مقاله

آموزش ساخت دسته پابجی

ساخت دسته پابجی - فروشگاه پدارول

آموزش ساخت دسته پابجی : در دهه اخیر بازی های موبایلی در بین گیمرها بسیار محبوبیت پیدا کرده اند و در این مارکت هر از چند گاهی نمونه های پیشرفته تر از بازیها به بازار عرضه می شود .

بازی های گروه بتل رویال از قبیل پابجی ، کالاف دیوتی و … نیز سرآمد این بازیها هستند به طوری که به انواع دسته بازی موبایل دسته پابجی نیز گفته می شود . در این مقاله قصد داریم در مورد ساخت دسته پابجی با شما صحبت کنیم .

دسته پابجی ها انواع گوناگونی دارند که با قیمت های مختلف در بازار موجود هستند . اگر گیمر حرفه ای و یا حتی مبتدی هستید و قصد دارید دسته پابجی تهیه کنید می توانید پس از مطالعه این مقاله تصمیم بگیرید که یک عدد از آن را خودتان بسازید یا نسبت به خرید آن اقدام نمایید .

فروشگاه پدارول عرضه کننده انواع لوازم گیمینگ ، موبایلی و کامپیوتر شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند .

برای خرید دسته بازی کالاف دیوتی و پابجی مدل E2036 کلیک کنید . 

ساخت دسته پابجی - انواع دسته پابجی

انواع دسته پابجی از نظر قیمت در بازار

  • دسته پابجی مکانیکی
  • دسته پابجی مغناطیسی
  • دسته پابجی لیزری
  • دسته پابجی بلوتوثی

که هر یک از این دسته بازی های موبایلی به انواع فن دار ، چهار انگشتی ، شش انگشتی و … نیز تقسیم می شوند . دسته پابجی های مکانیکی به دلیل عدم برخورداری از باتری ، سیم و کابل و ساختار ساده و مکانیکی که دارند از همه انواع دیگر ارزان تر هستند و خصوصا برای افرادی که مبتدی هستند و یا نمی خواهند بودجه زیادی را صرف این کار نمایند مناسب است.

البته کم جا بودن ، سبک بودن و قابلیت استفاده در هر زمان و مکانی هم در این محبوبیت بی تاثیر نیست . در ساخت دسته پابجی نیز یک شبیه سازی از انواع مکانیکی این نوع دسته بازی می شود و سایر مدل ها را به دلیل پیچیدگی هایی که دارند نمی توان در منزل و با لوازم ساده درست کرد .

برای مشاهده محصول دسته بازی پابجی PUBG سومکس پرو مدل SP02 کلیک کنید . 

ساخت دسته پابجی - انواع دسته پابجی

آموزش ساخت دسته پابجی

برای ساخت دسته پابجی از انواعی از وسایل می توان استفاده نمود . از گیره کاغذ ، سنجاق قفلی ، چوب بستنی ، گوش پاک کن ، کارتن مقوایی و … می توان برای ساخت دسته پابجی مکانیکی استفاده کرد .

در زیر مراحل ساخت دسته پابجی با چوب بستنی را شرح داده ایم :

  • مرحله 1: چوب بستنی را برش دهید .
  • مرحله 2: بازوی ماشه . دو عدد چوب بستنی بردارید و مطابق عکس بچسبانید.
  • مرحله 3: بازوی اهرمی را بسازید.
  • مرحله 4: سوراخ های اهرم را دریل کنید.
  • مرحله 5: مفصل بازوی اهرمی را بچسبانید .
  • مرحله 6: از فویل آلومینیومی برای رسانا کردن دسته استفاده کنید .

البته یک نکته مهم این است که اگرچه ساخت یک وسیله کم هزینه تر و خلاقانه تر است ولی اگر این کار را به درستی انجام ندهید و این دسته دقت لازم را نداشته باشد در بازی های حساس می تواند خطاهایی داشته باشد و منجر به شکست شما در بازی شود .

یک پیشنهاد دوستانه این است که به فروشگاههای معتبری که دسته پابجی و سایر لوازم گیمینگ عرضه می کنند نظیر فروشگاه پدارول مراجعه نموده و یا از طریق سایت نسبت به خرید آنلاین دسته پابجی اقدام کنید .

اگر دسته پابجی اصل و با کیفیت تهیه کنید تا مدتهای طولانی می توانید از این دسته استفاده نموده و هیجان بیشتری به بازی های خود بدهید .

دسته پابجی های دست ساز به دلیل نداشتن دقت و کیفیت لازم پس از مدتی خراب شده ، شکسته یا دقت خودشان را از دست می دهند پس اگر صرفا به صورت یک سرگرمی به آن نگاه می کنید کار بسیار خوبی است ولی اگر گیمر حرفه ای هستید هرگز به سراغ دسته پابجی دست ساز نروید .

فروشگاه پدارول انواعی از دسته پابجی با قیمت های گوناگون در سایت خود دارد که افراد با هر بودجه ای می توانند نسبت به تهیه آن اقدام کنند . یک خبر خوب دیگر این است که محصولات فروشگاه پدارول همگی دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا هستند .

برای خرید دسته بازی پابجی PUBG مدل S202 کلیک کنید . 

ساخت دسته پابجی - دسته پابجی مکانیکی

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *