مقاله

بهترین هدفون و هدست گیمینگ گوشی

بهترین هدفون و هدست گیمینگ گوشی

شما برای خرید بهترین هدفون و هدست گیمینگ گوشی نیاز به اطلاعات دقیق از ویژگی ها و کاربرد های انواع هدفون و هدست گیمینگ دارید.

ما در این مقاله قصد داریم درباره انواع هدفون گیمینگ گوشی به طور مختصر توضیح دهیم با ما همراه باشید.

با پیشرفت بازی های کامپیوتری، کنسول های بازی و بازی با گوشی همراه افراد زیادی از طریق استریم کردن بازی خود درآمد کسب کردند.

گیم با گوشی موبایل هم مانند هر کار دیگر به شرایط و تجهیزات ویژه ای نیاز دارد. یکی از مهم ترین این تجهیزات هدست و هدفون گیمینگ هستند تا شما تجربه بهتری از بازی داشته باشید.

تفاوت هدست و هدفون گیمینگ گوشی  

هدست ها به طور کلی دارای یک میکروفون فیزکی هستند، تا شما بتوانید با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید.

در صورتی که هدفون ها میکروفن خارجی ندارند، برخی ازآنها دارای میکروفن داخلی هستند که قدرت میکروفن های هدست را ندارند، نوع دیگری از هدفون ها به طور کل میکروفون ندارند.

پیشنهاد پدارول:  هدفون گیمینگ اونیکوما K10 PRO

هدفون و هدست گیمینگ گوشی

انواع هدست و هدفون گیمینگ

دو نوع هدفون و هدست گیمینگ گوشی در بازار موجود است. نوع اول هدفون و هدست گیمینگ گوشی بی سیم است که از طریق دانگل USB و بلوثوث به گوشی شما متصل می شوند، از جنبه منفی این نوع هدست می توان به تمام شدن شارژ باتری این محصول، مدت زمان لازم برای شارژ شدن و هزینه بالا اشاره کرد.

دسته دوم هدفون های سیم دار که از طریق سیم به گوشی یا سیستم شما متصل می شوند، در مقایسه با هدست بلوتوثی مزایای دارند، برای مثال نیاز به شارژ ندارند، اما باید بگوییم که از جا به جا شدن شما در حین بازی جلو گیری می کنند.

ویژگی های هدفون و هدست گیمینگ گوشی

پشتیبانی صدای فراگیر

برای خرید بهترین هدست گیمینگ گوشی این ویژگی اهمیت بالای دارد، این ویژگی باعث می شود شما صدای دشمن را بهتر متوجه بشوید این فناوری باعث می شود شما از بازی لذت بیشتر ببرید.

اگر برای شما این موضوع اهمیت دارد باید در هنگام خرید هدست و هدفون گیمینگ گوشی به دنبال هدفون باشید که صدای فراگیر را پشتیبانی کند.

خرید هدست گیمینگ اونیکوما مدل K1B

هدفون و هدست گیمینگ گوشی

کیفیت میکروفن هدست

برای گیمر ها یا استریمر ها که بازی گروهی انجام می دهند این موضوع خیلی مهم است. میکروفن هدست گیمینگ باید صدای نویز محیط را حذف کند، صدا را با کیفیت و رسا به طرف مقابل انتقال بدهد و میکروفن آن در جای خوبی قرار بگیرد.

کیفیت خروجی صدا هدست و هدفون گیمینگ گوشی

قطعا یکی از موضوعات قابل توجه در هدفون و هدست گیمینگ گوشی صدای خروجی آن است. باید یک محصول انتخاب کنید که بهترین صدا را به گوش برساند. برای داشتن صدای با کیفیت هدست مورد نظر شما ANC را پشتیبانی کند.

علاوه بر ANC باید به قطر درایور هدفون هم توجه کنید، این موضوع هم بر روی کیفیت و بلندی صدا  تاثیر می گذارد.

ارگونومی بهترین هدست و هدفون گیمینگ گوشی

افرادی که برای مدت زیادی از هدست و هدفون استفاده می کنند، باید به چند ویژگی آن توجه داشته باشند که در ادامه این موارد را به طور مختصر توضیح می دهیم.

خرید هدست گیمینگ اونیکوما مدل K3

هدفون و هدست گیمینگ گوشی

در محله اول باید به وزن هدفون یا هدست توجه کنید، زیرا استفاده طولانی مدت از هدستی که وزن آن مناسب نیست باعث خستگی و آزار گوش شما می شود.

نکته قابل توجه دیگر این است که قست قوسی شکل هدست، بالشتک‌ محافظ برای کاهش فشار به روی سر شما را داشته باشد. این بالشتک ها باید جنس مطلوبی داشته باشند و در طولانی مدت دچار افت  کیفیت نشوند.

مورد سوم این است که گیره هدست شما کیفیت و کارای بالای داشته باشد تا هدفون به سر شما نچسبد یا از سرتان جدا نشود.

قسمت Ear Cups هدفون باید چند ویژگی داشته باشد. اول اینکه تمام گوش شما را پوشش بدهد. مورد دوم Ear Cups باید جنسی داشته باشد که در استفاده طولانی مدت باعث تعریق گوش شما نشود.

هدست یا هدفون گیمینگ ما از پلتفرمی پشتیبانی می کند؟

برخی از کنسول ها یا دسته بازی ها ویژگی های دارند که همه مدل هدفون و هدست را پشتیبانی نمی کنند و شما مجبور باشید هدست یا هدفون مخصوص آن را پیدا کنید.

معرفی بهترین هدست و هدفون گیمینگ گوشی موبایل

هدست گیمینگ گوشی موبایل اونیکوما مدل X15 Pro

هدست بی سیم گیمینگ سیمی RGB اونیکوما مدل X15 PRO دارای درایور 50 میلی متری عای و سه بعدی است.

میکروفون هدست گیمینگ X15 PRO نویز کنسلینگ بسیار حساسی دارد، نویز ها و صدای اضافی محیط اطراف را حذف می کند و صدای را با  وضوح بالا انتقال می دهد. این میکروفون توسط یک کابل انعطاف پذیر به گوشی هدست وصل شده است.

این محصول دارای هدبند قابل تنظیم است که برای سایز های مختلف تنظیم می شود. گوشی های این هدست، فوم نرم و ضد تعریقی دارد که در استفاه طولانی مدت مشکل و آسیبی برای شما به وجود نمی آورد.

هدفون و هدست گیمینگ گوشی

هدفون گیمینگ اونیکوما مدل K3

هدفون سیمی K3 درایور 50 میلی متری دارد به پخش صدای با کیفیت کمک می کند. با استفاده از این هدفون صداهای تیراندازی، انفجار نارنجک، بسته شدن در پشت سر و صدای گام‌ها با جزئیات و عمق بالا شنیده می‎شود.

طول سیم  این هدفون 2.4 متر است که در انتهای آن یک کانکتور USB و یک کانکتور 3.5 میلی متری صدا قرار دارد. بر روی کابل این هدست یک کلید قرار دارد با آن می توانید میکروفون، نور و صدا را تنظیم کنید.

هدست و هدفون گیمینگ اونیکوما مدل K1B

هدفون K1B دارای درایور مغناطیسی 50 میلی متری است. بر روی درایورهای این دست چراغ LED وجود دارد.

هدست اونیکوما مدل K1B برای دستگاه Ps4 طراحی شده است.

میکروفن این هدست قابلیت جمع شدن دارد و صدای شما را از هر نقطه ای دریافت می کند. همچنین می تواند صدای اطراف را به خوبی با صدای شما تفکیک کند، و صدای بدون نیز را انتقال دهد.

بر روی کابل این هدست کنترلر قرار داردف با استفاده از این کنترلر می توانید صدای هدست را کم و زیاد کنید و همچنین قابلیت قطع شدن صدای میکروفون خود را قطع و وصل کنید.

هدفون و هدست گیمینگ گوشی

هدست گیمینگ اونیکوما مدل X11

هدست مدل X11 وزن بسیار سبکی دارد، این هدست با استفاده از کابل با کیفیت و پورت 3.5 میلی متری به هر نوع دیوایسی متصل می شود.میکروفن این هدست قابل تغییر است و شما می توانید آن را به اندازه دلخواه تنظیم کنید.

هدست مدل Onikuma X11 به دلیل داشتن جک 3.5 میلی متری و تبدیل 1 به 2 با انواع کنسول های بازی شامل کنسول بازی پلی استیشن 4، ایکس باکس، سوئیچ، کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ و انواع گوشی های تلفن همراه سازگار است.

پدارول سایت تخصصی لوازم گیمینگ موبایل

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است.

با پدارول در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *