مقاله

بهترین کیبورد گیمینگ

بهترین کیبورد گیمینگ

تجهیزات کامپیوتری مانند کیبورد گیمینگ و موس گیمینگ به دلیل استفاده طولانی مدت در طول روز دچار استهلاک می شوند. انتخاب و خرید کیبورد نیازمند برخی ویژگی ها مانند کیفیت، سایز کیبورد و شکل سوییچ ها است.

کیبورد

کیبورد یا صفحه کلید وسیله است که با کمک آن می توانید اطلاعات و دستورات مختلف را به کامپیوتر خود انتقال دهید.

کیبورد ها بر اساس سایز، نوع تعداد کلمه و دکمه میانبر متفاوت هستند. کیبورد ها معمولا به صورت بی سیم و سیم دار هستند که هر کدام مزایا و معایبی دارند. همچنین کیبورد های وجود دارد که از طریق وایرلس متصل می شوند.

انواع کیبورد

کیبورد ها بر اساس کاربردشان به سه دسته کیبورد ممبران، کیبورد مکانیکی و گیمینگ تقسیم می شوند. ما در این مقاله قصد داریم به شما درباره کیبوردهای مخصوص گیمینگ توضیح دهیم. و همچنین بهترین کیبورد گیمینگ فروشگاه لوازم گیمینگ پدارول را به شما معرفی کینم.

کیبورد گیمینگ

کیبورد گیمینگ

کیبوردهای گیمینگ قابلیت هایی برای کنترل بازی و افزایش سرعت بازی شما دارند و به شما کمک می کنند از ابزار های مختلف بازی استفاده کنید.

کیبوردهای گیمینگ معمولا جز کیبورد های مکانیکی هستند. در کیبورد های مکانیکی از یک مکانیزم مکانیکال برای فشردن دکمه ها استفاده می شود.

کیبورد های گیمینگ قابلیت های از جمله نورپردازی و دکمه های اضافه ماکرو را دارند تا شما بتوانید، با تنظیم آن ها دستورات بازی و ترتیب آنها را تغییر دهید.

مدل های مختلف کیبورد گیمینگ

کیبورد های گیمینگ انواع مختلفی دارند شما با توجه به نیاز و بودجه خود می توانید مدل مناسب خود را انتخاب کنید.

کیبورد گیمینگ

کیبورد گیمینگ معمولی

این نوع کیبورد ها زیر سوییچ های خود غشای پلاستیکی دارند که با فشردن آن ها عمل می کند. صدای نسبتا کمتری به انواع کیبورد های گیمینگ دارد اما کیفیت کمتری نسبت به کیبورد های مکانیکی دارد.

کیبورد گیمینگ مکانیکی

سوییچ های این کیبورد سرعت فوق العاده ای دارند. قیمت کیبورد های مکانیکی بیشتر از مدل های دیگر است، زیرا کیفیت بیشتری نسبت به بقیه کیبورد ها دارند. وزن و قطر کیبورد های مکانیکی نسبت به کیبورد های معمولی بیشتر است.

کیبورد های گیمینگ ارگونومیک

این کیبورد ها طوری طراحی شده اند که هنگام کار با آن دست ها راحت روی کیبورد قرار می گیرند. این طراحی کمترین آسیب را به دست شما وارد می کند. قیمت کیبورد ارگونومیک نسبت به کیبورد های ممبران بیشتر است.

کیبورد گیمینگ بی سیم

این کیبورد ها اصولا دارای درگاه شارژ هستند و یا باتری قابل تعویض دارند. یکی از معایب این کیبورد ها آن است که ممکن است هنگام بازی شارژ آن ها کم شود.

خرید کیبورد مدل KM-026

کیبورد گیمینگ

آیا برای بازی حتما باید از کیبورد گیمینگ استفاده کرد؟

استفاده از کیبورد گیمینگ به شما قابلیت اجرای سریع‌تر دستورات را با دقت بیشتری می‌دهد و به این دلیل استفاده از کیبورد گیمینگ برای بازی توصیه می‌شود، اما لازمه بازی نیست و در مرحله اول برای بازی با کامپیوتر توصیه می‌کنیم یک ماوس گیمینگ مناسب تهیه کنید.

صدای کیبورد های گیمینگ

کیبورد های گیمینگ از سوییچ مکانیکی برای فعل کردن دکمه ها استفاده می کنند که در هنگام استفاده پر سرصدا تر از کیبورد های معمولی هستند. اما در عوض سرعت آنها سریع تر و قابلیت فعال سازی چندین دکمه را دارد.

معرفی بهترین کیبورد های گیمینگ فروشگاه پدارول

کیبورد گیمینگ مدل KM-031

جنس کیبورد گیمینگ مدل KM-031 پلاستیک ABS فشرده است. این محصول از طریق سیم به سیستم شما وصل می شود. طول کابل این کیبورد 150 سانتی متر است و از طریق رابط USB متصل می شود.

کیبورد گیمینگ مدل KM-031 نور پردازی RGB دارد. دارای دکمه خاموش و روشن نور پشت زمینه است. این محصول دارای پایه های تنظیم ارتفاع است.

گیمینگ مدل KM-035

کیبورد گیمینگ مدل KM-035 با سیم و رابط USB به سیستم شما متصل می شود. طول کابل کیبورد 150 سانتی متر است.

جنس این محصول پلاستیک فشرده است. مقاوم در برابر آسیب است. این کیبورد دارای دکمه خاموش و روشن نور پس زمینه است.

کیبورد گیمینگ

کیبورد بی سیم LOGITECH G915

با استفاده از کیبورد LOGITECH G915 می توانید برای هر کلید نورپردازی جداگانه داشته باشید. همچنین این کیبورد به شما این امکان را میدهد از بین چندین افکت و انیمیشن یکی از آن ها را به دلخواه انتخاب کنید.

شما قادر خواهید بود تا هم با استفاده از Bluetooth و یا استفاده از USB این کیبورد به چندین دستگاه مختلف وصل کنید، و تنها با فشردن یک دکمه قادر خواهید بود تا بین Bluetooth و یا USB سوئیچ کنید.

این کیبورد با طراحی مناسب و زیبایی که دارد به نسل بعدی از کیبوردهای مکانیکال گیمینگ تبدیل شده است. طراحی این کیبورد، زیبا، نازک و در عین حال مقاوم است.

کیبورد گیمینگ مدل G910 ORION SPARK

این کیبورد در مجموعه دارای 124 عدد کلید وجود دارد. نوع اتصال این کیبورد با سیم است. چراغ پس‌زمینه قهوه‌ای قابل تنظیم برای هر کلید دارد. دکمه چرخش مخصوص کنترل صدا دارد. همچنین دارای ۱۹ کلید میان‌بر قابلیت تنظیم پروفایل‌ است.

کیبورد سیمی گیمینگ مدل EVGA Z12

این محصول داری سوییچ های گنبدی پلاستیکی است که برای تایپ سریع هم مناسب می باشد و نسبت به کیبورد های دیگر صدای کمتری دارند.

نورپردازی RGB دارد و بنا به سلیقه خودتان می توانید شخصی سازی کنید. تاخیر آن به اندازه ای است که بتوانید یک بازی معمولی را کنترل کنید اما برای بازی های پر سرعت کند است. اما در نخسه ارتفاع یافته EVGA Z15 تاخیر بسیار بهبود یافته است. همچنین دارای سوییچ های مکانیکی است.

خرید کیبورد مدل KM-002

کیبورد گیمینگ

در این مقاله سعی کردیم به طور کلی درباره کیبورد و انواع کیبورد های گیمینگ صحبت کنیم. و در آخر چند نمونه از کیبورد های گیمینگ موجود در فروشگاه لوازم گیمینگ پدارول را به شما معرفی کنیم.

پدارول سایت تخصصی لوازم گیمینگ موبایل

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است.

با پدارول در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *