مقاله

دستکش لمسی یا تاچ اسکرین

دستکش لمسی - فروشگاه پدارول

دوست خوبم می دونی دستکش لمسی چیه یا به چه دردی می خوره؟ بیا تا بهت بگم. تقریبا همه گیمرها تجربه عرق کردن دست وقت بازی پابجی، کالاف دیوتی یا بقیه بازی های هیجانی رو داشتن و ممکنه شما هم از اون دسته از گیمرها باشید که ساعت های زیادی رو صرف بازی کردن با گوشی می کنید.

البته می دونم که اساسا این کار اشتباهیه که ساعات زیادی رو صرف بازی با گوشی کرد ولی خب چه میشه کرد این هم یک نوع علاقه اس دیگه.

خب بگذریم حالا می خوایم ببینیم اگه دچار این مشکل هستیم و سرعت بازیمون به خاطر عرق دست و لیز خوردن انگشت روی صفحه گوشی کم شده چیکار کنیم که دیگه این مشکل رو نداشته باشیم و بشیم شاخ گیمرها…

توی مقاله قبلی در مورد کاور انگشتی خیلی حرف زدیم که اون به درد بند اول انگشت های شست و سبابه می خوره ولی اگه با این کاورها حال نمی کنید می تونید از دستکش لمسی یا تاچ اسکرین استفاده کنید.

حالا اگه تا آخر این مقاله رو بخونید متوجه منظورم از دستکش لمسی می شید پس با ما همراه بشید.

مقاله پیشنهادی: کاور انگشتی گیمینگ ، پیروزی در نوک انگشتان شما

دستکش لمسی - ویژگیها

دستکش لمسی چیه؟

یه محصول کاربردی واسه گیمرهای حرفه ای و مبتدیه که جلوی عرق کردن دستشون رو وقت بازی با گوشی می گیره و از سر خوردن انگشتشون روی صفحه جلوگیری می کنه.

وقتی این خطا کمتر بشه تو بازی حرفه ای تر عمل می کنید و شلیک های دقیق تری رو دارید. خدا رو چه دیدید بلکمم شما برنده بازی شدید.

این دستکش دقیقا مثل دستکش های زمستونی می مونه فقط سر انگشتهاش از یک جنس مخصوصیه که میگن از فیبر نقره ساخته شده حالا راست یا دروغ هر چی که هست باعث می شه جلوی سر خوردن و لیز خوردن انگشت روی صفحه گرفته بشه.

خدا خیرش بده هر کی اینو اختراع کرده والا… کار ما گیمرها که خیلی راحت شده میگی نه امتحانش کن. قیمتی هم که نداره ولی اگه نمی دونی از کجا بخریش با پدارول تماس بگیر. دارن خوبش رو هم دارن.

بیشتر بخوانید : بهترین آستین های کنترل کننده انگشت 

دستکش لمسی - ضد عرق

ویژگی های دستکش لمسی

حالا می خوایم ببینیم این دستکش لمسی که انقدر ازش تعریف کردیم چه ویژگی هایی داره؟

1- قابل حمل، سبک و کوچک:

این دستکش ها خیلی سبک و کوچیکن و راحت توی جیب جا می شن. هر جایی می تونید با خودتون ببرید و از بازی لذت ببرید.

2- عملکرد بی تاخیر :

همونطور که گفتم فیبر نقره ای که سر انگشتان این دستکش هست خیلی حساسه و روی صفحه بدون تاخیر عمل می کنه.

3- ضد عرق با الیاف مقاوم :

این دستکش در برابر گرما، کشیدگی و عرق کردن مقاومت خیلی خوبی داره . خاصیت ارتجاعی خوبی داره و به اندازه دست هر فردی می شه. اگه دستتون کوچیکه یا بزرگه نگران نباشید این دستکش به اندازه دست همه می شه.

4- قابلیت شستشو:

اگه این دستکش در اثر بازی و بعد از مدتی کثیف شد می تونید خیلی راحت بشورید و بعد از خشک شدن دوباره استفاده کنید. این دستکش از کثیف شدن صفحه گوشی در اثر بازی هم جلوگیری می کنه.

پیشنهاد می شود مطالعه مقاله بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ را از دست ندهید. 

دستکش لمسی - کاربردها

کلام آخر:

این دستکش گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هم داره و فروشگاه پدارول اون رو داره. اگه دوست دارید برید تو فروشگاه سایت پدارول مدل هاش و آستین انگشتی ها رو ببینید از هر کدوم هم که خوشتون اومد می تونید سفارش بدید تا براتون بیارند درب منزلتون.

دیگه از این راحت تر چی می خواید؟ به سایت پدارول برید و توش یه چرخی بزنید. واسه ما گیمرها پاتوق خیلی خوبیه. محصولاتش همه کاربردیه واسه بازی.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *