مقاله

درآمد گیمرها از طریق بازی های آنلاین به چه شکل است؟

درآمد گیمرها از طریق بازی های آنلاین

اگر شما به گیم و بازی های آنلاین علاقه دارید حتما می دونید که بعضی از گیمرهای حرفه ای از طریق بازی کسب درآمد می کنند. این امکان تازه ای است که در دنیای بازی و برای گیمرها به وجود اومده ، که هم بتونید بازی کنید و هم بتونید درآمد داشته باشید. با پدارول همراه باشید تا بدونید درآمد گیمرها از طریق بازی های آنلاین رو بدونید.

از راههای کسب درآمد این هست که تو رقابت های بازی های ویدیویی شرکت کنید. برای اینکه تو این بازی های ویدیویی پیروز بشید، حتما باید حرفه ای بشید. برنده شدن تو این بازی ها می تونه به درآمد برای شما تبدیل بشه.

برنده شدن تو این بازی ها به شدت سخته ، چون گیمر حرفه ای موندن سخته و تعداد گیمرها داره زیاد میشه.

درآمد گیمرها از طریق بازی های آنلاین

درآمد گیمرها از طریق بازی های آنلاین به عنوان یک حرفه

شاید براتون عجیب باشه ، اما امروزه می تونیم گیمری رو به عنوان یک شغل حساب کنیم که این شغل گیمیگ به سرعت داره رشد می کنه.

این که گیمری رو به عنوان شغل خودمون حساب کنیم شاید یکم سخت باشه، چون سختی های خودشو داره و برای همه افراد مناسب نیست. بعضی افراد در کنار شغل اصلی خودشون گیمر هم هستند ولی یه سری از گیمرها هستند که بازی کردن شغل اصلی اوناست. حواستون باشه اینکه فقط به گیم علاقه دارید و دوست دارید صبح تا شب گیم بازی کنید دلیل بر این نیست که حتما باید به عنوان شغلتون حساب کنید.

باید تو بازی خیلی مهارت داشته باشید و همینطور بدونید که گیمری ساعت کار ثابت و حقوق ثابت نداره. درآمد شما به مهارت شما تو بازی بستگی داره که این مهارت هم با تمرین هر روزه به وجود میاد.

همینطور می تونید درباره گیم ، اخبار های جدید دنیای بازی و آموزش بازی های متنوع تو فضای مجازی تولید محتوا کنید و درامد داشته باشید.

درآمد گیمرها از طریق بازی های آنلاین

چجوری گیمر حرفه ای بشیم؟

از اونجایی که برای حرفه ای شدن احتیاجه که هرروز بازی کنید و تمرین داشته باشید بهتره که تجهیزات گیمینگ مناسبی مثل دسته بازی موبایل و یا کاور انگشتی همراهتون باشه تا سرعت بازی شما رو بیشتر کنه . برای شروع کار لازم نیست که تجهیزات گرون قیمت بخرید ، یا همه لوازم گیمینگ رو یکجا بخرید ، می تونید از دسته پابجی هایی که ارزون هستند یا قیمت مناسب تری دارند شروع کنید.

درکنار سرعت بازی خوبه رعایت یه سری نکات هم واجبه تا شما رو تو این راه حرفه ای تر شدن کمک کنه تا جایی که به درآمد از طریق بازی های آنلاین برسید.
بازی هایی رو شروع کنید که بهشون علاقه دارید ، بعضی افراد بازی های پازلی رو دوست دارن ولی بعضی دیگه بازی های سبک بتل رویال رو دوست دارند ، این بستگی به شما داره که چی رو انتخاب کنید.
حتی اگر حرفه ای هم نیستید برای اینکه تجربه به دست بیارید تو بازی های رقابتی شرکت کنید .

می تونید تو شبکه های اجتماعی مثل توییتر ، اینستاگرام یا فیس بوک درباره بازی ها ، اخبار مربوط به بازی ، معرفی تجهیزات گیمینگ و .. تولیدمحتوا کنید که از این طریق می تونید در بین افراد علاقمند به بازی شناخته بشید. و با دیگر گیمرها تعامل کنید.

یادتون باشه که حتما باید اطلاعات خودتون رو در زمینه بازی افزایش بدید، ممکنه که شما فقط یه سبک خاصی از بازی رو دوست داشته باشید . برای مثال شما بازی پابجی یا کالاف رو دوست دارید ، اما برای اینکه حرفه ای بشید باید درباره انواع بازی ها ، شرکت های معرفی آنها و گجت های گیمینگ موبایل و حتی بهترین گیمرهای دنیا اطلاعات داشته باشید.

مطالعه بیشتر : چگونه به یک گیمر حرفه ای تبدیل بشیم

درآمد گیمرها از طریق بازی های آنلاین

روش های کسب درآمد از بازی آنلاین

بعد از اینکه تو دنیای گیم حرفه ای شدید و خواستید گیمری رو به عنوان شغل خودتون انتخاب کنید از طریق راههای زیر می تونید به درآمد برسید:

استریم کردن: شما می تونید تو سایت های مختلف مثل Youtube یا Twitch که پلتفرمی برای گیمرهاست ، بازی کنید و از طریق تبلیغات یا کمک های مالی مخاطبان کسب درآمد کنید. روشی که امروزه خیلی مورد توجه علاقه مندان به گیم قرار گرفته پخش زنده بازی در یوتیوب هست که از این طریق گیمرها می تونند درآمد داشته باشن.

تولید محتوا: شما می تونید تو سایت های تخصصی بازی مثلIGN یا GameSpot ، عضو بشد و با آموزش بازی ها به صورت ویدئویی و یا مقاله تو به عنوان یک متخصص بازی کسب درآمد کنید.

ایجاد یک تیم بازی: می تونید به عنوان یک مدیر بازی برای خودتون تیم بسازید و در گروه های حرفه ای بازی عضو بشید. با این کار می تونید تو رقابت های مختلف بازی کنید و به کسب درآمد برسید.

فروش آیتم های بازی: بعضی از آیتم های بازی باعث افزایش قدرت تو بازی می شن ، با حرفه ای شدن تو بازی شما می تونید از طریق خرید و فروش این آیتم ها به کسب درآمد برسید.

فقط حواستون باشه که برای کسب درآمد از طریق بازی آنلاین حتما باید خلاق باشید تا درآمد بیشتری کسب کنید.

درآمد گیمرها از طریق بازی های آنلاین

تو ایران هم می تونیم گیمر حرفه ای بشیم؟

شاید قبل از اینکه بخاید انتخاب کنید که گیمر بشید و از این طریق درامد داشته باشید براتون سوال باشه که اصن تو ایران هم میشه با گیمری پول درآورد؟ باید بهتون بگم بله ، سخته ولی میشه ! امروزه تو ایران هم شرایط کسب درآمد از طریق بازی مثل استریمینگ و … فراهم شده. باید خیلی تجربه کسب کنید ، خیلی تمرین کنید و دنیای بازی رو خوب بشناسید .

2 دیدگاه در “درآمد گیمرها از طریق بازی های آنلاین به چه شکل است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *