پابجی, مقاله

نقد و بررسی تخصصی اسلحه AWM بازی پابجی موبایل

اسلحه AWM - فروشگاه پدارول

اگر از طرفداران بازی پابجی موبایل باشید می دانید که اسلحه AWM از قویترین تفنگهای بازی است که فقط در جعبه یافت میشود و اغلب بازیکنها به دنبال آن می گردند.

در این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی اسلحه AWM در بازی پابجی موبایل بپردازیم پس اگر می خواهید در این بازی حرفه ای شوید و اطلاعات بیشتری در مورد این اسلحه به دست بیاورید با ما همراه شوید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله راهنمای استفاده از اسلحه P90 پابجی موبایل را از دست ندهید. 

اسلحه AWM - معرفی اسلحه

اسلحه AWM بازی پابجی موبایل

اگر در بازی جزو ده نفر پایانی باقی مانده اید و منطقه هم آن قدر کوچک نشده که مجبور به درگیری در فاصله نزدیک باشید به این اسلحه اسنایپ نیاز پیدا خواهید نمود.

از بین همه تفنگهای اسنایپ بازی پابجی موبایل ترسناک ترین صدا مربوط به دو اسلحه M24 و AWM است. استفاده از این اسلحه خصوصا در مراحل انتهای بازی شانس برنده شدن شما را خیلی بالا می برد.

پیشنهاد می کنیم مقاله مقایسه بازی پابجی موبایل و فری فایر را مطالعه نمایید. 

اسلحه AWM - نقد و بررسی

نقد و بررسی اسلحه AWM بازی پابجی موبایل

تفنگ AWM یک اسلحه تک تیرانداز است که بوسیله شرکت Accuracy International ساخته شد. این اسلحه توسط ارتشهای مختلف دنیا بتصویب رسیده و بعنوان تفنگ تک تیرانداز خدماتی آن ها استفاده میشود.

مثلا ارتش انگلیس آن را بعنوان L115 و ارتش آلمان بعنوان G22 تعیین میکند. این اسلحه برای گلوله های بزرگ است و این محصول با صدا خفه کن، دو پایه و دوربین ارائه می گردد. این گران ترین سلاح تک تیرانداز است که ارتش انگلیس آن را خریداری کرده است.

مشخصات فنی AWM

اسلحه AWM یک خشاب دارد که 5 تیر در آن جا می گیرد. فشنگ های معمولی این اسلحه و آن هایی که ناتو برای استفاده در اسلحه های AWM پذیرفته سیصد وینچستر مگنوم و 338 لاپوا مگنوم می باشد. وزن آن مجموعا 6.9 کیلوگرم است و سرعت گلوله آن هم 869 متر بر ثانیه می باشد.

معمولا اسلحه های AWM با دوربین تلسکوپی با بزرگنمایی تا 10 برابر تجهیز می شوند. حالا اگر تک تیرانداز بخواهد به نقطه ای با دامنه کوچک تر دید پیدا کند یا به میدان دید گسترده ای نیاز داشته باشد می توان بزرگنمایی آن را تغییر داد.

اسلحه AWM معمولا در یک جعبه حمل و نقل فلزی با قنداق، دوربین، دوپایه، جدا کننده قنداق، خشابهای یدکی، کیت ابزار و تمیز کننده عرضه میشود.

بیشتر بخوانید: هر چیزی که باید درخصوص مود مترو رویال در پابجی موبایل بدانید

اسلحه AWM - مشخصات فنی

فشنگ های تفنگ AWM

فشنگهای 300 وینچستر مگنوم مسیری طولانی تر با افزایش زیاد مقاومت در مقابل باد و برد مافوق صوت بیشتر از فشنگهای 7.62*51 میلیمتری ناتو را ارائه می کند. با وجود سرعت زیاد این گلوله های بلند دقتشان خیلی بیشتر از مهمات معمولی ناتو در همین ابعاد است.

میزان کشندگی AWM

اسلحه AWM اسلحه ای اکشن برای تیراندازی برد زیاد و آسیب قابل ملاحظه است. این تفنگ بیشترین آسیب را نسبت به سایر اسلحه ها در بازی دارد و هر بازیکن حریفی را می تواند با یک ضربه به سر از پای دربیاورد حتی اگر کلاه ایمنی در سر داشته باشد.

این اسلحه تنها اسلحه در بازی پابجی موبایل است که حتی با فاصله ای بیش از 500 متر می تواند بازیکنان حریف را با ضربه ای به سر کشته یا به شدت زخمی نماید.

برای استفاده از این اسلحه باید مهارت لازم را داشت زیرا بارگیری طولانی، دمیج زیاد، مدت زمان بین دو تیر، مهمات بی نظیر همه و همه نشاندهنده کارایی بالا، مهارت، قدرت و ریسک بالا در استفاده از این اسلحه است.

بعد از شلیک سریعا باید به حرکت در بیایید زیرا اگر بازیکنان دیگر صدای این سلاح را بشنوند سعی می کنند که آن را برای خود کنند. اسلحه AWM بیشترین آسیب را به فاصله 150 متری ایجاد می کند و بیش ترین برد که حداکثر افت آسیب (دمیج) در آن وجود دارد 679 متر است.

مقاله پیشنهادی: راهنمای حالت mountain dew در بازی پابجی موبایل 

اسلحه AWM - فشنگ ها

بهترین حالت برای استفاده

با این اسلحه فقط سر را نشانه بگیرید. هیچوقت برای کشتن حریف که خصوصا در حال حرکت است نشانه گذاری را روی بدنش قرار ندهید زیرا فقط باعث هدر رفتن تیرهای خود می شوید.

همیشه قبل از شلیک کردن به هدفی متحرک مسیر حرکتش را حدس بزنید و با تخمین سرعت تیر نشانه را کمی جلوتر از هدف متحرک تنظیم کنید و بعد شلیک نمایید. البته این کار با تکرار و تمرین قابل انجام است.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری پدارول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *