مقاله, پابجی

آموزش نقشه ارانگل در بازی پابجی

نقشه ارانگل در بازی پابجی - فروشگاه پدارول

نقشه ارانگل در بازی پابجی محبوبیت بالایی دارد، بنابراین طرفداران بسیار داشته و کاربران زیادی از این نقشه برای بازی پابجی استفاده می کنند.

بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) یک بازی کره ای است که طی چند سال اخیر خود را به عنوان یکی از برترین بازی‌های موبایل تثبیت کرده است. بازی کامل PUBG از زمان عرضه آن در دسامبر 2017 در تمام موبایل ها قابل استفاده بوده و از این ابتدا تا کنون مدام در حال بروزرسانی است.

بازی پابجی با تعداد بسیاری نقشه بازی با ویژگی خاص طراحی شده است که در هر فصل با یک نقشه جدید وارد بازار می شود. در این میان نقشه ارانگل (Erangel) در بازی پابچی از محبوبیت بالایی برخورد است که کاربران بسیاری از آن استفاده می کنند. 

برای همه علاقه مندان به این نوع بازی مهم است که بدانند چرا نقشه یک بازی تا این حد محبوب می شود، بنابراین در ادامه مشخصات کامل مشخصات نقشه بازی پابجی موبایل توضیح داده شده است.

نقشه ارانگل در بازی پابجی چیست؟

ارانگل اولین و اصلی ترین نقشه در بازی پابجی موبایل است که بر روی یک شبکه 8 کیلومتری در 8 کیلومتری قرار گرفته که چهار برابر بزرگ تر از سایر نقشه ها منتشر شده است.

در ابتدا فقط نقشه ارانگل وجود داشت و برای کاربران هیچ نوع انتخاب جز این نقشه وجود نداشت. همچنین به علت وجود منطقه وسیع برای بازی، محبوب ترین نقشه بازی پابجی است. 

بزرگ ترین منطقه بازی محسوب می‌شود و طرفداران بسیاری دارد.

ارانگل دارای ترکیبی از شهرهای بزرگ، شهرهای کوچک، مدرسه، بیمارستان، زندان، نیروگاه برق و یک پایگاه نظامی بوده که بر روی زمین‌های سبز وسیع پراکنده شده است. سپس به بازیکن اجازه می‌دهد با علاقه بیشتری آن را کشف کند. 

نقشه ارانگل آب و هوای متغیر را ارائه می دهد و با فواصل زیاد، باید انتظار انواع درگیری های اسلحه، از جمله انفجارهای شدید کوتاه یا حملات تیرانداز با برد بلند را داشت.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله مود Ancient Secret پابجی موبایل پیشنهاد می شود.

بازی پابجی

مکان یابی در نقشه ارانگل پابجی موبایل

مسئله فرود آمدن در بازی پابجی در مکان و محیط مناسب بسیار مهم است. به این صورت که اصل اساسی در این بازی است و از طریق فرود آمدن آنها می توان به مبتدی یا حرفه ای بودن آن پی برد.

در این آموزش بهترین مکان‌های رها کردن و چند نکته دیگر برای پیشبرد بهتر بازی پابجی موبایل ارائه می شود تا بازیکنان به مرحله نهایی برسند.

در ادامه مکان های مهم و مناسب برای فرود آمدن در نقشه ارانگل توضیح داده شده که عبارت است از:

کواری: شهری واقع در بخش جنوب غربی سرزمین اصلی درست در شمال پریموتسک است (یک منطقه مسطح با چند ساختمان جدا شده). غنیمت کافی برای شروع وجود دارد، به خصوص اگر گاه و بی گاه یک فرود داشته کنید. 

مگر اینکه منطقه امن در منتهی الیه شمال شرقی باشد، مجبور نخواهید بود خیلی راه طولانی را طی کنید تا به منطقه امن برسید. با این حال باید مراقب سایر بازیکنانی باشید که در اینجا فرود می آیند، زیرا زمین مسطح پریدن به بیرون را خطرناک می کند.

روژوک: این شهر بسیار خلوت است، بنابراین برای افرادی که تازه شروع به بازی کردن و می خواهند درگیری کمتری داشته باشد، مناسب است.

پوچینکی: این شهر یکی از پرخطرترین شهرهای ارانگل است و به علت وجود خانه و تجهیزات بسیار در این مکان، فقط حدود 30 درصد از بازیکنان می توان وارد این منطقه شوند. همچنین به علت ریسک و پرخطر بودن آن، برای افراد مبتدی توصیه نمی شود.

پایگاه نظامی: واقع در جزیره جنوبی است که فقط با دو پل به هم متصل می شوند. جایی است که زمانی که می‌خواهید مسابقه خود را با هرج و مرج بیشتری شروع کنید، در آن فرود می آیید. 

پایگاه بزرگی را در خود جای داده است، اما سایر بازیکنان بازی نیز این را می دانند. وقتی در پایگاه فرود می‌آیید، بازی اولیه به مسابقه‌ای برای رسیدن به بهترین اسلحه‌ها تبدیل می‌شود، بنابراین اگر از همان ابتدا به اکشن بالا علاقه دارید، یک روز میدانی در اینجا خواهید داشت.

این منطقه یکی از بهترین مکان‌های بازی برای افراد حرفه ای است که در آن می‌توانند انواع سلاح و تجهیزات را در آن پیدا کنند که شامل مقادیر زیادی سلاح، زره و لوازم جانبی است.

زندان: از مکان های عجیب و غریب و کم رفت و آمد است؛ زیرا تردد به این مکان بسیار دشوار بوده و تنها با هواپیما امکان پذیر است. همچنین از ریسک پایینی برخوردار بوده و سلاح کمی در آن یافت می شود؛ اما سلاح های آن همگی کیفیت بالایی دارند.

مدرسه: در نزدیکی مرکز نقشه قرار دارد، این مکان یکی دیگر از مناطق دیگر است که بازی برای اولین بار در آن شروع می‌شود، اما برخلاف پایگاه نظامی، این مکان تقریباً بر روی نقشه نقطه مرده است. 

این روند به آن معنا است که شما می توانید آماده شوید و تعدادی از دشمنان را از بین ببرید. در حالی که هرگز از منطقه امن خیلی دور نباشید. 

اگر بتوانید سایر بازیکنانی را که به ناچار با شما به اینجا می‌آیند دفع کنید، مهم نیست که دایره در کجا قرار دارد، در اواخر بازی زیبا خواهید نشست.

همان طور که بیان شد مدرسه در مرکز نقشه ارانگل واقع شده است و به دلیل نزدیکی به مکان، یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها در بین بازیکنان است.

نیروگاه: این نیروگاه در شرق نقشه است که مقادیر زیادی غنایم از جمله تفنگ تک تیرانداز و تجهیزات نظامی سطح 3 را ارائه می دهد.

بیمارستان: در این منطقه می توان تعداد تجهیزات پزشکی و سلاح های مختلف را پیدا و از آنها استفاده کرد. این مکان برای فرود با ریسک پایین مناسب است و اغلب برای شروع بازی که افراد نمی خواهند با دیگران در رقابت زیادی باشند، پیشنهاد می شود.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله چگونه عکس پروفایل پایجی موبایل را عوض کنیم؟ پیشنهاد می شود.

پابجی

مکان مخفی در نقشه ارانگل پابجی موبایل

هنگامی که در خطر کشته شدن توسط یک بازیکن قرار دارید، فعال کردن دکمه مخفی شدن، کارایی بالایی دارد و تنها راه نجات خواهد بود. بنابراین شناسایی مکان های مخفی بسیار حائز اهمیت است.

گاهی بازیکنان از مکان مخفی مطلع هستند و آن را شناسایی کرده اند و اغلب از این مکان ها بی خبر هستند.

برای مثال در کنار و اطراف حفره های زندان، کارخانه و بالاترین برج پایگاه نظافی، مکان های مخفی وجود دارد. درضمن هنگام مخفی شدن، استفاده از سلاح تک تیرانداز به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود.

سلاح های کاربردی در نقشه ارانگل پابجی موبایل

هیچ سلاح انحصاری در نقشه ارانگل موجود نیست و این محیط مناسب استفاده از سلاح با فاصله های دور است.  تفنگ تهاجمی SCAR-L و سلاح تک تیرانداز، DMR در این بازی دیده می شود، همان طور که در نقشه Miramar دیده می شود. 

همچنین سلاح های SMG و LMG تنها برای داخل ساختمان کاربرد دارد که پیشنهاد می شود که تا جایی که امکان دارد، از این سلاح ها استفاده نشود.

بهترین مکان برای فرود در نقشه ارانگل پابجی موبایل

با توجه به تجربه و آگاهی به بازی پابجی موبایل و ارانگل می توان مکان فرود مناسب را شناسایی کرد. برای بازیکنان مبتدی که تازه این بازی را شروع کرده اند، مکان های کم خطر مانند زندان و روژوک پیشنهاد می شود؛ ولی افراد حرفه ای می توانند به مناطق با ریسک بالا و پرهیجان مانند مدرسه و پایگاه نظامی را انتخاب کنند.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله همه چیز در مورد بازی پابجی پیشنهاد می شود.

موبایل پابجی

پدارول، فروشگاه اینترنتی کالا 

مشتریان پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر، وب سایت این شرکت را بررسی کنند. همچنین با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند.

لازم به ذکر است که شما مشتریان پدارول باید بدانید که این شرکت همواره کالاهای مورد نظر شما را مورد نقد و بررسی قرار می دهد تا با کسب اطلاعات لازم، شما عزیزان بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *