مقاله

مزایای استفاده از کاور گوشی موبایل

کاور گوشی موبایل - فروشگاه پدارول

کاور گوشی موبایل از لوازم جانبی ضروری برای هر گوشی می باشد و با توجه به اینکه روز به روز شاهد افزایش قیمت موبایل هستیم محافظت از گوشی موبایل در برابر ضربه ، فشار و سقوط امری لازم به نظر می رسد . مزایای استفاده از کاور گوشی موبایل موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم .

فروشگاه پدارول انواعی از کاورهای گوشی به همراه سایر لوازم جانبی موبایل ، کامپیوتر و لوازم گیمینگ را در سایت خود عرضه نموده است که می توانید از آنها دیدن فرمایید . اگر نیاز به یک قاب و کاور گوشی جدید دارید و در انتخاب نوع آن مردد هستید این مقاله را از دست ندهید .

مزایای استفاده از کاور گوشی موبایل

محافظت فیزیکی از بدنه گوشی و لنز دوربین :

یک کاور گوشی موبایل خوب تمام لبه های گوشی را پوشش داده و از دوربین گوشی نیز محافظت نماید . معمولا کاورها برجستگی هایی در قسمت دوربین گوشی دارند تا در هنگام قرار دادن گوشی روی سطوح گوناگون لنز دوربینشان از آسیب دیدن و خش دار شدن محفوظ بماند .

جلوگیری از آلودگی و خش دار شدن گوشی :

زمانیکه از قاب گوشی برای موبایل خود استفاده می کنید امکان خش دار شدن و رنگ پریدگی بدنه گوشی خود را به صفر می رسانید . همچنین در وقت آلودگی قاب گوشی می توانید آن را جدا کرده و شستشو نموده و دوباره استفاده نمایید در حالیکه بدنه گوشی شما پاکیزه باقی مانده است .

برای خرید کاور گوشی موبایل اپل iPhone 12pro مدل x8 کلیک کنید . 

کاور گوشی موبایل - مزایای استفاده از کاور موبایل

کاربری بعنوان استند :

برخی کاورها دارای حلقه ای در پشت قاب هستند تا هنگامی که قصد دارید فیلم تماشا کنید و یا برای گذاشتن روی میز ، فیلم برداری و … بعنوان استند عمل می کند .

این حلقه همچنین کمک می کند تا وقتی گوشی را در دست دارید و انگشت خود را از میان حلقه عبور داده اید گوشی از دستتان سقوط نکرده و خطری از این بابت گوشی را تهدید نکند .

انواع کاور گوشی موبایل

کاور ژله ای گوشی موبایل :

کاور ژله ای در میان انواع قاب گوشی از ارزان ترین و ساده ترین نوع است . ویژگی بارز این نوع کاور انعطاف پذیری و سهولت آنهاست و از ترموپلاستیک پلی یورتان (TPU) ساخته شده اند . این روکش ها ساده و سبک هستند و زیبایی گوشی را کم نمی کنند .

این کاورها مقاومت در برابر ضربه دارند ولی نه ضربه های شدید . این نوع کاورها از صفحه نمایش گوشی محافظت نمی کنند و صرفا قاب پشت و کناره های گوشی را پوشش می دهند . این نوع کاورها در انواع رنگ ها موجود می باشد .

قاب پلاستیکی گوشی موبایل :

نوع پلاستیکی کاورهای گوشی موبایل نیز ارزان قیمت و رایج هستند و شباهت زیادی به قاب ژله ای دارند ولی تفاوت نوع پلاستیکی و ژله ای در شکنندگی و شفافیت آن است .

این قاب ها خیلی سبک هستند و ماندگاری بالایی نیز دارند ولی شکننده هستند و راحت صدمه می بینند و در صورت چرب بودن و یا عرق کردن دست امکان لیز خوردن از دست را دارند .

برای خرید کاور گوشی موبایل اپل iPhone 13 pro max مدل x10 کلیک کنید . 

کاور گوشی موبایل - انواع کاور

کاور هیبرید گوشی موبایل :

کاور هیبریدی سنگین ولی بادوام هستند و دارای محافظ دو لایه با پوسته ای از پلی کربنات با دوام هستند که شدیدترین ضربه های فیزیکی را تحمل می کند .

مشکلی که این کاورها دارند این است که زیبایی گوشی را از بین می برند و سنگین هستند و دیگر اینکه از صفحه نمایش محافظت نمی کنند . ولی اگر گوشی گران قیمت دارید این نوع کاور به شما توصیه می شود .

کاور لاستیکی گوشی موبایل :

این قاب ها بیشتر جنبه تزئینی دارند و در رنگهای جذاب و متنوعی ساخته می شوند ولی برای کوتاه مدت خوب هستند و اگر از دسته افرادی هستید که قاب گوشی خیلی زود دلتان را می زند این مدل به شما توصیه می شود چرا که با قیمت ارزان می توانید چند مدل در طرح ها و رنگهای گوناگون تهیه کنید و متناسب با رنگ لباسهای خود از آن استفاده کنید .

کاور کیفی گوشی موبایل :

این دسته از کاورها به دلیل اینکه علاوه بر پشت گوشی ، صفحه نمایش را نیز محافظت می کنند از بهترین و کاملترین نوع قاب گوشی هستند . این کاورها معمولا از چرم درست می شوند و در قیمتهای متنوعی در بازار موجود هستند . بعضی از آنها آهنربا دارند و یا فضای کوچکی برای گذاردن کلید یا کارت ویزیت دارند.

کاور کیسه ای گوشی موبایل :

کاورهای کیسه ای در واقع یک کیف سبک برای حمل گوشی شما هستند نه کاور گوشی . این کاورها در رنگها و اندازه های مختلف از جنس پشم یا چرم ساخته می شوند و قیمت بالایی هم ندارند . مشکل این نوع کاورها این است که مقاومتی ندارند و گوشی را در مقابل ضربه محافظت نمی کنند و عمر پایینی هم دارند .

کاور فلزی گوشی موبایل :

کاورهای فلزی بیشتر از آلومینیوم و یا آلیاژهای مشابه درست می شوند و مقاومت خیلی خوبی در مقابل ضربه های شدید دارند . کسانی که محافظت بالا از کاور انتظار دارند این مدل بهترین برای آنهاست .

همین طور این کاورها حرارت و دمای گوشی را به خوبی پخش کرده تا دمای گوشی افزایش پیدا نکند . از معایب این گوشی گران بودن ، سنگین بودن و کمیاب بودن آن است . برای برخی مدلهای گوشی این نوع کاور کمتر یافت می شود .

کاور پارچه ای گوشی موبایل :

این قابلها نیز زیبایی چشمگیری دارند و خوش دست و سبک هستند . این مدل از کاورها معمولا گران قیمت هستند ولی حفاظت چندان بالایی نسبت به گوشی ندارند و مهمتر اینکه برای همه انواع گوشی در بازار وجود ندارد.

برای خرید کاور گوشی موبایل اپل iPhone 12 proمدل x9 کلیک کنید . 

کاور گوشی موبایل - کاور ژله ای

قاب چوبی گوشی موبایل :

این قاب ها سبک و زیبا و بسیار بادوام هستند و محافظت بسیار خوبی نیز دارند . یکی از ویژگی های جالب این نوع قابها این است که می توانید طرح ، نقش ، لوگو و یا نوشته موردنظرتان را روی آن حک نمایید و از زیبایی چوب طبیعی نیز استفاده نمایید . البته این مدل کاور کمتر در مغازه ها و بازارها به چشم می خورد و از قاب های کمیاب به حساب می آید .

قاب فیبرکربن گوشی موبایل :

این نوع قاب غیر قابل تخریب و ساخته شده از الیاف کربن است . بسیار سبک ، مقاوم در برابر حرارت ، استحکام بالا و ظاهر زیبا از ویژگی های آن است . تنها عیب این محصول گران قیمت بودن و کمیاب بودن آن است چرا که برای همه انواع مدل های گوشی وجود ندارد .

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *