پابجی, دسته بازی, مقاله

خرید دسته پابجی قیمت مناسب

دسته پابجی قیمت مناسب - پدارول

از زمانی که بازی های کامپیوتری روانه بازار شدند و روز به روز به طرفدارانشان افزوده شد تجهیزات و لوازم جانبی این بازی ها نظیر دسته بازی نیز در انواع گوناگون به بازار آمدند.

بازی محبوب پابجی موبایل میلیون ها طرفدار در دنیا دارد که برخی روزانه چندین ساعت از وقت خود را صرف این بازی می کنند. دسته پابجی قیمت مناسب برای راحتی کار گیمرها ساخته شده و باعث می شود موبایل راحت تر در دست جای بگیرد و دیگر نیازی نباشد که روی صفحه گوشی ضربه و فشار وارد کرد.

در این مقاله چند مورد دسته پابجی قیمت مناسب به شما معرفی می کنیم . اگر به بازی پابجی علاقه دارید می توانید با خرید یک دسته پابجی قیمت مناسب از فروشگاه پدارول بازی سریعتر و حرفه ای تر را تجربه کنید. با ما تا انتهای مقاله همراه شوید.

انواع دسته پابجی قیمت مناسب

شرکتهای بازی سازی اخیرا نسبت به ارائه بازی های خود بر روی گوشی های هوشمند با همان کیفیت کنسول اقدام کرده اند. یکی از این بازیها PUBG است که این بازی نیاز به واکنش سریع و کنترل کردن بازی و شلیک های دقیق دارد و این کار توسط گوشی لمسی سخت است خصوصا که برخی گوشی ها تاچ ضعیف تری هم دارند.

دسته پابجی به شما کمک می کند بدون لمس صفحه گوشی به کنترل بازی بپردازید و از آن لذت ببرید. نمونه های دسته پابجی قیمت مناسب به قرار زیر است که همگی آنها از فروشگاه پدارول قابل سفارش است.

دسته پابجی مدل fly

این دسته پابجی بسیار کوچک با عملکرد خیلی خوب است و خیلی راحت روی تبلت و موبایل نصب می شود و مزاحمتی برای دیگر امکانات گوشی ندارد. این مدل به دلیل کوچک و سبک بودن به راحتی در جیب جای می گیرد و همراه بردن آن به هر جا راحت است.

این دسته گیره ای دارد که دسته را روی گوشی ثابت می کند و روی صفحه موبایل فشار نمی آورد. همچنین نیازی به بلوتوث و شارژر ندارد و کاملا مکانیکی عمل می کند.

این دسته کنترل تان روی بازی را زیاد می کند و دیگر نیاز نیست مکررا روی صفحه موبایل ضربه بزنید. جنس این دسته فلز است و طول عمر زیادی دارد. وزن این محصول 5 گرم است و جنس آن فلز ABS است.

مقاله پیشنهادی: بهترین دسته پابجی های بازار

دسته پابجی قیمت مناسب - مدل FLY

دسته پابجی مدل sp02

دسته بازی سومکس پرو sp02 برای پابجی طراحی شده و این بازی را برای گیمرهای طرفدار آن هیجان انگیزتر کرده است.

وزن این دسته تنها 8 گرم است و بی سیم است. برای دیدن سایر مدل های دسته پابجی می توانید به قسمت فروشگاه سایت پدارول مراجعه نمایید.

دسته پابجی قیمت مناسب - مدل sp02

دسته پابجی مدل d9

این دسته بازی از نوع مغناطیسی می باشد و نصب آن نیز بسیار ساده است. مقاومت و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و با گیره ای که آن را به گوشی وصل می کند از لغزش آن هنگام بازی جلوگیری می کند.

در این دسته بازی قابلیت استفاده از چهار انگشت وجود دارد که این باعث می شود دقت و سرعت گیمر بیشتر شود.

این مدل به گونه ای طراحی شده که صفحه گوشی را اشغال نمی کند و شما بر روی نمایشگر بیشتر اشراف دارید. وزن این محصول نیز 5 گرم است و به دلیل کوچکی و سبکی به راحتی قابل حمل است.

پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین بازی های آیفون را مطالعه نمایید. 

دسته پابجی قیمت مناسب - مدل d9

دسته پابجی مدل e9

وزن این دسته پابجی کمی سنگین تر از مدلهای قبلی است و 18 گرم است که هنوز هم سبک و کم جا است. در جیب جای می گیرد و قابل حمل است. سایر مشخصات آن شبیه دسته پابجی هایی است که در قسمت بالا به آن اشاره شد.

مقاله بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی را از دست ندهید. 

دسته پابجی قیمت مناسب - مدل E9

دسته پابجی مدل blue shark

این مدل از دسته پابجی 30 گرم وزن دارد و مانند مدلهای دیگر نیازی به بلوتوث و سیم ندارد. روی گوشی به راحتی نصب می شود و به دلیل کوچکی و سبکی قابل حمل در جیب است.

این مدل و مدلهای دیگر با قیمت های مناسب در فروشگاه پدارول موجود است.

دسته پابجی قیمت مناسب - مدل blue shark

سخن پایانی: 

دسته پابجی هایی که در مطلب بالا به آن اشاره شد تنها چند مدل از دسته پابجی قیمت مناسب در فروشگاه پدارول است . برای آگاهی بیشتر از قیمت ها و دیدن مدل های دیگر می توانید به قسمت فروشگاه سایت پدارول مراجعه نمایید . 

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *