بازی اندروید, گوشی گیمینگ, مقاله

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی - فروشگاه پدارول

در بازار گوشی گیمینگ شیائومی کم نیست و از آنجا که شیائومی از برندهای محبوب میان جوان هاست گوشی های گیمینگ قدرتمندی در بازار عرضه شده است.

اما این سوال مطرح می شود که بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی کدامند؟ ما در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد. پس اگر از علاقمندان به گوشی های گیمینگ هستید با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

یکی از دلایل محبوبیت گوشی های گیمینگ شیائومی این است که قیمت مناسبی در بازار نسبت به سایر برندها دارند. همچنین این شرکت دائما در حال تولید گوشیهای جدید با فناوری های پیشرفته تر و قیمت مناسب تر است. حال به چند مورد از این گوشی ها اشاره می کنیم:

شیائومی Black shark 5 pro

عملکرد بازی در این مدل گوشی فوق العاده است. پردازنده آن snapdragon 8 gen1 است که در کنار 8 تا 16 گیگا بایت رم بهترین پردازنده snapdragon است.

این گوشی با امتیاز یک میلیون و 103 هزار از دید آنتوتو قدرتمندترین گوشی جهان شناخته شده است. از طرف دیگر باطری این گوشی 4650 میلی آمپر است و با شارژ سریع 120 واتی در مدت 15 دقیقه فوق شارژ میشود.

یک ویژگی منحصربفرد این گوشی این است که یک فناوری خنک کننده مایع دارد که گوشی را در مقابل گرما محافظت کرده و برای بازی های طولانی با گوشی بسیار مناسب است.

این گوشی هوشمند در سال 2022 بهترین گوشی گیمینگ شناخته شد که برای بازی پابجی موبایل هم بسیار عالیست. این گوشی به شدت مورد استقبال گیمرهای حرفه ای و مدرن واقع شده است.

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی - بلک شارک 5 پرو

شیائومی Redmi k50 Gaming

این گوشی مخصوص بازی ساخته شده و کاملا به سبک و سیاق گیمرهاست. تصویر 120 هرتزی برای نمایشگر، پشتیبانی از +HDR10 و محافظت با Corning gorilla glass victus است.

فست شارژ 120 واتی و باتری 4700 میلی آمپری که موجب می شود کمتر از 20 دقیقه گوشی فوق شارژ بشود از ویژگیهای دیگر این مدل گوشی گیمینگ است.

شیائومی بلک شارک 5 RS

این گوشی هم به تراشه پردازنده انپدراگون 888 مجهز است. بلندگو استریو، دکمه های فیزیکی مختص بازی و نمایشگر با رفرش ریت 144 هرتز از دیگر مشخصه های آن است.

شارژ سریع 120 واتی دارد و نسبت به سایر گوشی های هم رده خود در بازار قیمت مقرون به صرفه تری دارد.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله آموزش نقشه ارانگل در بازی پابجی را از دست ندهید. 

بهترین گوشی های گیمینیگ شیائومی - بلک شارک آر اس

شیائومی 11T 5G

تراشه پردازنده این گوشی Dimensity 1200 مدیاتک است که با هشت گیگا بایت رم و 128 یا 256 گیگا بایت حافظه همراه شده است و از بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی در بازار محسوب می شود.

شیائومی 11 تی در دسته پرچمداران از نظر سخت افزاری است ولی قیمت بسیار مناسبی دارد و نوعی گوشی میانرده محسوب می شود.

از ویژگیهای منحصربفرد این گوشی نمایشگر امولد است که وضوح full HD + دارد. باتری 5000 میلی آمپری حجیم آن قابلیت شارژ با توان 67 وات را دارد.

شیائومی 11 Lite 5G NE

این گوشی در سال 2021 بهترین گوشی گیمینگ شیائومی بود که قیمت بسیار مناسب آن امتیاز بالایی برای این گوشی داشت. این مدل در بنچمارک انتوتوی امتیاز 500 هزار گرفت و مناسب بازی است.

پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین آستین های کنترل کننده انگشت را از دست ندهید. 

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی - 11 Lite

شیائومی Redmi Note 11 Pro 5G

تراشه پردازنده این گوشی اسنپ دراگون 695 5G است و قدرت بالایی دارد. همچنین این گوشی از اینترنت 5G هم پشتیبانی می کند.

نمایشگر سوپر امولد این مدل از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی می نماید. باتری این نوع گوشی شارژدهی طولانی دارد و به سرعت شارژ میشود.

ظرفیت این باتری 5000 میلی آمپر است و با شارژ سریع 67 واتی می شود در مدت 15 دقیقه تا 50 درصد باتری را شارژ کرد.

شیائومی Redmi Note 10 5G

این گوشی جزء دسته گوشیهای گیمینگ محسوب نمی شود و قیمت پایین آن برای افرادی که بودجه اندکی دارند بسیار مناسب است.

مدلهای اقتصادی گوشی شیائومی معمولا عملکرد چندان رضایت بخشی در بازیها ندارند ولی برای گیمرهای مبتدی تر گوشی خوبی محسوب می شوند.

البته این گوشی می تواند بازیهای سنگین را هم اجرا کند. نقطه قوت دیگر این گوشی رفرش ریت 90 هرتزی آن و باتری 5000 میلی آمپر آن است و 5G را هم ساپورت می کند.

پیشنهاد ویژه پدارول: بهترین بازی های آنلاین موبایل

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی - رد می

سخن پایانی:

برند شیائومی در ایران برندی محبوب و پرکار است و انواع آن در بازار یافت می شود. در هنگام خرید و انتخاب گوشی مناسب جهت گیمینگ باید به چند نکته توجه کرد.

یکی از این نکات بودجه ای است که شما برای خرید گوشی گیمینگ در نظر دارید. نکته دیگر این است که از گوشی چه انتظاری دارید؟

اگر گیمر حرفه ای هستید و ساعات زیادی مشغول گیم هستید باید قابلیت شارژ طولانی مدت، قابلیت خنک کردن و … را در نظر بگیرید. نکته دیگر این است که خرید گوشی در نهایت به سلیقه و پسند مشتری برمی گردد.

برخی افراد حتی روی ظاهر گوشی هم حساس هستند و ترجیح می دهند ظاهر گوشی مطابق سلیقه شخصی شان باشد.

با توجه به همه این مطالب در صورت سردرگم بودن در خرید می توانید با فروشگاه پدارول تماس بگیرید و از کارشناسان این سایت فروشگاهی مشاوره رایگان در این زمینه دریافت نمایید.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری پدارول است.

1 دیدگاه در “بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *