پابجی, مقاله

دسته پابجی ارزان ولی با کیفیت

دسته پابجی ارزان - فروشگاه پدارول

اگه حتی گیمر بازی های کامپیوتری و بتل رویال هم نباشید بازم ممکنه اسم دسته پابجی ارزان یا پابجی موبایل رو شنیده باشید.

اگه بخواید این بازی رو توی گوشی همراهتون نصب کنید و هر جا خواستید بتونید بازی کنید باید بدونید که صفحه گوشی لیز و لغزنده است و تو بازی طولانی مدت صفحه گوشی گرم می شه.

به مرور زمان و گذشت بازی انگشت عرق می کنه و روی صفحه موبایل لیز می خوره و درصد خطای شما رو بیشتر میکنه.

یک چیزی به اسم دسته پابجی الان تو بازار بازیهای کامپیوتری هست که خیلی کار راه بندازه. قیمت خیلی مناسبی هم داره. همین فروشگاه پدارول دسته پابجی ارزان داره که می تونی بری توی سایت و انتخاب کنی، سفارش بدی و درب منزل تحویل بگیری.

حالا اگه می خوای اطلاعات دیگه ای از این دسته بازی ها داشته باشی بقیه مطلب رو هم بخون زیاد وقتت رو نمی گیره.

بازی پابجی چیه؟

بازی پابجی یه بازی انفرادی یا گروهی هست که صد نفر بصورت آنلاین مشغول بازی با هم میشن. در اول بازی هواپیمایی شما رو به نقشه موردنظر می بره و هر جا که خودتون بخواید می پرید پایین.

بعد باید برای پیدا کردن اسلحه و تجهیزات همه جا رو بگردید و در عین حال مواظب هم باشید که بازیکن های دیگه شما رو نکشن. شما هم با اسلحه هایی که پیدا می کنید باید حریفاتون رو بکشید چون اگه نکشید کشته می شید.

این بازی خیلی هیجان انگیزه و طرفدارای زیادی هم توی دنیا داره. فروشگاه پدارول محصولات دیگه ای هم برای بازی پابجی داره که شامل دستکش لمسی، آستین های کنترل کننده انگشت، دسته پابجی فن دار، لیزری و … میشه.

اگر بازیکن حرفه ای باشی همه این محصولات می تونه به بازی بهتر تو کمک کنه. بازم میگم یه سر به سایت بزنی ضرر نمی کنی.

مقاله پیشنهادی: دسته پابجی بلوتوثی و تفاوت آن با دسته پابجی مکانیکی

دسته پابجی ارزان - دسته پابجی چیه

دسته پابجی چه جوری کار می کنه؟

دسته پابجی برای بازی های دیگه هم قابل استفاده است ولی مثل بعضی از برندها که کم کم به اسم محصول خاصی تبدیل می شن به این نام معروف شده. دسته پابجی شبیه دسته بازی که برای پلی استیشن و ایکس باکس استفاده می شه نیست.

دسته پابجی یه وسیله مکانیکی هست که روی گوشی نصب می شه و مثل یک گیره اون رو نگه میداره تا هم دست روی گوشی سر نخوره و هم بالای اون گیره هایی داره که با اون میشه کار کلیک کردن و شلیک و اینا رو انجام داد.

البته این گیره ها سری های پلاستیکی دارن که روی صفحه یا پشت گوشی خط و خشی ایجاد نکنن. این دسته پابجی ها برای گوشیهای با صفحه 4.5 تا 6 اینچ ساخته شدن و بهترین کاربرد رو تو این سایز دارن.

این دسته بازی انواع مختلفی داره که بهتون معرفی می کنم ولی نوع ساده اون نیازی به شارژ کردن، سیم و کابل و بلوتوث نداره و کاملا مکانیکی هست.

دسته پابجی ارزان از کجا بخرم؟

دسته پابجی مدلها و طرحهای زیادی تو بازار داره. ما تو فروشگاه پدارول انواع اون رو داریم که قیمت هاش همه ارزون و مناسبه.

اگه یه بار از فروشگاه پدارول خرید کرده باشی می دونی که قیمت هاشون از همه جا کمتره. حالا چند مدل پرطرفدار دسته پابجی ارزان رو اینجا نگاه کن ببین پسندت هست یا نه.

1- دسته PUBG موبایل مدل AK16

دسته پابجی ارزان - مدل ak16
دسته پابجی ارزان - مدل FLY
دسته پابجی ارزان - ممو مدل AK

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *