پابجی, مقاله

نقد و بررسی تخصصی اسلحه m416 در پابجی موبایل

اسلحه M416 - فروشگاه پدارول

در بازی پابجی موبایل سلاح های قدرتمند زیادی می بینید اما یکی از بهترین و محبوب ترین آنها که در همه مپ ها مورد استفاده قرار می گیرد اسلحه M416 است. در این مقاله قصد داریم بیشتر با این سلاح افسانه ای آشنا شویم و به نقد و بررسی آن بپردازیم.

پس اگر دوستدار بازی جذاب و هیجان انگیز پابجی موبایل هستید و می خواهید بیشتر با سلاح های آن آشنا شوید این مقاله را از دست ندهید.

معرفی اسلحه M416

اسلحه M416 از پایدارترین و متعادل ترین اسلحه ها در بازی PUBG موبایل است زیرا همه کاره و بسیار تهاجمی است. این سلاح جزو سلاح های کلاس AR است که میتواند خسارت خیلی خوبی ایجاد کند و اکثر بازیکنان حرفه ای این بازی تمایل دارند از این سلاح در نبردهای خود استفاده کنند چون شانس برد آنها با این اسلحه چند برابر می شود.

همچنین این اسلحه در اکثر مپ ها و مودهای بازی PUBG موبایل وجود دارد و قابل مشاهده است. شایان ذکر است که اگر می خواهید این سلاح عملکرد بهتری داشته باشد در نبردهای برد کوتاه یا متوسط از آن استفاده کنید ولی اگر کنترل خوبی روی اسلحه دارید می توانید برای رقابتهای دوربرد هم از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: هر چیزی که باید درخصوص مود مترو رویال در پابجی موبایل بدانید

اسلحه M416 - معرفی اسلحه

ترفند های استفاده از اسلحه m416

  • برای استفاده از اسلحه M416 مثل اسلحه های کلاس SMG و UZI زیاد به دشمن نزدیک نشوید چون این اسلحه از سلاحهای AR است.
  • در صورتی که دشمن به شما خیلی نزدیک شد چند قدم عقب بروید تا فاصله خوبی با حریف داشته و سپس شلیک نمایید.

Attachment

  • آیتم flash hider از بهترین آیتمهای این اسلحه است و بوسیله آن می توانید موقعیت خودتان را از دید سایر بازیکنان حریف پنهان نمایید.
  • از بهترین muzzle ها جهت این سلاح compensator است که میتواند روی نحوه عملکرد اسلحه تاثیر داشته باشد.
  • اگر بازیکن مبتدی در بازی PUBG موبایل هستید استفاده از Vertical grip را هرگز فراموش نکنید. این آیتم در رقابتهای برد متوسط و دوربرد روی عملکرد اسلحه تاثیر مثبتی دارد.
  • اسکوپ 3 بهترین اسکوپ است که شما میتوانید برای این سلاح استفاده کنید مخصوصا برای رقابتهای برد متوسط اسکوپ سه بسیار خوب است. ولی اگر خواستید برای رقابتهای دور برد از اسکوپ روی این سلاح استفاده نمایید از اسکوپ 6 استفاده نمایید.
  • اگر به هر دلیل نتوانستید آیتم هایی که به آنها اشاره شد را غارت نمایید میتوانید با هزینه کردن یوسی آنها را از فروشگاه بازی خرید کنید.

مقاله ۷ حقیقت در خصوص پابجی که شگفت زده تان می کند را مطالعه نمایید. 

اسلحه M416 - ترفندها

Half Grip

نقاط قوت شامل کاهش 10 درصدی لرزش، کاهش 20 درصدی لگد، افزایش 20 درصدی سرعت شلیک و افزایش 20 درصد پایداری نقطه شلیک.

نقاط ضعف شامل کاهش 10 درصدی در دقت شلیک ، کاهش 10 درصدی لگد شلیک پیاپی و بازدهی پایین 20 درصدی در صدمه به ضد گلوله و کلاه و اسپری.

اگر درگیری های طولانی دارید و دائما در حال ضربه زدن و حرکت کردن با دقت کم و پایین هستید اصلا به شما توصیه نمی شود. همین طور Half Grip قدرت اسپری را 20 درصد کاهش می دهد و به راحتی نمی توانید هدف پشت درب یا ماشین در حال حرکت را مورد حمله قرار دهید.

اگر می توانید سریع دشمنان را بکشید و تعداد کم شلیک می کنید این گریپ به شما توصیه می شود. گاهی متعجب می شوید که چقدر سریع کشته می شوید و در این حالت باید بدانید که حریف شما از این گریپ استفاده نموده است. مناسب ترین سلاح ها برای این گریپ شامل vector ، AUG ، M416 و M762 می شود.

Thumb Grip

خصوصیات مثبت شامل افزایش 25 درصدی پایداری هدف، کاهش 20 درصدی لگد، افزایش پنج درصدی سرعت شلیک و کاهش 15 درصدی لرزش.

خصوصیات منفی شامل کاهش پنج درصدی دقت و افزایش 10 درصدی نوسان شلیک.

برای سلاحهایی مثل SKS که دقت بالایی برای شلیک آن نیاز است اصلا توصیه نمی گردد. اگر بصورت تک تک (سینگل) تیراندازی می کنید اصلا این گریپ به شما توصیه نمی شود.

این گریپ مناسب تفنگ هایی است که بسرعت شلیک می کنند و خشابشان زود تمام می شود. مناسب ترین سلاحها برای این گریپ شامل AUG ، M416 و QBZ است.

پیشنهاد می کنیم راهنمای استفاده از شاتگان ها در پابجی موبایل را مطالعه کنید.

اسلحه M416 - گریپ

Vertical Grip

این گریپ افزایش 15 درصدی پایداری و کاهش 20 درصدی لگد دارد و برای همه سلاح ها مفید می باشد. اگر فردی خونسرد در بازی هستید و دقت زیادی در تیراندازی دارید این گریپ به کارتان می آید. مناسب ترین سلاح ها برای این گریپ شامل Mk47 Mutant ، M416 ، SKS و G36C است.

Angled Grip

افزایش 20 درصدی پایداری در هدف وقت شلیک، کاهش 20 درصدی لگد و افزایش 10 درصدی سرعت شلیک. این گریپ برای درگیری های نزدیک و فضای بسته بیشتر کارایی دارد.

مناسب برای گروه SMG ها است و اگر سلاح خود را در حالت سینگل (تک تیر) قرار می دهید این گریپ به شما توصیه می گردد. این گریپ مناسب رگبارها و اسنایپ ها نیز هستند. بهترین سلاح ها برای این گریپ شامل AUG ، QBZ ، M416 ، SCAR-L و G36C است.

مقاله پیشنهادی: مصرف اینترنت پابجی موبایل چقدر است؟

اسلحه M416 - لایت گریپ

Light Grip

این گریپ بصورت درصدی خصوصیات خاصی ندارد ولی بشدت ریکویل سلاح را کاهش می دهد و پایداری زیادی برای سلاح شما بهمراه می آورد. Light Grip بیشتر از همه گریپها لگد را کم می کند و برای سلاح های خیلی پایدار مثل UMP9 و Vector توصیه نمی گردد.

فقط توجه کنید که اگر از این گریپ بهره می برید دیگر نیازی به فلش هایدر و کمپانسیتور ندارید زیرا آنها دیگر تاثیر ندارند و Light Grip بالاترین حد و اندازه لگد را کاهش می دهد. این گریپ را فقط با صدا خفه کن (سوپرسور) تنظیم نمایید. بهترین سلاح ها برای این گریپ شامل M416، AUG ، SKS و M762 می باشد.

موارد استفاده از m416 بازی پابجی موبایل

بازیکنان از این سلاح می توانند در موقعیتهای مکانی مختلف استفاده نمایند که بعضی از آنها به شرح زیر است:

  • The School Complex
  • Hacienda del Patron
  • Vikendi’s Podvosto
  • Pochinki On Erangel Island
  • Ruins Temple Complex

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله بهترین بازی های ps5 در سال 2022 را از دست ندهید.

اسلحه M416 - موارد استفاده

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری پدارول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *