بازی اندروید, گوشی گیمینگ, مقاله

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ - فروشگاه پدارول

اگر اهل بازی های موبایلی هستید و قصد خرید گوشی گیمینگ دارید این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ را معرفی خواهیم کرد و به اختصار ویژگی های هر یک را برخواهیم شمرد. پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ

گوشیهای سامسونگ در همه زمینه ها تبحر دارند. این ویژگی در مورد بازی هم صادق است. اکثر گوشی های سامسونگ پردازنده های قوی دارند و RAM بالایی دارند و بدلیل بزرگ بودن نمایشگرهای آنها می توان بازی را با کیفیت موردنظر انجام داد.

ولی با این حال اگر بدنبال بهترین ها هستید در زیر تعدادی از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ به شما معرفی می شوند اما قبل از آن بهتر است بدانیم گوشی که مناسب این کار است چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

ویژگی های گوشی مناسب گیمینگ

1- گوشی باید یک پردازنده قوی و پرقدرت با حافظه داخلی بالا و اندازه ترانزیستور کوچک باشد که در مجموع موجب بهبود توانایی پردازش داده ها در گوشی و اجرای بهتر بازی ها می شود.

2- امروزه بهترین گوشیها از پنلهای OLED یا AMOLED استفاده میکنند و وضوح بالای در حد 2400*1080 تا 3200*1440 پیکسل دارند که این میزان رزولوشنهای بالا به شمار می آیند.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله آموزش نقشه ارانگل در بازی پابجی را از دست ندهید. 

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ - ویژگیها

Galaxy Note 20 Ultra (گلسی نوت 20 اولترا)

این گوشی هر بازی سنگین را با رنگهای زنده و جزئیات کامل بصورت فوق العاده ای اجرا می کند. نسخه گلوبال آن دارای پردازنده Exynos 990 و حافظه رم 12 گیگا بایتی دارد.

در هنگام بازی با این گوشی مشکل کاهش سرعت و کندی نخواهید داشت. این گوشی حتی سنگین ترین بازیها را هم به آسانی اجرا میکند.

عملکردهای این گوشی قابل مقایسه با کنسولهای سطح بالاست. صفحه نمایش 6.9 اینچی آمولد دینامیک ، تراشه اگزینوس 990، رم 12 گیگا بایت و قابلیت پخش بازیهای استریم xbox را دارد.

همچنین با استفاده از قلم S Pen آن در بازیها دقت بازی شما بیشتر می شود. این مدل واقعا شایسته لقب بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ است.

Galaxy S21 Ultra (گلسی اس 21 اولترا)

این مدل گوشی پردازنده اگزینوس 2100 ، نمایشگر آمولد دینامیک دارد و رم 12 گیگابایت دارد. این گوشی نیز مثل مورد قبل بدلیل عملکرد فوق العاده اش هر بازی سنگینی را به راحتی اجرا می کند.

نمایشگر بزرگ 6.8 اینچی آن هم به کنترل بیشتر بازی کمک می کند. البته قیمت این گوشی کمی بالاست ولی از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ به شمار می رود.

پیشنهاد می شود: نصب و راه اندازی بازی پابجی موبایل

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ - گلکسی اس اولترا

Galaxy S22 Ultra (گلکسی s22 اولترا)

پرچمدار سامسونگ در سال 2022 این گوشی است که دارای تراشه اگزینوس 2200 که تراشه ای لیتوگرافی 4 نانومتری بسیار نازک و مدرن است.

این مدل گوشی در 4 نسخه با حافظه های داخلی 128، 256، 512 و یک ترابایت و رم های 8، 12 و 16 گیگابایت در بازار موجود است.

صفحه نمایش 6.8 اینچ، رزولوشن 3.88*1440 پیکسل و تراکم پیکسل بالای 500 پیکسل در هر اینچ باعث شده که نمایشگر این گوشی از بهترین نمایشگرها باشد.

این گوشی منحصر بفرد وزنی در حدود 228 گرم دارد و همچنین گواهی IP68 دارد. این گواهی نشانگر حداکثر مقاومت این گوشی در مقابل گرد و غبار و آب است. این گوشی در رنگهای سفید، سبز، مشکی و شرابی قابل تهیه است.

Galaxy Z Fold3

این گوشی برای کسانی که با کمبود بودجه خرید گوشی مواجه نیستند بهترین پیشنهاد است. این گوشی با صفحه نمایش بزرگ 7.6 اینچ AMOLED2X داینامیک تجربه ای عالی از بازی برای کاربران روی دستگاه تبلت مانند فراهم می نماید.

حافظه رم 256 و 512 گیگابایت ، 12 گیگابایت حافظه رم و تراشه 5 نانومتری Snapdragon 888 از دیگر مشخصات این گوشی است. باتری 4400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 وات از ویژگیهای دیگر این گوشی است.

بیشتر بخوانید: دسته پابجی چیست و انواع آن کدامند؟

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ - گلکسی Z

Galaxy S21

این گوشی زیبا و پرقدرت اگر چه نمایشگر کوچکتری نسبت به دو مدل بالاتر دارد ولی مثل یک کنسول بازی توانایی های خوبی دارد. پردازنده آن اگزینوس 2100 و رم آن 8 گیگابایت است.

صفحه نمایش آن 6.2 اینچی و AMOLED داینامیک است و تراکم پیکسل 421 در هر اینچ را فراهم می کند که بسیار فوق العاده است.

اگر اهل بازی های موبایلی هستید باتری 4000 میلی آمپرساعت برای شما کافیست و با قابلیت شارژ 25 واتی سریع می توانید به سرعت آن را پر نمایید.

پیشنهاد می کنیم راهنمای استفاده از شاتگان ها در پابجی موبایل را مطالعه کنید.

بهترین گوشی های گیمینگ موبایل - گلکسی اس 21

Galaxy S20 FE5G

این نوع گوشی مشخصات اصلی S20 را ارائه می دهد و قیمت آن هم بسیار پایین تر است و اگر کسی با محدودیت بودجه مواجه باشد این گوشی یک گوشی هوشمند برای بازی با توانایی های بالا و هزینه پایین خواهد بود.

صفحه نمایش 6.5 اینچ سوپر آمولد برای بازی بسیار مناسب است. این نمایشگر با رزولوشن 2400*1080 پیکسل ارائه می کند.

همه بازی ها را می توان با این گوشی اقتصادی با کیفیتی نه چندان متفاوت با گوشی های گرانتر بازار انجام داد. باتری این گوشی 4500 میلی آمپر ساعت است که تقریبا یک روز را دوام می آورد.

سایر گوشی ها که در لیست بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ قرار دارند شامل:

  • گلکسی A72
  • گلکسی A71
  • گلکسی A52
  • گلکسی A51
  • گلکسی A52S
  • گلکسی M62

سخن پایانی:

جدیدترین گوشیهای سری S سامسونگ قدرتمند ترین و بالارده ترین دستگاههای هوشمند کره ای هستند. البته در سالیان اخیر سری نوت بعضا از سری S بهتر عمل کرده است.

با توجه به اینکه نسل جدیدی از نوت در سال 2021 عرضه نشده است بهترین انتخاب در میان گوشیهای بالارده برای بازی Galaxy S21 اولترا است.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری پدارول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *