شاتگان S1897

این شاتگان بسیار محبوب و قدیمی مانند شاتگان S12K از بهترین هاست و ویژگی های منحصربفردی دارد و در مبارزات نزدیک بسیار کشنده است. سرعت شلیک S1897 از S12K بالاتر است و آسیب رسانی و کشندگی خوبی دارد.

قدرت بالای این اسلحه طوری است که دشمن بدون جلیقه ضدگلوله را فقط با یک تیر و در فاصله کمتر از 5 متر می کشد. در نبردهای تن به تن سلاح خوبیست و اگر بازیکن به درستی و خوبی آنرا استفاده کند می تواند به پیروزی فکر کند.

فقط بهتر است در ابتدای بازی وقت فرود به منطقه جدید و تفتیش ساختمانها از این اسلحه استفاده کنید. گلوله گیج 12 در این سلاح استفاده می شود.

مقاله پیشنهادی: بهترین آستین های کنترل کننده انگشت 

راهنمای استفاده از شاتگان - خرید با یوسی

شاتگان S686 

این شاتگان دولول از کشنده ترین سلاح های پابجی است و برای کسانیکه تیرشان خطا نمی رود بسیار عالیست و در درگیری نزدیک نقش بسیار مهمی ایفا می کند. ظرفیت خشاب این شاتگان کم است و این تنها عیب آن محسوب می شود.

تنها دو گلوله در این شاتگان جای می گیرد که اگر هر دو خطا برود کارتان تمام است. ناگفته نماند که برای این شاتگان هم گلوله گیج 12 استفاده می شود.

شاتگانSAWED-OFF

این نوع شاتگان که دولول کمری هم هست تنها در نقشه Miramar یافت می شود. برد افتضاحی دارد و فقط دو گلوله در آن جای می شود ولی در درگیری خانه ها می تواند کشنده باشد.

شاتگان DBS

این شاتگان از جدیدترین شاتگان های بازی پابجی است و خطرناکترین اسلحه از لحاظ تئوری در این بازی است ولی این فقط بخش تئوری ماجرا است و در عمل ممکن است این طور نباشد.

شلیک این نوع شاتگان به صورت burst می باشد در صورتیکه از آن به طور صحیح استفاده شود . این سلاح برای مبتدی ها برد خیلی کمی دارد. این سلاح فقط در ایر دراپ است و به همین دلیل در بازی کمبود آن احساس می شود.

رسیدن به ایردراپ سخت است و اگر فرد این سختی را به جان بخرد ترجیح می دهد سلاح دیگری نظیر AWM ، مسلسل M249 یا اسکوپ 8x بردارد .

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله گوشی های مناسب بازی پابجی نیو استیت را از دست ندهید. 

راهنمای استفاده از شاتگان - انواع شاتگان

سخن پایانی

در مطلب بالا تک تک شاتگانهای پابجی موبایل را شناختیم و معایب و مزایای هر یک را فهمیدیم. البته نوع بازی هر شخص متفاوت است و ممکن است بازیکنی از یک شاتگان بهترین استفاده را ببرد و دیگری نه.

در کل اگر هدف گیری دقیقی دارید شاتگان S868 می تواند بهترین گزینه باشد ولی در نهایت انتخاب شاتگان کاملا سلیقه ای است و به مهارت بازیکن در انتخاب آن بستگی دارد.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری پدارول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *