مقاله

بهترین بازی های آیفون

بهترین بازی های آیفون - فروشگاه پدارول

گوشیهای هوشمند انواعی از بازی های آنلاین و آفلاین را پوشش می دهند و برای دوستداران این بازیها گزینه های جذابی ارائه می دهند.

اگر شما کاربر آیفون باشید و بدنبال بهترین بازی های آیفون هستید سایت مناسبی را انتخاب کرده اید. در ادامه این مقاله بهترین بازی های آیفون را به شما معرفی خواهیم کرد پس تا پایان با ما همراه باشید.

بهترین بازی های آیفون

1- بازی Legend Of Grimrock

این بازی در ژانر ایفای نقش، عمومی است و امتیاز 94 از 100 دارد. یک بازی سیاه چال محور می باشد که با الهام از ژانر کلاسیک قدیمی ساخته شده و جذابیت های خاص خودش را دارد.

این بازی شامل عناصر مبارزه، بقا، پازل، جادو و نقش آفرینی می باشد. بازیکن زندانی به اعدام محکوم است و برای جرم هایش به کوهی دور افتاده به نام گریمراک تبعید شده و او باید با تونل ها و سیاه چالهای باستانی مواجه گردد.

بازیکن باید یک تیم درست کند و با کم کم پایین آمدن از کوه از آن فرار کند. در طی این مسیر بازیکن با تله های کشنده، پازلهای مرموز، هیولاهای وحشتناک و مقبره های باستانی روبروی میشود.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله آموزش نقشه ارانگل در بازی پابجی را از دست ندهید. 

بهترین بازی های آیفون - grimrock

2- بازی Need for speed shift

این بازی در ژانر مسابقه ای، رانندگی، اتومبیل رانی، مسابقات بزرگ خیابانی است و امتیاز 94 از 100 دارد. در این بازی باید فکر کرده و سریعتر برانید و با بلوتوث یا اینترنت در شش حالت با دوستان خود به رقابت بپردازید.

این مسابقات در شهرهای لندن، توکیو و شیکاگو و در سطوح مبتدی و حرفه ای و گرگ کار کشته برگزار می شود. این رقابت سه بعدی و سرگرم کننده است.

3- بازی Super Stickman Golf 3

این بازی در ژانر اکشن، ورزشی، تک نفره، عمومی، سرگرم کننده و گلف است و امتیاز 95 از 100 دارد. این بازی پر است از مسابقه های جدید، نیروبخشی ها، حالات بازی، کارتهای قابل جمع آوری، جنون چند نفره و خیلی شگفتیهای دیگر که منتظرند کشف شوند. این یک شیوه تازه از بازی های کلاسیک است.

4- بازی Tiny Bubbles

این بازی در ژانر پازل، عمومی و بدون بخش چند نفره آنلاین است و امتیاز 95 از 100 دارد. در این بازی با حباب های صابون بازی کرده و به صدها هدف سرگرم کننده حبابها را باد می کنید، تطابق می دهید، ترکیب می کنید و می ترکانید.

پیشنهاد می شود: نصب و راه اندازی بازی پابجی موبایل

بهترین بازی های آیفون - bubbles

5- بازی Super QuickHook

این بازی اکشن، ماجراجویی و دو بعدی دارای امتیاز 96 از 100 است. با کمک قلاب خود کوه عقاب را تسخیر میکنید و مسیر خود را از بین مزارع، چمنزارها، غارها، تونلهای زیرزمینی و … باز می کنید. به رازها و گنجینه ها پی می برید. در حین بازی از مناظر آرامش بخش هم لذت می برید.

6- بازی Divinity Original sin II

این بازی در ژانر ایفای نقش، آنلاین چند نفره و وسترن است و امتیاز خوب 98 از 100 را دارد. در این بازی پوچی نزدیکتر می شود و قلب هستی هم از بین رفته است.

قدرتهای خفته درون شما بزودی بیدار می شوند و نبرد جهت الوهیت شروع شده. باید عاقلانه دست به انتخاب بزنید و خیلی سخت اعتماد کنید زیرا تاریکی در کمین همه قلبها نشسته است.

7- بازی Beyond A Steel

این بازی در ژانر اکشن، جهان باز، ماجراجویی ، بدون بخش چند نفره آنلاین است و نمره 70 از 100 را دارد. این بازی ماجرایی هیجانی سه بعدی است که آینده ای که مبتنی بر هوش مصنوعی است را نشان می دهد. شما باید سیستمها را هک کنید و به کشف حقایق بپردازید.

8- بازی Clash Royale

این بازی در ژانر اکشن، زمان واقعی، استراتژی، دفاعی، عمومی و آنلاین است. نمره این بازی 71 از 100 است که ده ها کارت از نیروهای شناخته شده و دوست داشتنی clash of clans مثل تجهیزات دفاعی و طلسم ها به اضافه کارتهای royale نظیر knights ، baby dragons ، princes و … را جمع کرده و ارتقا بدهید.

باید دشمن را از قلعه اش بیرون کرده و شکستش دهید و تاجها، افتخارات و جایزه ها را بدست بیاورید. در آخر یک قبیله درست کنید تا در آن به اشتراک کارت بپردازید و نقشه های حمله خودتان را طراحی نموده و به جنگهای گروهی بپردازید.

بیشتر بخوانید: دسته پابجی چیست و انواع آن کدامند؟

بهترین بازی های آیفون - کلش رویال

9- بازی Blek

این بازی در ژانر اکشن، عمومی و پازل است که نمره 72 از 100 دارد. بلک یک بازی در مورد شخصیت و تخیل است. هر چیزی نقاشی کنید به طور مدام حرکت میکند و تماشای این نقاشی که کشیده اید و خلق کرده اید و اینکه حرکت آن ایجاد تصاویری می کنند که مثل جادوست.

10- بازی call of duty mobile

این بازی در ژانر تیراندازی، اکشن، تاکتیکی، اول شخص و تا بیش از 64 بازیکن همزمان است و نمره 77 از 100 دارد. باید در این بازی از استراتژی و مهارت استفاده کرده تا به بالاترین جایگاه در مدل رقابتی Ranked برسید یا همزمان که با دوستانتان بازی می کنید بیشترین جایزه های قبیله ای را دریافت کنید.

در این بازی که رایگان هم هست و چند نفره و مهیج است با میلیونها دشمن و دوست رقابت می کنید و لباسهای جذاب و اسلحه ها را برای بهتر شدن کار خود استفاده می کنید.

11- بازی Among Us

ژانر این بازی ماجراجویی، اکشن، تلاش برای بقا، عمومی، بدون بخش چند نفره آنلاین است و نمره 78 از 100 دارد. یک مهمانی فضایی آنلاین محلی جهت 4 تا 10 نفر بازیکن با کار گروهی و خیانت.

برای شروع بازی و راه اندازی سفینه تان باید چهار الی ده نفر بازیکن درون شبکه محلی یا آنلاین جور کنید. اما خیلی باید مراقب باشید زیرا یک یا چند نفر از خدمه سفینه شیاد هستند و قصد دارند همه را بکشند و شما باید آنها را شناسایی نمایید.

پیشنهاد می کنیم راهنمای استفاده از شاتگان ها در پابجی موبایل را مطالعه کنید.

بهترین بازی های آیفون - در میان ما

12- بازی Aralon : forge and flame

این بازی در ژانر اکشن، عمومی و ایفای نقش است که امتیاز عالی 100 از 100 را دارد. این بازی از بازیهای کلاسیک ios است که با ماجراجویی تازه و جدید برگشته است. سفری به 3 قاره و جستجو جهت مناظر متنوع که همه تصور می کردند برای همیشه از دست رفته اند.

سخن پایانی:

تعداد بازی هایی که از بهترین بازی های آیفون هستند بسیار زیاد هستند و در این مقاله نمی گنجند. ما چندین بازی از بهترین ها را به شما معرفی کردیم. در مقالات بعدی به بازیهای جذاب دیگر مخصوص آیفون اشاره خواهیم کرد.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری پدارول است.

2 دیدگاه در “بهترین بازی های آیفون

  1. کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *