مقاله, پابجی

مپ Livik در پابجی موبایل

مپ livik - فروشگاه پدارول

سازندگان بازی پابجی موبایل به تازگی نسخه ای بزرگ و ارتقاء یافته از این بازی که شامل مپ جدیدی به نام Livik است را رونمایی کرده اند.

مپ Livik که دارای مناطق آبشاری و برفی به سبک شمال اروپاست در منطقه ای به مساحت 2*2 کیلومتر پخش شده و در این مپ جدید یک وسیله نقلیه جدید و چندین سلاح انحصاری هم وجود دارد. در این مقاله این مپ را بررسی کرده و نکات مهم آن را برای بهتر شدن بازی شما ارائه خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

تفاوت مپ Livik با دیگر مپ های بازی پابجی موبایل

این نقشه مختص این است که مسابقه های کوچک تر را به بازی آورد و میتوان آن را یک نقشه Nordic خواند. این نقشه ترکیبی از مزارع، آبشارها و زمین های برفی است که در برابر مپ های دیگر این بازی کوچک تر است. به دلیل کوچک بودن زمین بازی فقط 52 بازیکن می توانند در آن به رقابت بپردازند.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله گوشی های مناسب بازی پابجی نیو استیت را از دست ندهید. 

مپ livik - مکان های مهم

آیتم های جدید افزوده شده به مپ لیویک

دو اسلحه Mk12 Marksman و P90 SMG به این نقشه اضافه شده اند. همین طور وسیله نقلیه Monster Truck به شما و یا تیمتان کمک می کند که با سرعت بیشتری به منطقه امن برسید.

– اسلحه Mk12 Marksman :

از این سلاح که دارای برد خیلی طولانی و دمیج بسیار عالیست میتوان برای نابود کردن دشمنان از فاصله دور یا نزدیک استفاده کرد. همین طور لگد این سلاح قابل قبول است و زیاد نیست. دمیج آن بین 40 تا 46 می باشد. همچنین این اسلحه خشاب 30 عدد دارد.

– اسلحه SMG P90 :

این اسلحه قبلا در Arena افزوده شده بود و بازیکن شناخت خوبی در موردش دارد. این اسلحه در فاصله های متوسط و کوتاه خیلی ویرانگر است و دارای خشاب 50 عددی است. میزان بالای fire rate این سلاح DPS بالای آنرا تضمین میکند. دمیج این سلاح حدودا 50 است.

– وسیله نقلیه Monster Truck :

این وسیله برای این در بازی تعبیه شده که تحرک زیادی به بازی بدهد و به سفر ایمن بازیکنان روی نقشه کمک کند. احتمال کشته شدن بازیکنانی که از این وسیله نقلیه استفاده می کنند کمتر است و لاستیکهای بزرگ این ماشین موانع مسیر را پشت سر می گذارد.

مکانهایی که میتوان این ماشین را در آنجا یافت شامل Plant، Power Aqueduct و Crab Grass می باشد.

شاید مقاله شهر pochinki برایتان جالب باشد. 

مپ livik - بهترین مکان فرود

مکانهای مهم جهت Loot در مپ لیویک

– Midtstein :

این مکان بهترین مکان لوت کردن در مپ لیویک است و مجموعه ای از خانه های بزرگ و ساختمان ها در منطقه وسیعی گسترده شده است.

این منطقه نزدیک مرکز مپ است و انتخاب مناسبی برای افرادی است که بازی تهاجمی دوست دارند و ریسک پذیرند. همین طور لوت بهتری در مقایسه با سایر مکانهای نقشه دارد و تعداد مناسبی هم دارد.

– Blomster :

این مکان برای بازیکنانی که ریسک کمتری می کنند و آماتور هستند ایده آل است. این محدوده از خانه ها و ساختمان های کوچک تشکیل شده و در شمالغربی نقشه است.

مقدار زیاد مهمات جهت اسلحه ها در این منطقه از مزیت های آن است. قابل ذکر است که Blomster فاقد پوشش میباشد و این امر باعث می شود که به راحتی در تیررس دشمنان قرار بگیرید پس باید احتیاط بیشتری کنید.

– Power Plant :

این مکان شبیه یکی از مکان های مپ ارانگل است. اگر نقشه ارانگل را چند بار بازی کرده باشید از Mylta Power که تعدادی انبار هسته ای و نیروگاه دارد باید آگاه باشید. این مکان هم پر ریسک است ولی لوت مناسبی دارد.

– East Port :

بازیکنان در هنگام فرود در این منطقه انباری بزرگ بر روی تپه مشاهده می کنند. این مکان در نزدیکی دریاست و کیفیت لوت آن مناسب و زیاد است و ریسک آن متوسط است.

– Iceborg :

این منطقه که در شمالشرقی مپ لیویک واقع شده بهترین نقطه لوت کردن بازیکنان آماتور می باشد چرا که بازیکنان اغلب در این منطقه فرود نمی آیند چون فرود در مرکز مپ چالش بیشتری به همراه دارد. این مکان از ساختمانی بزرگ مثل کلیسا در مپ ارانگل تشکیل شده و تعداد لوتها خیلی زیاد است.

پیشنهادی می کنیم مقاله بهترین ترکیب اسلحه در پابجی موبایل را مطالعه کنید. 

مپ livik - لیویک در پابجی

ترفندهای پیروزی در مپ Livik

– سرعت داشته باشید :

مدت این بازی فقط 10 تا 15 دقیقه است و اگر سرعت لازم را نداشته باشید نابود خواهید شد پس باید خیلی سریع باشید.

– بکشید ولی همیشه لوت نکنید:

بهتر این است که هر بازیکنی که در این نقشه کشتید را لوت نکنید. مخفی شوید و وقتی شخصی برای لوت کردن کسی که شما کشتید آمد او را هم بکشید.

– برنامه ریزی داشته باشید:

حتما قبلا مسیرهایی که قرار است بروید را برنامه ریزی کنید زیرا در حین بازی فرصت چندانی برای این کار ندارید. بی دلیل هم شلیک نکنید چون دشمن شما را شناسایی میکند چون نقشه کوچک است. بهترین راه پیروزی در این نقشه این است که بدون برنامه ریزی نبرد نکنید.

– از وسایل نقلیه کمتر استفاده کنید :

در این نقشه احتمال برخورد با دشمن بیشتر است و چون نقشه کوچک است نیازی به وسیله نقلیه ندارید. فقط وقتی از وسیله نقلیه استفاده کنید که دیگر چاره ای ندارید.

– دقت و سرعت هنگام پرش از هواپیما داشته باشید:

بهترین زمان برای پرش زمانیست که در فاصله 400 متری نقطه ای که روی مپ لیویک انتخاب کردید برسید. فرود سریعتر موجب میشود که در بازی برتری نسبت به بقیه داشته باشید.

– از کامیون UAZ استفاده کنید:

با توجه به اینکه توصیه کردیم از وسایل نقلیه به دلیل کوچک بودن نقشه و احتمال جلب توجه استفاده نکنید ولی در صورت لزوم بهتر است از کامیون UAZ استفاده کنید زیرا هم سرعتی دو برابر monster truck دارد و هم اینکه بدنه اش مقاومتر در برابر گلوله است و شما را در برابر اصابت گلوله محافظت می کند.

مپ livik - تجهیزات اختصاصی

بهترین مکان های فرود در مپ Livik

  • IceBorg
  • Waterfall
  • Hot Spring
  • Power Plant
  • Aqueduct
  • East Port
  • Holdhus
  • Midstein

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا 

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری پدارول است.

با پدارول در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *