پابجی, مقاله

بهترین بازی های بتل رویال موبایل

بهترین بازی های بتل رویال موبایل - فروشگاه پدارول

بتل رویال نوعی مسابقه با هدف زنده ماندن بعنوان آخرین بازیکن است. به محض اینکه در این بازیها کشته شوید بازی برای شما تمام میشود. در این بازیها باید اسلحه هایی را پیدا کنید و بوسیله آنها جان خود را حفظ کنید و بازیکنان حریف را از پا در بیاورید.

بازیهای بتل رویال فراوانی در بازار این بازیها وجود دارد که ما در این مقاله بهترین بازی های بتل رویال موبایل را به شما معرفی خواهیم کرد پس با ما تا پایان مطلب همراه باشید.

بازی ویدیویی بتل رویال چیست؟

بازی‌های ویدیویی بتل رویال بازی‌های چندنفره‌ای هستند که تعداد زیادی از گیمرها، معمولاً حدود 100 نفر را درگیر می‌کنند و شخصیت‌هایی را کنترل می‌کنند که با چتر نجات روی نقشه مجازی می‌روند، جایی که تا زمانی که تنها یک نفر ایستاده باقی بماند، مبارزه خواهند کرد.

بازی‌های بتل رویال، مانند بازی‌های رایگان بازی Fortnite، PlayerUnkown’s Battlegrounds (PUBG) و Apex Legends، از جمله، در چند سال اخیر به محبوبیت گسترده‌ای رسیده‌اند.

این بازی‌ها در حالت‌های مختلف ارائه می‌شوند و به گیمرها این امکان را می‌دهند که به صورت انفرادی یا گروهی در گروه‌های دو، سه یا چهار نفره بازی کنند تا آخرین تیم زنده باشند.

همچنین در بازی بتل رویال باید عناصری را جمع آوری کرد در عین حال که باید از جان خود محافظت کرد. هر بازیکن با حداقل تجهیزات شروع می‌کند، غارت می‌کند و سپس سعی می‌کند همه بازیکنان دیگر را از بین ببرد در حالی که در یک “منطقه امن” در حال کوچک شدن است.

با افزایش محبوبیت این ژانر، بازی‌ها پیچش‌های خاص خود را مانند توانایی احیای هم‌تیمی‌ها، فرصت مبارزه برای شانس دوباره‌سازی یا توانایی‌های شخصیت‌های خاص به کار گرفتند.

بیشتر بخوانید: دسته پابجی چیست و انواع آن کدامند؟

بهترین بازی های بتل رویال موبایل - بهترینها

تاریخچه مختصری از بازی های ویدیویی بتل رویال

حالت بتل رویال یک پیشرفت نسبتاً جدید است که تنها در چند دهه گذشته ظهور کرده است. در اینجا تاریخچه مختصری از این قالب و ژانر آورده شده است.

ریشه نام بتل رویال چیست؟ نام بتل رویال را می‌توان به فیلم کالت ژاپنی بتل رویال در سال 2000 نسبت داد که بر اساس رمان کوشون تاکامی به همین نام ساخته شده است و بر شخصیت‌هایی متمرکز است که باید تا سر حد مرگ بجنگند.

قالب بازی‌های سبک بتل رویال از حالت‌های چندنفره – تغییراتی که توسط طرفداران برای تغییر عملکرد یا جلوه‌های بصری بازی ایجاد می‌شد – به بازی‌های بقای جهان باز در اوایل دهه ۲۰۱۰ سرچشمه گرفت.

اگرچه بازی‌های بتل رویال در حال حاضر عمدتاً با بازی‌های تیراندازی اول شخص در ارتباط هستند، اما یکی از مدهای اولیه که محبوبیت زیادی کسب کرد، Survival Games بود که بازی بقای Minecraft را انتخاب کرد و نسخه‌ای را به سبک رقابت در بازی‌های Hunger مد کرد.

بهترین بازی های بتل رویال موبایل

همانطور که بازی‌های بتل رویال رایج‌تر می‌شوند، تنوع عرصه‌ها نیز به دنبال تاج گذاری آخرین بازیکن ایستاده است. از مبارزات در میدان نبرد تا مسابقات تتریس، در اینجا شش عنوان بتل رویال آورده شده است:

1- PlayerUnknown’s Battlegrounds (2017) PUBG 

تا 100 بازیکن را از هواپیما بر فراز جزیره ای رها می کند. مسیر هواپیما در هر بازی تغییر می‌کند و بازیکنان کنترل زمان پرش را دارند.

سپس بازیکنان مجبور می شوند در جایی در جزیره فرود بیایند، سلاح، دارو، لوازم جانبی، لباس، زره و کیف پیدا کنند تا بقای خود را به عنوان آخرین شخصیتی که ایستاده است تسهیل کنند. این بازی پیشگام بسیاری از اصلی‌هایی بود که این ژانر با آن شناخته شده است.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله آموزش نقشه ارانگل در بازی پابجی را از دست ندهید. 

بهترین بازی های بتل رویال موبایل - پابجی

2- Fortnite: Battle Royale (2017)

این بازی به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین بازی‌های نبرد رویال در نظر گرفته می‌شود که راه را برای بازی‌های متقاطع هموار می‌کند. پلتفرم‌ها (بازیکنان روی کنسول‌ها، رایانه‌های شخصی و حتی دستگاه‌های تلفن همراه می‌توانند با هم و در برابر یکدیگر بازی کنند).

محبوبیت گسترده این بازی به عنوان اسپین آف حالت بقای Co-op Fortnite، Save the World است، و از آن زمان تاکنون همکاری با شرکت های رسانه ای و همچنین کنسرت های درون بازی به نمایش گذاشته شده است.

اعتبارات Fortnite همچنین شامل ایجاد سیستم Battle Pass است که به بازیکنان برای رتبه‌بندی در سطوح و سطوح مختلف پاداش می‌دهد.

مقاله پیشنهادی: بهترین بازی های آیفون

بهترین بازی های بتل رویال موبایل - فورت نایت

3- Apex Legends (2019)

پس از انتشار، Apex تنها در ماه اول به 50 میلیون بازیکن رسید و به عنوان یک مبتکر در این ژانر برای سیستم پینگ غیرکلامی خود شناخته می شود، که به بازیکنان اجازه می دهد بدون میکروفون برای ایجاد مکان های خاص و غارت ارتباط برقرار کنند.

این بازی با حالتی معرفی شد که شامل 20 تیم سه نفره بود، اگرچه از آن زمان به بعد گسترش یافت و شامل حالت های دو نفره و تک نفره شد. Apex دارای 17 شخصیت قابل بازی است، با این محدودیت منحصربفرد که یک شخصیت فقط یک بار در یک تیم انتخاب می شود.

همه شخصیت ها دارای طراحی ها، شخصیت ها و توانایی های منحصر به فردی هستند که باعث می شود هر ترکیب تیمی سبک بازی خاص خود را داشته باشد.

پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ را مطالعه نمایید.

بهترین بازی های بتل رویال موبایل - اپکس

4- تتریس 99 (2019)

این چرخش در ژانر بتل رویال به شما این امکان را می‌دهد تا 98 گیمر دیگر را همزمان در حال بازی تتریس ببینید، بازی‌ای که در آن سعی می‌کنید شکل‌های مختلف را در کنار هم قرار دهید تا امتیاز جمع کنید.

در این بازی فرصت‌هایی برای تأثیرگذاری بر بازی‌های دیگر بازیکنان وجود دارد تا آخرین گیمر تتریس باشد که هنوز بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستگاه بخور سرد

بهترین بازی های بتل رویال موبایل - تتریس

5- Call of Duty: Warzone (2020)

صد و پنجاه بازیکن را روی نقشه می‌اندازد، اما برخلاف دیگر بازی‌های بتل رویال، مرگ درون بازی شما را به‌طور خودکار از گیم‌پلی خارج نمی‌کند.

پس از حذف برای اولین بار، بازیکنان به جای آن به منطقه ای مانند زندان فرستاده می شوند، جایی که در نبرد تن به تن با یکدیگر روبرو می شوند. پس از یک نبرد موفق، برنده به گیم پلی اصلی باز می گردد در حالی که بازنده از بازی خارج می شود.

Warzone همچنین به دلیل ویژگی‌اش که به بازیکنان اجازه می‌دهد خرید کنند و سپس از بارگیری‌های سفارشی استفاده کنند، شناخته شده است، که به بازیکنان این شانس را می‌دهد تا از اسلحه‌ها و امتیازات از پیش تنظیمات ایجاد شده قبل از ورود به بازی استفاده کنند.

پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین آستین های کنترل کننده انگشت را از دست ندهید. 

بهترین بازی های بتل رویال موبایل - کال اف دیوتی

6- Fall Guys : Ultimate Knockout (2020)

تغییری در نسخه کلاسیک این ژانر، Fall Guys توسط Mediatonic توسعه یافته و توسط Devolver Digital منتشر شده است. این بازی بر روی پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، اندروید، ایکس باکس سری ایکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز و iOS در دسترس است.

این بازی از نمایش‌هایی مانند Wipeout الهام می‌گیرد و شاهد نبرد 60 لوبیا با لباس‌های شخصی‌سازی شده از طریق یک سری کورس‌های موانع و مینی‌بازی‌ها است تا زمانی که همه به جز یکی سقوط کنند.

پیشنهاد  ویژه پدارول: بهترین بازی های آنلاین موبایل

بهترین بازی های بتل رویال موبایل - فال گایز

سخن پایانی:

بازی های بتل رویال روز به روز در حال افزایش هستند و این تنها 6 مورد از بهترین های آن بود. امیدواریم که توانسته باشیم رضایت شما را جلب کنیم. می توانید برای خرید تجهیزات بازی نظیر دسته بازی، آستین کنترل کننده انگشت و … با فروشگاه پدارول تماس بگیرید.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری پدارول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *