پابجی, مقاله

کاور انگشتی گیمینگ ، پیروزی در نوک انگشتان شما

کاور انگشتی گیمینگ - پدارول

اگر یک موبایل گیمر حرفه ای هستید می دانید عرق کردن انگشت موقع بازی های طولانی و هیجان انگیز چقدر می تواند آزاردهنده باشد و باعث لیز خوردن انگشت روی صفحه و کاهش سرعت عکس العمل شود.

امروزه در بازار تجهیزاتی برای گیمرها وجود دارد که یکی از آنها کاور انگشتی گیمینگ است. این کاورهای انگشتی با وجود کوچک و ارزان بودن کاربردها و فواید زیادی برای گیمرها دارند.

خصوصا بازی های هیجان انگیز که در سبک بتل رویال عرضه شده اند مثل PUBG ، Call of Duty و فورتنایت روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کنند.

اگر در گیم مبتدی و می خواهید به یک گیمر حرفه ای بدل شوید و یا حرفه ای هستید و می خواهید از سایر رقبا یک سر و گردن بالاتر باشید این مقاله را از دست ندهید.

مقاله بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی را از دست ندهید. 

کاور انگشتی گیمینگ - کاور انگشتی چیست

کاور انگشتی گیمینگ چیست؟

کاور انگشتی گیمینگ که به آن کاور انگشتی ضدعرق، کاور تاچ انگشتی و آستین انگشتی کنترل کننده می گویند محصولی تخصصی برای گیمرهای موبایل است تا بازی کردن روی موبایل را برایشان راحت تر نماید.

همانطور که می دانید وقتی صفحه گوشی برای مدتی طولانی به دلیل بازی روشن باشد دچار گرما می شود و انگشت روی آن عرق می کند.

این کاورها عرق را گرفته، انگشت را خنک کرده، تاچ را به دلیل اینکه از سر خوردن انگشت روی صفحه جلوگیری می کند قوی تر کرده و در کل باعث می شود حرفه ای تر بازی کنید.

جنس این کاورهای انگشتی نانو است و با همه انگشت ها سازگاری دارد. ضدحساسیت بودن الیاف این آستین انگشتی ها باعث می شود تا ساعتها بتوانید با آن از بازی خود لذت ببرید و انگشتتان دچار خارش و حساسیت نشود.

پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین بازی های آیفون را مطالعه نمایید. 

کاور انگشتی گیمینگ - مزایا

کاور انگشتی، پیروزی در نوک انگشتان شما

کاورهای انگشتی فروشگاه پدارول بافته شده با فیبر نقره‌ای با حساسیت بالا برای هدف و کنترل بهتر، آستین‌های تنفسی ما انگشتان شما را در گرمای نبرد خنک نگه می‌دارند، بنابراین همیشه در بازی کنترل خواهید داشت.

کاور انگشتی بدلیل بافت کشی و راحت با همه انگشتان سازگار است. این کاورها به گونه ای هستند که مقاومت، انعطاف و دوام را یکجا با هم دارند و در برابر پارگی و نخ کش شدن بسیار مقاومند.

مهم نیست شما با کدام انگشتتان بازی کنید فقط کافیست این کاور انگشتی گیمینگ را روی انگشت کشیده و شروع به بازی کنید.

الیاف این دستکش های انگشتی ایجاد ناراحتی و حساسیت برای انگشتان نکرده و تاچ موبایل را هنگام بازی به هیچ وجه کم نمی کند.

کاور انگشتی گیمینگ - کشسانی کاور

مزایای کاور انگشتی گیمینگ

  • جلوگیری از عرق کردن انگشتان و سر خوردن انگشت روی صفحه موبایل در هنگام بازی
  • خنک نگهداشتن انگشت در بازی های طولانی مدت
  • جلوگیری از کثیف شدن صفحه گوشی در اثر تاچ و لمس با انگشت
  • قابلیت کشسانی بسیار خوب و متناسب شدن با هر انگشتی
  • قابلیت شستشو با دست و استفاده مکرر از آن
  • قیمت بسیار مناسب و ارزان
  • ضد حساسیت و بی خطر بودن برای انگشتان دست
  • افزایش سرعت عمل در بازی
  • دارای قابلیت چرخش هوا و تنفس
کاور انگشتی گیمینگ - مزایای کاور انگشتی

سخن نهایی:

اگر می خواهید در هر کاری حرفه ای باشید باید ابزار آن را نیز داشته باشید. بازی و گیم هم از این قاعده مستثنی نیست. تجهیزات و ابزاری در بازار گیم موجود است که با استفاده از آنها لذت بیشتری از بازی خواهید برد و سرعت و دقت شما نیز افزایش خواهد یافت.

از این دسته تجهیزات می توان به دسته پابجی، دسته بازی موبایل، کاور انگشتی گیمینگ، موس گیمینگ، کیبورد گیمینگ و … اشاره کرد که کلیه این لوازم جانبی بازی موبایل در فروشگاه پدارول قابل عرضه است.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *