پابجی, مقاله

راهنمای استفاده از اسلحه P90 پابجی موبایل

اسلحه P90 - فروشگاه پدارول

همانطور که می دانید بازی پابجی موبایل یکی از پرطرفدارترین بازیهای جهان است که روز به روز به طرفداران آن نیز افزوده می گردد. در این بازی اسلحه های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند.

در آخرین بروزرسانی پابجی موبایل نسخه 0.18.0 یکی از معروفترین اسلحه های SMG جهان بنام اسلحه P90 معرفی شد. در این مقاله قرار است در مورد این اسلحه بیشتر یاد بگیریم و نحوه استفاده از آن را بیاموزیم. اگر طرفدار بازی پابجی موبایل هستید مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

مقاله پیشنهادی: نقد و بررسی تخصصی اسلحه M416 در پابجی موبایل 

اسلحه P90 - پابجی موبایل

معرفی اسلحه P90 پابجی موبایل

اسلحه P90 سلاحی متعلق به کلاس SMG ها است و دارای یک خشاب بزرگ با ظرفیت بالا برای گلوله است که تا 50 گلوله را می تواند در خود جای دهد.

از این سلاح می توان به سه روش مختلف استفاده کرد. حالت Single Fire Mode برای مسافتهای طولانی، حالت Burst Fire Mode برای مسافت متوسط و حالت Automatic Mode برای مسافتهای کوتاه مناسب اند.

اگرچه اسلحه P90 فقط در PUBG Arena Mode موجود است اما اگر این نوع اسلحه را خوب بشناسیم میتوانیم متوجه بشویم که در چه موقعیت هایی می تواند کارآمد و کمک کننده باشد.

بیشتر بخوانید: هر چیزی که باید در خصوص مود مترو رویال در پابجی موبایل بدانید

اسلحه P90 - معرفی اسلحه

ترفند های استفاده از اسلحه P90

اگر طرفدار بازیهای تیراندازی هستید باید به این نکته توجه کنید که اسلحه P90 دقت خیلی خوبی دارد. این سلاح در نبردهای برد متوسط خیلی مناسب است و علاوه بر اینکه دقت آن زیاد است کنترل کردن آن هم خیلی آسان است.

از مزایای دیگر این اسلحه وزن خیلی کم آن است که این بدلیل این است که این سلاح از ماده پلیمری درست شده که در برابر ضربه هم بسیار مقاوم است. این اسلحه بقدری سبک است که با یک دست هم می توان با آن شلیک کرد و آن را کنترل کرد.

مقدار آسیبی که با این اسلحه می توان وارد کرد خیلی قابل توجه نیست اما سرعت شلیک آن بسیار بالاست و قادر است بین 800 تا 900 گلوله را در ثانیه شلیک نماید.

اگر در فاصله دویست متری دشمن قرار گرفته باشید این اسلحه می تواند خیلی وحشیانه عمل نماید. قدرت این اسلحه 30 ، دامنه آن 25، سرعت شلیک 70، ظرفیت 50 و ثبات آن 58 است.

اسلحه P90 به خیلی از پیوست ها (اتچمنت ها) دسترسی دارد که برای راحتی در از بین بردن دشمنان به شما کمک می کند. آسیب های اسلحه P90 با تمام پیوستهای Scope 1x-6x ، Laser sight و SMG Muzzle افزایش پیدا می کند.

جهت استفاده از muzzle می توانید از compensator کمک بگیرید که میتواند دقت اسلحه P90 را بسیار بهتر کند. لگد انداختن این سلاح نسبت به اسلحه های دیگر خیلی کم است.

برای دامنه میتوانید از 2X جهت نبرد میانبرد استفاده نمایید و بالاخره Laser sight جهت افزایش دقت در موقع شلیک با استفاده از hip fire مفید می باشد.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله بهترین بازی های آنلاین موبایل را از دست ندهید.

اسلحه P90 - تاریخچه

تاریخچه P90 gun چیست؟

اسلحه P90 توسط شرکتی بلژیکی بنام FN Herstal ساخته شده و این سلاح بعنوان سلاحی دفاعی است که بیشتر توسط واحدهای ذخیره ارتش مورد استفاده قرار می گیرد.

حال چرا نام این اسلحه P90 است؟ زیرا در دهه 90 تولید شده است. هم اکنون در چهل کشور جهان از جمله برزیل، اتریش، مالزی، کانادا، هند و ایالات متحده مورد استفاده قرار میگیرد.

از 2005 به بعد این اسلحه به شکل جدیدی هم وارد بازار شد که در ورزشهای تیراندازی مورد استفاده قرار می گیرد که به نام PS90 معروف است. این اسلحه دارای لوله تفنگ طولانی تر از مدل قدیمی تر خود است.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری پدارول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *