مقاله

بهترین پایه نگهدارنده های موبایل

پایه نگهدارنده های موبایل - پدارول

همزمان با پدید آمدن موبایل و همه گیری استفاده از آن لوازم و اکسسوریهای زیادی برای آن تولید شده که یکی از آنها پایه نگهدارنده های موبایل است که در منزل، محل کار و خودرو مورد استفاده قرار می گیرند.

خصوصا پایه هایی که در خودرو مورد استفاده قرار می گیرند برای مسیر یابی روی اپلیکیشن های نقشه، پاسخ به تماسها، انتخاب موسیقی و … بدون اینکه نیاز باشد گوشی را در دست نگهداریم بسیار ضروری است.

با توجه به اینکه صحبت با گوشی موبایل در حین رانندگی تخلف محسوب می شود و در صورت مشاهده شدن توسط دوربین یا افسر پلیس راننده خاطی جریمه خواهد شد لزوم استفاده از این وسیله در ماشین بیشتر احساس می شود.

همچنین در محل کار یا منزل تماشای آنلاین فیلمها، جلسات آموزشی آنلاین، خواندن کتاب دیجیتال و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله قصد داریم در مورد این نگهدارنده های موبایل بیشتر بدانیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

ویژگیهای پایه نگهدارنده موبایل

– نصب راحت و آسان روی همه سطوح

– طراحی بادوام و محکم

– قرار گیری سریع و راحت هر مدل موبایل روی آن

– توانایی چرخاندن گوشی موبایل در همه جهات

– برداشتن راحت و بی دردسر گوشی از روی پایه نگهدارنده

– قابل اطمینان بودن و به صفر رسیدن احتمال سقوط و شکستن موبایل

انواع پایه نگهدارنده های موبایل

پایه نگهدارنده های موبایل در بازار فراوان هستند که ما در این مقاله سه مدل از این پایه ها را معرفی می کنیم:

پایه نگهدارنده مدل DPH-3

این مدل پایه نگهدارنده گوشی و تبلت نوعی هولدر رومیزی است برای اینکه دسترسی بهتری بتوان به تبلت یا موبایل داشت. با این هولدر تماشای فیلم در تبلت و گوشی بسیار آسان است.

همچنین این هولدر به دلیل وزن کم و ابعاد مناسبش براحتی قابل حمل می باشد. همین طور قابلیت شارژ کردن موبایل یا تبلت در هنگام استفاده از این نگهدارنده امکان پذیر است زیرا کابل شارژ را می توان به راحتی به گوشی یا تبلت وصل کرد.

ابعاد این نوع هولدر موبایل در حالت بسته بودن 10*74*140 میلیمتر است و وقتی باز می شود ارتفاعش 148 میلیمتر (حدود 15 سانتی متر) است. طراحی این استند جوری است که تحمل وزن گوشی های مختلف را دارد و تبلتهای تا سایز ده اینچ را هم می تواند تحمل کند.

پایه نگهدارنده موبایل مدل DPH-3 را می توانید از فروشگاه اینترنتی پدارول تهیه نمایید.

پیشنهادی می کنیم مقاله بهترین ترکیب اسلحه در پابجی موبایل را مطالعه کنید. 

پایه نگهدارنده موبایل - DPH

پایه نگهدارنده مدل THL-1209

این مدل پایه نگهدارنده موبایل بصورتی سبک و نازک طراحی شده و برای تمامی گوشیها مناسب است و ابعاد آن 165*82*25 میلیمتر است. از دیگر ویژگیهای این هولدر این است که می توان روی فرمان موتورسیکلت و دوچرخه هم نصب کرد (فرمان با حداکثر قطر 27 میلی متر).

همچنین این استند قابلیت چرخش 360 درجه را دارد و یک کیف زیپ دار دارد که دارای طلقی در قسمت جلو است و جنس آن هم از چرم مصنوعی می باشد. این کیف ضد آب است و پس از نصب روی فرمان ابدا در سرعتهای بالای موتورسیکلت یا دوچرخه امکان سقوط ندارد.

از این هولدر برای تماسهای ویدئویی موبایل و همینطور استفاده از نرم افزارهای مسیریاب در وقت موتورسواری یا دوچرخه سواری می توان استفاده کرد.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله گوشی های مناسب بازی پابجی نیو استیت را از دست ندهید. 

پایه نگهدارنده موبایل - THL

پایه نگهدارنده مدل STENTE

پایه هولدر گوشی STENTS در رنگ بندیهای مختلفی ارائه شده است و اندازه کوچک و قابل حمل بودنش که میتوان در جیب و کیف به راحتی جای داد از ویژگیهای بارز آن است.

برای اینکه موبایل یا تبلت بهتر روی این وسیله قرار بگیرند و لیز نخورند یک پد در جایی که محل قرارگیری موبایل است نیز قرار گرفته است.

این استند به شما امکان می دهد که موبایل یا تبلت خود را در زوایای مختلفی بچرخانید و تنظیم کنید. این وسیله برای مرور کردن وب سایتها، تماشای فیلم، تماس ویدیویی، خواندن کتاب و … در هر زاویه ای به کار می رود.

این مدل پایه نگهدارنده موبایل برای دستگاههای 4 تا 11 اینچ مناسب می باشد. جنس این هولدرها از پلاستیک مقاوم است ولی برخلاف مدل قبلی قابلیت شارژ موبایل یا تبلت در حین استفاده از استند وجود ندارد.

برای سفارش پایه نگهدارنده مدل STENTEبا فروشگاه پدارول تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای خرید دستگاه بخور سرد را مطالعه نمایید. 

پایه نگهدارنده موبایل - STENTE

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری پدارول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *