مقاله

معرفی هندزفری بی سیم inpods 12

هندزفری بی سیم inpods 12 - فروشگاه پدارول

معرفی هندزفری بی سیم inpods 12 موضوع این مقاله می باشد و فروشگاه پدارول عرضه کننده انواعی از هندزفری های بی سیم و با سیم و سایر تجهیزات جانبی موبایل ، گیمینگ و کامپیوتر شما را به مطالعه این مقاله دعوت می نماید .

امروزه انواعی از هندزفری با سیم ، بی سیم و دور گردنی در بازار وجود دارد که برخی برندهای شناخته شده و مطرح هستند و برخی دیگر نا آشنا و جدید هستند .

هندزفری های بی سیم قیمت بالاتری نسبت به هندزفری های با سیم دارند و برخی برندها نظیر اپل و سامسونگ قیمت های میلیونی دارند .

اگر به دنبال خرید یک هندزفری بی سیم با کیفیت هستید ولی از نظر بودجه محدودیت دارید فروشگاه پدارول هندزفری بی سیم inpods 12 را به شما معرفی می نماید . با این مقاله همراه شوید تا بیشتر با این محصول کاربردی ، با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب آشنا شوید .

برای مشاهده انواع هندزفری باسیم و بی سیم فروشگاه پدارول کلیک کنید . 

هندزفری بی سیم مدل inpods 12 - ویژگیها

ویژگی های هندزفری بی سیم inpods 12

این نوع هندزفری بی سیم است و طراحی مینیمال و وزنی بسیار کم دارد و همین امر موجب شده که علاقمندان زیادی را به سمت خود جلب نماید .

این هندزفری با انواع گوشیهای با سیستم عامل اندروید و ios همخوانی دارد و همچنین Noise cancelling Microphone است . رابط آن بلوتوثی و لایتنینگ می باشد . ابعاد آن 53*44*10 و وزن آن 30 گرم است .

با این هدفون می توان با یک بار شارژ تا 4.5 ساعت مکالمه نمود و در حالت پخش موسیقی نیز همین مقدار باتری شارژ نگه می دارد . در صورت خالی شدن شارژ در عرض 2 ساعت شارژ کامل خواهد شد .

شارژ این هندزفری ها توسط باکس شارژ آن انجام می شود که خود مانند یک پاوربانک عمل می کند و در صورتی که باکس را شارژ کرده باشید بعد از اتمام شارژ هدفون ها با قرارگیری در باکس مجددا شارژ خواهند شد.

این نوع هندزفری برای گیمینگ ، مکالمه ، ورزش و … کاربرد دارد . همراه هدفون کابل لایتنینگ نیز وجود دارد . این هندزفری با قیمتی استثنایی در فروشگاه پدارول عرضه شده است که نسبت به قیمت بازار بسیار پایین تر است .

برای تماشای مدل های دیگر هندزفری و رنگ های آن به سایت مراجعه نمایید و پس از انتخاب و پرداخت وجه می توانید آن را درب منزل دریافت نمایید .

برای خرید هندزفری بی سیم مدل inpods 12 کلیک کنید . 

هندزفری بی سیم مدل inpods 12 - طراحی هندزفری بی سیم

طراحی هندزفری بی سیم inpods 12

طراحی این هندزفری به این صورت است که پشت آن دکمه ای تعبیه شده که نه تنها نقش پاور را ایفا می کند بلکه با یک بار ضربه روی این دکمه می توان موسیقی را قطع یا مجددا پخش کرد . برای عوض نمودن موزیک فقط باید دکمه را دو ثانیه نگهدارید .

از ویژگی های بارز این مدل هندزفری دستیار صوتی آن است که هنگام دریافت تماس شماره را بصورت تکی بازگو میکند و شما می توانید تنها با فشار دادن دکمه پشت آن به تماس ها پاسخ بدهید .

طراحی خیلی شیک و کیفیت بالای آن باعث شده که در رده قابل قبولی در میان این گجتها قرار بگیرد .

برای تماشای انواع محصولات نظیر اسپیکر ، هدفون و هندزفری در فروشگاه پدارول کلیک کنید . 

هندزفری بی سیم مدل inpods 12 - روش استفاده

روش استفاده از هندزفری بی سیم inpods 12

برای اتصال دو هدفون به هم اول هر دو را روشن نمایید . بعد از روشن شدن چراغ های چشمک زن یکی از هندزفریها 2 بار کلیک نمایید تا به هندزفری دیگر متصل شود .

بعد از آن بلوتوث دستگاه را روشن کنید و جستجو کنید تا به یکی از هندزفریها متصل بشوید . مکالمه بصورت تک هندزفری بوده و پخش موزیک با هر دو هدفون امکان پذیر است .

این هندزفری در انواع رنگ های متنوع در فروشگاه پدارول موجود است که می توانید در سایت به مشاهده رنگ بندی این محصول بپردازید .

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله  بهترین هدفون و هدست گیمینگ را از دست ندهید . 

هندزفری بی سیم مدل inpods 12 - در انواع رنگ

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *