مقاله

تجهیزات مورد نیاز گیمر حرفه ای شدن

تجهیزات مورد نیاز گیمر حرفه ای شدن - پدارول

با بیش از 2.8 میلیارد کاربر فعال بازی های موبایل در سراسر جهان ، این یکی از در دسترس ترین راه ها برای انجام بازی های ویدیویی آنلاین است زیرا می توان آنها را در تلفن های هوشمند و تبلت ها بازی کرد و اغلب رایگان یا با هزینه کم هستند .

همچنین می‌توانید گوشی‌ها را با کنترلرهای بلوتوث وای‌فای جفت کنید تا بازی را آسان‌تر کنید . در زمینه بازی های موبایلی افرادی هستند که به گیمرهای حرفه ای مشهورند و حتی از این راه به درآمدهای بالا دست پیدا می کنند و بعنوان یک شغل جدی آن را دنبال می کنند .

استفاده از نکات و همچنین تجهیزاتی می تواند شما را سریعتر به یک گیمر حرفه ای تبدیل کند . تجهیزات مورد نیاز گیمر حرفه ای شدن موضوع این مقاله است که قرار است به آن بپردازیم .

فروشگاه پدارول عرضه کننده انواع لوازم گیمینگ ، موبایل و کامپیوتر شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند .

نکات فنی و تجهیزات مورد نیاز گیمر حرفه ای شدن

این بخش شامل نکات و تجهیزات می شود که به هر یک از آنها جداگانه می پردازیم :

– نکات مهم برای بهتر شدن در بازی های موبایل

  • قانون اول بازی های موبایل – حالت DND را فعال کنید .
  • کاهش استفاده از پس ‌زمینه می‌تواند بازی شما را روان‌تر کند .
  • سفارشی کردن کنترل ها می تواند به شما کمک کند حرفه ای باشید .
  • با استفاده از کنترلر بازی خود را بهبود بخشید .
  • صدا به اندازه تصاویر بصری مهم است .
  • سعی کنید روی صفحه نمایش بزرگتر بازی کنید .

مقاله پیشنهادی : درآمد گیمرها از طریق بازی های آنلاین به چه شکل است ؟

تجهیزات مورد نیاز برای گیمر حرفه ای شدن - نکات فنی و تجهیزات

– تجهیزات مورد نیاز گیمر حرفه ای شدن

بازی با موبایل بسیار سرگرم کننده است . با کمک این تجهیزات ، می توانید تجربه بازی خود را به اوج بیشتری ببرید .

1- از یک ارائه دهنده شبکه قابل اعتماد استفاده کنید .

انتخاب ارائه ‌دهنده شبکه شما بسیار مهم است ، زیرا تعیین می‌کند که اتصال اینترنت شما در هنگام بازی آنلاین چقدر قوی باشد . آخرین چیزی که می خواهید اتفاق بیفتد قطع مداوم است .

بنابراین مطمئن شوید که یک ارائه دهنده شبکه با پوشش عالی در منطقه خود انتخاب کنید . به این ترتیب ، می‌توانید بدون نگرانی در مورد تاخیر ، تاخیر ورودی یا قطع شدن ، بازی‌های آنلاین موبایل را انجام دهید .

2- یک آداپتور اترنت را امتحان کنید .

باور کنید یا نه ، می توانید با استفاده از یک آداپتور اترنت بازی های موبایلی را انجام دهید . شما به سادگی آداپتور را به گوشی هوشمند خود وصل کرده و کابل اترنت را به برق بزنید . در نتیجه اتصال اینترنت شما نشکن خواهد بود !

تنها نکته قابل توجه این است که آداپتورهای اترنت باید به یک پریز دیواری وصل شوند ، به این معنی که شما فقط می‌توانید زمانی که در خانه هستید از آنها استفاده کنید . استفاده از آنها در عموم تقریبا غیرممکن است مگر اینکه به جایی بروید که دوشاخه های موجود وجود دارد .

3- دانلود یک مرورگر خوب برای موبایل

بسیاری از بازی‌های موبایل مانند بازی‌های کازینو آنلاین ، از طریق مرورگرهای موبایل انجام می‌شوند . با در نظر گرفتن این موضوع ، باید مطمئن شوید که از یک خوب استفاده می کنید ! در اینجا چند انتخاب برای امتحان وجود دارد :

  • گوگل کروم
  • Opera GX
  • مایکروسافت اج
  • سافاری
  • فایرفاکس

Opera GX یک مرورگر بازی موبایلی است که به طور خاص برای گیمرها ساخته شده است ، بنابراین توصیه می شود ابتدا آن را امتحان کنید .

بیشتر بخوانید : چگونه به یک گیمر حرفه ای تبدیل شویم ؟

تجهیزات مورد نیاز برای گیمر حرفه ای شدن - دانلود مرورگر خوب

4- هر برنامه پس زمینه را ببندید .

مهم نیست که کدام بازی تلفن همراه را بازی می‌کنید ، برنامه‌های پس‌زمینه در حال اجرا را ببندید . با بستن برنامه‌های پس‌زمینه ، منابع سیستم را برای برنامه‌های فعال آزاد می‌کنید . به عبارت دیگر، احتمالاً متوجه خواهید شد که بازی شما بسیار روانتر و کارآمدتر اجرا می شود .

5- از هدفون های بی سیم استفاده کنید .

هنگام بازی با گوشی هوشمند خود ، استفاده از هدفون های بی سیم ایده خوبی است . یا اگر آن‌ها را راحت نمی‌بینید ، می‌توانید به جای آن از هدفون سیم دار استفاده کنید .

هدفون‌های بی‌سیم به ایجاد تجربه‌ای همه‌جانبه‌تر کمک می‌کنند ، به خصوص زمانی که در حال بازی کردن بازی‌های حساس به صدا مانند Call of Duty: Mobile هستید .

به‌علاوه ، وقتی در مکان‌های عمومی بیرون هستید ، هدفون‌های بی‌سیم به شما امکان می‌دهند بدون ایجاد مزاحمت برای افراد اطراف خود ، چه در اتوبوس نشسته باشید و چه در محل کار استراحت کنید ، بی‌سیم بازی کنید .

6- از دسته بازی موبایل برای دقت و سرعت بیشتر در بازی استفاده کنید .

امروزه در بازار لوازم گیمینگ انواعی از دسته بازی موبایل که به دسته پابجی یا دسته کالاف نیز معروف است می بینیم . انواعی از دسته بازی موبایل مکانیکی ، لیزری ، مغناطیسی ، بلوتوثی و … که از برندهای گوناگون هستند و هر یک تجربه ای متفاوت از بازی به شما ارائه می دهند .

تجربه ای که همراه با دقت و سرعت بیشتر در شلیک ماشه ها ، استفاده همزمان از شش انگشت یا چهار انگشت همراه است .

برای خرید دسته بازی کالاف دیوتی و پابجی مدل E2036 کلیک کنید . 

تجهیزات مورد نیاز برای گیمر حرفه ای شدن - استفاده از دسته بازی موبایل

7- استفاده از کاور انگشتی یا دستکش لمسی

گیمرهای حرفه ای گاها تا چند ساعت مشغول به بازی با موبایل هستند و این باعث می شود در اثر گرم شدن صفحه گوشی انگشتان آنها عرق کرده و روی صفحه لیز بخورد و دقت آنها را کم کند .

استفاده از کاور انگشتی می تواند جلوی این مشکل را بگیرد و دقت شما را در بازی افزایش دهد . این کاورهای انگشتی در بازار قیمت واقعا ناچیزی دارند ولی روی کیفیت بازی تاثیر زیادی می گذارند . این کاورها ضد عرق و قابل شستشو هستند .

8- استفاده از فن موبایل برای خنک شدن گوشی موبایل

همانطور که در بالا اشاره شد استفاده زیاد از گوشی می تواند موجب گرم شدن آن شده و به مرور زمان عمر باتری و گوشی شما را کم کند . استفاده از فن های خنک کننده مخصوص موبایل می تواند با خنک کردن گوشی از باتری و گوشی شما محافظت کرده و موجب شود دستان شما نیز در حین بازی عرق نکند .

این فن ها نه تنها برای گیمرها بلکه برای کلیه افرادی که با گوشی موبایل ساعات زیادی کار می کنند نظیر ادمین های شبکه های اجتماعی نیز مفید است .

برای خرید فن خنک کننده گوشی موبایل ممو مدل FL05 کلیک کنید . 

تجهیزات مورد نیاز برای گیمر حرفه ای شدن - استفاده از فن موبایل

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

1 دیدگاه در “تجهیزات مورد نیاز گیمر حرفه ای شدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *