مقاله

دسته بازی برای گوشی شیائومی

دسته بازی برای گوشی شیائومی - فروشگاه پدارول

دسته بازی برای گوشی شیائومی چی بخریم ؟ اگر شما یه گیمر حرفه ای هستید و گوشی شیائومی رو برای بازی پابجی ، کالاف و دیگر بازی های بتل رویال انتخاب کردید به شما پیشنهاد می کنم خوندن این مطلب رو از دست ندید . چون قراره نحوه انتخاب دسته بازی برای گوشی شیائومی رو به شما بگیم .

البته فرقی نمیکنه گوشی شما شیائومی باشه یا سامسونگ ، اپل و … این مطلب حتما تو خرید دسته بازی موبایل به شما کمک می کنه .

امروزه خرید گوشی شیائومی به علت اینکه قیمت مناسبی داره و همینطور خواسته های کاربر رو پاسخ میده خیلی زیاد شده . میشه گفت که خیلی از مردم و همچنین گیمرها این گوشی رو برای بازی انتخاب میکنن .

بعضی از گوشی های شرکت شیائومی مثل pocox3 و .. بین جوونای علاقه مند به بازی های موبایلی پابجی ، کالاف و غیره خیلی محبوب شده .

به همین خاطر وقتی خرید شیائومی زیاد بشه مسلما گیمرها به دنبال لوازم جانبی برای بازی مثل دسته بازی موبایل مناسب برای این گوشی هم هستند .

مقاله پیشنهادی : خرید دسته پابجی اصل از فروشگاه پدارول 

دسته بازی برای گوشی شیائومی - خرید دسته بازی

چرا دسته بازی موبایل بخریم ؟

اگر شما یه گیمر حرفه ای هستید می دونید که یکی از لوازم گیمینگی که در حین بازی خیلی کاربرد داره دسته بازی موبایل ، فن خنک کننده گوشی و کاور انگشتی هست . بعضی از گیم پدهای موبایل مثل XO-H10 و AK77 فن خنک کننده دارن و احتیاجی نیست که شما بخواید یه فن هم جداگانه تهیه کنید .

حالا اگر بخوام به این سوال جواب بدم که چرا بهتره برای گوشی دسته بازی بخریم باید بگم که چون دست شما تماس مستقیم با صفحه گوشی نداره به همین خاطر از خط و خش یا خراب شدن صفحه گوشی جلوگیری میکنه .

شما می تونید تجربه بهتری تو بازی داشته باشید چون سرعت بازی شما با کمک دسته بازی افزایش پیدا میکنه . استفاده از دسته بازی برای گوشی به عملکرد بهتر شما هنگام بازی خیلی کمک میکنه که این مورد هم باعث میشه سرعت بازی شما بیشتر بشه .

همینطور خرید یک دسته بازی مناسب برای گوشی از خستگی دست هنگام بازی جلوگیری میکنه که این دلیل باعث راحتی و هیجان بیشتر میشه .

برای مشاهده انواع دسته پابجی های فروشگاه پدارول کلیک کنید . 

دسته بازی برای گوشی شیائومی - نحوه انتخاب دسته بازی

نحوه انتخاب دسته بازی برای گوشی

گیمرهای حرفه ای می دونن که برای خرید دسته بازی به چه چیزایی باید توجه کنن و چه ملاک هایی برای خرید درنظر بگیرن ولی اگر به تازگی وارد دنیای گیم شدید احتمالا براتون سواله که دسته بازی موبایل چی بخرم؟ حتی ممکنه چند تایی هم خریده باشید ولی از خریدشون پشیمون شده باشید.

چه از گوشی شیائومی استفاده کنید چه سامسونگ و … اینجا میخوام بهتون چند نکته بگم برای اینکه حین خرید دسته پابجی یا دسته کالاف چه چیزایی رو مدنظر قرار بدید.

1- تعیین نوع دسته بازی موبایل

نوع دسته بازی که برای گوشی میخواید بخرید رو تعیین کنید ، مثلا دسته بازی بلوتوثی رو ترجیح می دید یا مکانیکی و یا لیزری ؟

2- بررسی سازگاری با نسخه اندروید گوشی

از موارد دیگه که حین خرید باید توجه کنید سازگاری دسته بازی با نسخه اندروید گوشی شماست . بنا به این که از کدوم مدل گوشی شیائومی استفاده می کنید می تونید کنترلر مناسب خودتون رو هم انتخاب کنید .

3- راحتی استفاده و کیفیت ساخت

دسته بازی که انتخاب می کنید باید بازی رو برای شما راحت تر کنه پس به تناسب دسته با ارگونومی دستتون و قرارگرفتن دسته روی گوشی توجه کنید . قطعا کیفیت دسته بازی هم مهمه برای همین می تونید قبل از خرید نظرات خریدارهای دیگه رو هم بخونید .

4- قیمت دسته بازی موبایل

تو بازار قیمت های مختلفی بری دسته بازی های موبایلی هست که این قیمت با توجه به نوع ، مدل و برند گیم پد متغیره . مثل بقیه لوازمی که می خرید باید بودجه ای هم برای خرید دسته گیم برای گوشی در نظر بگیرید و با توجه به قیمت انتخاب کنید .

برای خرید دسته بازی پابجی و کالاف دیوتی چهار انگشتی مدل P1 کلیک کنید . 

دسته بازی برای گوشی شیائومی - دسته بازی مکانیکی

دسته بازی موبایل برای پابجی و کالاف دیوتی

انواع و مدل های مختلفی از گیم پدهای گوشی برای بازی پابجی ، کالاف یا حتی بازی های فوتبالی وجود داره که می تونید از بینشون انتخاب کنید .

1- دسته بازی مغناطیسی

این نوع از گیم پدهای موبایل مانند f01 سبک و راحتن و برای اتصال به گوشی نیازی به کابل و بلوتوث ندارن و با استفاده از میدان های مغناطیسی به گوشی متصل میشن .

طراحی ساده ای دارن و از ویژگی های دسته بازی مغناطیسی استفاده آسان به عنوان یک دسته بازی بی سیم برای گوشی شماست . به خاطر کوچک بودن حمل راحتی هم دارن .

بعضی از مدل های این دسته قابلیت اتصال به وای فای دارند که ازشون میشه به عنوان یک دسته بازی بی سیم برای بازی های آنلاین استفاده کرد .

2- دسته بازی بلوتوثی

همونطور که از اسمش پیداست اتصال این نوع از کنترلرها به موبایل از طریق بلوتوث هست ، دارای باتری و قابلت شارژ شدن هست . استفاده راحتی دارن و برای راه اندازی و اتصال دسته بازی محدودیت خاصی وجود نداره و برای گوشی های مختلف بسیار کاربردی هست.

3- دسته بازی مکانیکی

دسته بازی های موبایل مدل مکانیکی در دو نوع فن دار و گیره ای وجود دارن. این نوع از دسته بازی ها نسبت به سایر مدل ها قیمت مناسب تری دارن. به همین دلیل اگه تا به حال از دسته بازی استفاده نکردید پیشنهاد می کنیم برای شروع بازی این نوع کنترلرها رو امتحان کنید.

برای خرید دسته پابجی فن دار شش انگشتی ممو مدل DL88 کلیک کنید . 

دسته بازی برای گوشی شیائومی - خرید بلوتوثی

4- دسته بازی لیزری

این نوع از دسته بازی ها که برای گوشی استفاده میشن عملکردی مثل دسته بازی مغناطیسی دارن با این تفاوت که سرعت این نوع از گیم پدها بیشتر از دسته های مغناطیسی هست و همین دلیل باعث شده که دسته بازی لیزری موبایل یکی از دسته بازی های محبوب گیمرها باشه.

خرید دسته بازی برای گوشی شیائومی

در اینجا مواردی برای خرید دسته بازی برای گوشی شیائومی و همین طور برای گوشی های دیگه رو گفتیم . یکی از موارد مهمی که باید توی خرید لوازم گیمینگ بهش دقت کنید انتخاب فروشگاه معتبر هست .

پدارول فروشگاه معتبر خرید تجهیزات گیمینگ برای گوشی و تبلت و کامپیوتر هست که می تونید هم خرید حضوری و هم خرید آنلاین داشته باشید .

اگر سوالی در رابطه با خرید هر محصولی که نظرتون رو جلب کرده دارید با ما تماس بگیرید ، ما شما رو برای خرید بهتر راهنمایی میکنیم .

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *