پابجی, مقاله

چطور حالت Death Replay را در پابجی موبایل فعال کنیم؟

حالت Death Replay - فروشگاه پدارول

بازی PUBG برای اولین بار در ماه مارس 2017 عرضه شد و نسخه کامل شده آن در دسامبر 2017 به بازار آمد. بازی پابجی بعدها در ماه سپتامبر سال 2018 بصورت رسمی برای ایکس باکس 1 هم عرضه گردید.

این بازی از پر فروش ترین بازیهای دنیاست که بیش از 50 میلیون نسخه از آن فروخته شده و اگر نسخه موبایلی آن را هم در نظر بگیریم بیشتر از چهارصد میلیون بازیکن دارد.

این بازی قابلیت های گوناگونی دارد که در این مقاله حالت Death Replay را مورد بررسی قرار داده و یاد می گیریم که آن را چگونه فعال کنیم. پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

حالت Death Replay - پابجی موبایل

حالت Death Replay چیست؟

پابجی موبایل جدیدا یک بروز رسانی جدید به نام 0.17.0 را منتشر کرده که این بروز رسانی یک بروز رسانی سازماندهی نشده بود، زیرا بیشتر ویژگیهای تبلیغ ‌شده در این وصله بتازگی منتشر شده ‌است.

همانطور که انتظار می رفت، این وصله به طرفداران بسیاری از ویژگیهای هیجان انگیز حالت جدید Arcade، Universal Marks و غیره را معرفی کرده است. آپدیت جدید همچنین یکی از مورد انتظارترین ویژگی های بازی را به ارمغان آورد.

نحوه فعال سازی حالت Death Replay (لحظه مرگ) در پابجی موبایل

بعد از اینکه PUBG Mobile 0.17.0 را بارگیری و نصب کردید وارد بازی شوید بر روی گزینه تنظیمات بزنید. فقط کافیست در قسمت Basic به سمت پایین اسکرول نمایید تا گزینه Death Replay را ببینید.

بعد از فعال کردن این بخش بعد از هر دفعه کشته شدن میتوانید صحنه و لحظه کشته شدنتان را از دید فردی که شما را کشته ببینید.

مقاله پیشنهادی: مپ Miramar در پابجی موبایل

حالت Death Replay - نحوه فعال سازی

ویژگی حالت Death Replay در PUBG Mobile چیست؟

آخرین آپدیت بالاخره ویژگی مورد انتظار Death Replay را به PUBG Mobile معرفی کرد. این ویژگی که به عنوان Death Cam نیز شناخته می شود، به بازیکنان این امکان را می دهد که پس از کشته شدن توسط یک انیمه، یک تکرار کوتاه را تماشا کنند تا عیب ها و ضعف های خود را درک کنند تا در بازی بعدی محتاط باشند.

Death Replay همچنین به بازیکنان این امکان را می دهد که ببینند آیا واقعاً توسط یک پخش کننده واقعی PUBG Mobile کشته شده اند یا یک هکر. علاوه بر این، ویژگی Death Replay همچنین به کاربران اجازه می دهد تا ببینند که آیا در حین بازی اشتباهاتی انجام داده اند یا خیر.

ویژگی Death Replay توسط توسعه دهندگان برای تقویت تجربه بازی PUBG Mobile برای لشکر طرفداران خود در سراسر جهان معرفی شد.

نحوه فعال کردن قابلیت Death Replay در PUBG Mobile

Death Replay و Universal Mark دو مورد از محبوب ترین ویژگی های PUBG در حال حاضر هستند. با این حال، هر دو این ویژگی ها در واقع در زیر تنظیمات پنهان هستند و بازیکنان باید آن را به صورت دستی فعال کنند.

بنابراین، اجازه دهید نگاهی به نحوه فعال کردن ویژگی Death Replay در PUBG Mobile با استفاده از چند مرحله ساده بیندازیم:

مرحله 1: PUBG Mobile را روی تلفن خود راه اندازی کنید.

مرحله 2: روی نماد چرخ دنده تنظیمات در پایین (که با دایره قرمز در زیر مشخص شده است) کلیک کنید.

مرحله 3: اکنون، زبانه Basic را انتخاب کنید و به پایین بروید تا گزینه Death Replay را پیدا کنید.

مرحله 4: گزینه را فعال کنید.

قابلیت Death Replay در حال حاضر تنها برای چند مدل موجود است. برای کاربرانی که نمی توانند این گزینه را در PUBG Mobile پیدا کنند، از آنها خواسته شده تا منتظر بروزرسانی بعدی باشند.

با این حال، راه‌ حلی وجود دارد که به کاربرانی که گوشی ‌های هوشمند ارزان قیمت دارند، اجازه می‌دهد از این ویژگی استفاده کنند. شما فقط باید چند تغییر در تنظیمات PUBG Mobile خود ایجاد کنید.

برای انجام این کار، روی نماد چرخ دنده تنظیمات در پایین ضربه بزنید و روی زبانه Graphics کلیک کنید. اکنون تنظیمات گرافیک را از Smooth به متعادل تغییر دهید و تغییرات را ذخیره کنید.

بازی را دوباره راه اندازی کنید و کارتان تمام شد. اکنون باید بتوانید گزینه های Death Replay را ببینید.

پیشنهاد می کنیم راهنمای استفاده از شاتگان ها در پابجی موبایل را مطالعه کنید. 

حالت Death Replay - فعال کردن قابلیت

چگونه قابلیت Universal Mark را در PUBG Mobile فعال کنیم؟

مشابه گزینه Death Replay، ویژگی جدید Universal Mark که همراه با آپدیت جدید نیز ارائه شده است نیز در زیر تنظیمات قرار دارد. Universal Mark یک نشانگر تاکتیکی است که به کاربران PUBG امکان می دهد مکان ها، تجهیزات، وسایل نقلیه، جعبه های مرگ و درها را برای هم تیمی های خود علامت گذاری کنند.

هدف اصلی این ویژگی تسهیل هماهنگی سریع بین بازیکنان است. برای فعال کردن ویژگی Universal Mark در دستگاه خود، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: PUBG Mobile را روی تلفن خود راه اندازی کنید.

مرحله 2: روی نماد چرخ دنده تنظیمات در پایین کلیک کنید.

مرحله 3: اکنون، برگه Basic را انتخاب کنید و به پایین بروید تا “علامت جهانی” را پیدا کنید.

مرحله 4: آن را فعال کنید و کارتان تمام شد.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری پدارول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *