پابجی, مقاله

برای خرید دسته پابجی موبایل چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

خرید دسته پابجی موبایل - فروشگاه پدارول

اگه شما هم مثل من عاشق بازیهای موبایل مثل کال آف دیوتی ، فورتنایت و پابجی موبایل هستید حتما از عرق کردن دستتاتون موقع بازی خیلی کلافه شدید.

وقتی انگشتها عرق می کنند روی صفحه سر می خورن و نمی تونی سریع شلیک کنی و تمرکزت رو زود از دست میدی. من که راه حل این مشکل رو پیدا کردم.

شما با خرید دسته پابجی موبایل میتونید بدون اینکه دستتون عرق کنه ساعتها بازی کنید و لذتش رو ببرید. من که خیلی از خرید دسته پابجی موبایل راضیم.

شما هم اگه می خواید دسته پابجی بخرید یه نکاتی رو باید در نظر بگیرید که بیایید تو ادامه بهتون بگم. با من و فروشگاه پدارول همراه باشید تا نکاتش رو تک به تک بهتون بگم.

نکات خرید دسته پابجی موبایل

نکته 1: انواع دسته پابجی رو بشناسید

دسته پابجی ها به سه دسته تقسیم می شن که هر کدوم کارکرد متفاوتی دارن و انواع مختلفی تو بازار دارن. قیمت هاشون هم کمی با هم متفاوت هست. پس قبل از خرید بدونید کدوم مدل رو دوست دارید.

1- دسته پابجی مکانیکی :

همونطور که از اسمش معلومه به هیچ باتری و شارژری وصل نیست. قیمتش هم از بقیه دسته پابجی ها تو بازار مناسب تره چون دو تا گیره هست که روی گوشی بسته میشه و با فشار دادن ماشه میشه شلیک کرد یا حرکات دیگه رو انجام داد.

2- دسته پابجی مغناطیسی :

این دسته پابجی بالای گوشی شما قرار میگیره و شبیه ساز الکتریسته کاری شبیه انگشت شما می کنه و اگه نوع مرغوبش رو تهیه کنید آسیبی به گوشی شما نمی رسونه.

3- دسته پابجی لیزری:

این دسته پابجی دیگه از اون محبوب هاست چونکه نیاز به مدام کلیک کردن و فشار دادن دکمه برای تیراندازی نیست. وقتی دستتون رو روی دکمه نگهدارید پشت سر هم تیراندازی انجام میشه و این خیلی خوبه.

این نوع دسته ها باتری داخلی دارن و قابل شارژ کردن هم هستن. از انواع سه انگشتی، چهار انگشتی و فن دار هم موجوده. حتی وقت بازی هم می تونید این دسته ها رو به شارژر وصل کنید.

خرید دسته پابجی موبایل - انواع دسته پابجی

نکته 2: موقع خرید به اندازه گوشیتون دقت کنید

دسته پابجی های موجود تو بازار با ابعاد مختلفی هستن که البته تا حدی هم تغییر اندازه میدن. حتما موقع خرید دسته دقت کنید که اندازه دسته با اندازه گوشی یا تبلت شما هماهنگ باشه. برای این کار می تونید از فروشنده کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید : دسته پابجی ارزان ولی با کیفیت

خرید دسته پابجی موبایل - دقت به اندازه گوشی

نکته 3: موقع خرید دسته پابجی به جنس اون دقت کنید

اگه مثل من خیلی از گوشی خود مراقبت نمی کنید و زیاد از دستتون می افته حتما تو خرید دسته پابجی بیشتر دقت کنید چون جنس این دسته پابجی ها با هم فرق داره.

درسته همه شون پلاستیکی هستن ولی نوعش با هم فرق داره. مثلا پلاستیک فشرده، ای بی اس، فوق فشرده، پلاستیک شیشه ای و …

من که میگم ای بی اس نشکن هست و خوبه ولی اگر مراقبت می کنید از گوشیتون از دسته پابجی نوع پلاستیک شیشه ای انواع جذابی تو بازار هست ولی چون بشکنه اگه بیفته روی زمین می شکنه.

پیشنهاد می شود مقاله دسته پابجی چیست و انواع آن کدامند؟ را مطالعه نمایید. 

خرید دسته پابجی موبایل - دسته پابجی مکانیکی

نکته 4 : راحتی خودتون رو در نظر بگیرید

دسته پابجی ها از نظر ظاهری و کارکرد با هم فرق دارن. شاید یه دسته پابجی که برای من خیلی راحت و خوبه برای شما راحت نباشه.

همین طور بعضی ها چپ دست هستن ولی نگران نباشن برای اونها هم دسته پابجی مخصوص خودشون هست. تازه بعضی دسته ها قابلیت تغییر دست چپ و راست دارن.

همین طور اگه دستتون خیلی عرق می کنه حتما دسته پابجی فن دار بخرید که دستتون و موبایل رو خنک کنه. از نظر ارگونومیک و این قرطی بازیها هم دسته پابجی ها با هم فرق دارن.

یعنی اینکه وقتی تو دستتون جا می گیره راحت باشه و خسته تون نکنه. خلاصه که برای همه سلیقه ها و آدمها تو بازار بازیهای موبایلی دسته پابجی هست.

بیشتر بخوانید: کاور انگشتی گیمینگ پیروزی در نوک انگشتان شما

خرید دسته پابجی موبایل - دسته پابجی فن دار

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *