پابجی, مقاله

هر چیزی که باید در خصوص مود مترو رویال در پابجی موبایل بدانید

مود مترو رویال - فروشگاه پدارول

بازی پابجی موبایل قرار است بزودی حالت جدیدی به نام مترو رویال مود را به این بازی معرفی نماید و این حالت جدید که با همکاری Metro Exodus میباشد یکی از بازیهای پرطرفدار در کل جهان است. با ما در این مقاله همراه باشید تا با جزئیات مود مترو رویال بیشتر آشنا شویم.

مود Metro Royale چیست؟

این حالت بازی حالتی PVPVE می باشد که تیمها را به چالش دعوت می کند تا علاوه بر فرار از بازیکن های دیگر، هیولاهای جهش یافته و وحشی و راهزنانی که در کنترل هوش مصنوعی هستند را هم فراری بدهند. این ماموریت بر روی چندین نقشه جدید که از dilapidated camps و Ruins و underground tunnels انجام میشود.

بعد از بازگشت به منو میتوانید هر گنجینه یا لوازم اضافی که به آن برخورد کردید را برای تامین هزینه امکانات که فکر می کنید برای زنده ماندن در مرحله بعد لازم دارید بفروشید. در حالیکه میتوانید مناطق جدید و سطح خود را افزایش دهید.

مقاله 7 حقیقت در خصوص پابجی که شگفت زده تان می کند را مطالعه نمایید. 

مود مترو رویال - metro royal

همه چیز درباره مترو رویال مود بازی پابجی موبایل:

1-اضافه شدن نقشه های جدید :

در مود مترو رویال بازی PUBG موبایل دو نقشه جدید در دسترس شما خواهد بود که با هم کاملا متفاوت هستند و هر کدام از آن ها چالشهای خاص خودشان را دارند.

2- هیولای جدید :

از سوی دیگر باید با هیولاهایی مبارزه کنید که اگر در زمان خاصی نتوانید آنها را شکست بدهید تعدادشان بیشتر می شود و امکان شکست شما بیشتر و بیشتر می شود. بعضی از این هیولاها خیلی قدرتمند هستند و اصلا عقب نشینی نمی کنند.

پس اگر شما با استراتژیها و تکنیک های خاص نتوانید آنها را از بین ببرید فضای داخل مترو پر از این هیولاها می شود و امکان جان به در بردن شما به شدت کاهش خواهد یافت.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله مپ Sanhok در پابجی موبایل را از دست ندهید. 

مود مترو رویال - اسنایپر منحصر بفرد

3- اسنایپر منحصر بفرد :

اسلحه ای تمام اتوماتیک و جدید بنام Tikhar که در مود مترو رویال PUBG موبایل در دسترس است و میتواند با توان و قدرت بالایی که دارد فقط با شلیک کردن یک گلوله سایر بازیکن ها را از بین ببرد. البته شما می توانید با استفاده از پیوستارهای مختلفی قدرت این اسلحه را زیاد کنید.

4- اجرای بازی در کلاسیک مود :

در کلاسیک مود شما می توانید مود مترو رویال PUBG موبایل را اجرا نمایید. این منطقه بسیار خطرناک است و مخصوصا که در فضای داخل مترو که بسیار ترسناک و تاریک است باید با هیولاها مبارزه کرده و آنها را شکست دهید.

5- آیتم های جدید :

شما علاوه بر اینکه میتوانید سلاحهای جدیدی را در مود مترو رویال پابجی بدست بیاورید میتوانید بعضی تجهیزات دیگری مثل کوله پشتیهای جدید را هم آن لاک کنید و بتوانید از آن ها استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: چطور حالت Death Replay را در پابجی موبایل فعال کنیم؟ 

مود مترو رویال - آیتم های جدید

6- کاراکترهای خاص :

شما میتوانید کاراکترهای جدید هم خرید کنید و فقط از راه پرداخت کردن یوسی از آن استفاده نمایید. اگر یوسی کافی ندارید میتوانید با خرید یوسی از فروشگاه پدارول به این کار اقدام نمایید.

7- بازار black market (بازار سیاه) :

شما قبل از اینکه در مسابقه پرش کنید میتوانید روی نماد سمت راست منو که مربوط به بازار سیاه است با ضربه زدن دسترسی به بازار سیاه داشته باشید.

در این بازار میتوانید کالاهایی که از مسابقه های قبلی خود برگردانده اید به فروش برسانید و با کسب پول فروش اجناس تجهیزات قدرتمندتر و جدیدتر تهیه کنید و مهمات و مواد غذایی Med Kits را برای خود ذخیره کنید.

کالاهایی که در بازار سیاه فروخته می شوند به مرور زمان تغییر میکنند ولی هر روز یکبار با ضربه زدن به دکمه Refresh میتوانید فروشگاه را تازه سازی کنید.

قوانین بازار سیاه اینگونه است که مواردی که در فروشگاه موجود هستند میتواند چند صدهزار مترو پول نقد شما را برگرداند اما این احتمال هست که آنچه میخواهید بخرید در سطح مشخصی بصورت رایگان از بین رود پس اطمینان داشته باشید که خیال ندارید قفل چیزی را برای آن باز نمایید قبل از این که سکه زیادی به دست بیاورید را آزاد کنید مخصوصا اگر احتمال می دهید که خواهید مرد و بهرحال آن را از دست میدهید.

مقاله پیشنهادی : بهترین بازی های آنلاین موبایل 

مود مترو رویال - بازار سیاه

شخصیت ها در مترو رویال:

شخصیتها موارد خاص را بیش از دیگر موارد ترجیح می دهند و دوست دارند. مثلا اگر چکمه های جنگی که در جعبه آیتم ماموریت اول favorability را به او دهید Vera به سطح دو شلیک میکند درحالیکه lan تنها در نیمه راه بالا میرود.

اگر شخصیتها را بشناسید براحتی می فهمید که کدام فرد از کدام هدیه لذت میبرد. برای اینکه هدایای خاص بخرید می توانید کالاهای خود را در بازار سیاه به فروش برسانید.

همچنین این روش یک روش خوب برای بدست آوردن کالاهای اضافی از دیگران است.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری پدارول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *