مقاله

کدام دسته پابجی محبوبیت بیشتری دارد؟

کدام دسته پابجی محبوبیت بیشتری دارد - فروشگاه پدارول

کدام دسته پابجی محبوبیت بیشتری دارد ؟ پابجی موبایل یک بازی بتل رویال است که 5 سال از انتشار آن می گذرد . این بازی در مارس 2018 منتشر شد و در عرض چند سال به یکی از محبوب ترین عناوین موبایل در جهان تبدیل شد .

در آن زمان ، صدها تورنمنت با حضور تیم‌هایی که برای ده‌ها میلیون دلار جایزه بازی می‌کردند برگزار شد و مسابقات برتر میلیون‌ها بیننده را به خود جذب کرد .

با وجود محبوبیت زیادی که این بازی در بین گیمرها بدست آورد کنترل پابجی در گوشی سختی های خودش را داشته و دارد و نمی توان با صفحه لمسی بهترین عملکرد را داشت .

برای همین دسته بازی پابجی وارد بازار لوازم گیمینگ شد تا بتوان همزمان با چهار یا شش انگشت بازی را اداره کرد بدون اینکه نیاز به لمس صفحه موبایل باشد .

دسته پابجی ها انواع گوناگونی نظیر مکانیکی ، بلوتوثی ، لیزری و مغناطیسی دارند و ما در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که کدام دسته پابجی در بین گیمرها محبوب تر است ؟ در ادامه با فروشگاه پدارول ، عرضه کننده انواع لوازم گیمینگ همراه باشید تا به پاسخ این سوال دست پیدا کنید .

بهترین دسته پابجی چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

از آنجا پابجی موبایل یک بازی شوتر است و نظیر دیگر بازی های سبک بتل رویال نیازمند به عکس العمل سریع و درست در کوتاهترین زمان است از اینرو برای انتخاب دسته بازی موبایل باید المان هایی را در نظر بگیرید .

اولین فاکتور بودجه شماست . دسته پابجی ها با قیمت های متفاوتی در بازار وجود دارند که دسته پابجی مکانیکی دارای کم ترین قیمت و دسته بازی های بلوتوثی معمولا بالاترین قیمت ها را دارند .

پس با توجه به میزان بودجه خود باید بهترین را انتخاب کنید . فاکتور بعدی سبک بازی شماست . مثلا اگر صرفا برای سرگرمی بازی می کنید انواع دسته بازی بلوتوثی و یا حتی مکانیکی برای شما مناسب است ولی اگر می خواهید بصورت حرفه ای در تورنمنت ها شرکت کنید دسته بازی لیزری گزینه بهتری برای شماست .

مورد بعدی تعداد کلیدهای ماشه ای است . در اکثر دسته ها 2 تریگر وجود دارد ولی بعضی ها نیز دارای 4 تریگر هستند . اگر توان بازی با 4 تریگر را دارید بهتر است از این نوع دسته پابجی خرید کنید .

مورد دیگر سازگاری سایز و استند دسته با گوشی تان است مثلا دسته های گیره ای انگشتی معمولا با تبلت ها سازگاری ندارند و از آنها برای تبلت نمی توان استفاده کرد یا برخی دیگر از استندها با قابهای ضخیم گوشی سازگار نیستند و حتما برای بازی باید قابل گوشی را خارج نمایید .

برای خرید دسته بازی پابجی PUBG مدل S03 کلیک کنید . 

کدام دسته پابجی محبوبیت بیشتری دارد؟ - ویژگی های بهترین دسته پابجی

انواع دسته پابجی

1- دسته پابجی بلوتوثی :

این دسته بصورت بی سیم به گوشی وصل می شود و انرژی آن از طریق باتری داخلی اش تامین می شود و تا چند ساعت هم شارژ می ماند . قیمت این دسته ها در مقایسه با سایر دسته پابجی ها بالاتر است و کنترل کاراکتر با این دسته ها معمولا کمی سخت است پس اگر حرفه ای هستید این نوع به شما توصیه نمی شود .

2- دسته بازی مکانیکی (انگشتی) :

این نوع دسته پابجی ها ارزان قیمت هستند ولی در عین حال می توانند بسیار کاربردی باشند . دسته پابجی مکانیکی کم جا و کوچک است و قابل حمل در جیب و کیف می باشد و در هر محیطی می توان از آن استفاده کرد .

این دسته بصورت گیره به گوشی متصل می شود و ماژول سیلیکونی آن روی صفحه موبایل به کلیدها هنگام کلیک فشار آورده و عمل شلیک انجام می شود . این دسته پابجی ها هیچ ضرری برای گوشی ندارند چرا که این ماژول از جنس سیلیکون است .

3- دسته بازی لیزری :

این نوع دسته بازی از جدیدترین های دسته پابجی است و اغلب بصورت انگشتی در بازار موجود می باشد یعنی به صورت گیره ای روی گوشی یا تبلت وصل می شود . تفاوت دسته پابجی لیزری با مکانیکی در سنسور مغناطیسی برای ارسال بازخورد لمسی به تبلت یا گوشی است .

دسته بازی لیزری می تواند با هر بار لمس تریگر توسط انگشت ، بازخورد را بصورت چند کلیک به گوشی ارسال کرده و عملکرد شما در بازی افزایش می یابد .

مثلا وقتی در حین بازی با اسلحه هایی مثل m16 یا کلت مشغول تیراندازی هستید با یک بار فشار تریگر چندین شلیک پشت سر هم صورت می گیرد و اصطلاحا رگباری شلیک صورت می گیرد . این فرآیند همین طور مانع لگد زدن اسلحه و نشانه گیری دقیق تر در بازی می شود .

4- دسته پابجی استند دار :

این نوع دسته پابجی هم از پرطرفدارترین هاست . این دسته عملکردی مکانیکی نظیر دسته پابجی انگشتی دارد با این فرق که می توانید گوشی تان را در استند قرار داده و بصورت کاملا حرفه ای بازی نمایید . این ویژگی باعث می شود که در بازی های طولانی احساس خستگی در دستان خود نکنید .

بعضی مدل های دسته پابجی استند دار همچنین دارای فن خنک کننده می باشند که موجب خنک شدن باتری گوشی در حین بازی های طولانی مدت می شود . این کار موجب می شود به گوشی و باتری به دلیل حرارت آسیب وارد نشود .

برای خرید دسته بازی پابجی مدل R11 کلیک نمایید . 

کدام دسته پابجی محبوبیت بیشتری دارد؟ - انواع دسته پابجی

کدام دسته پابجی محبوبیت بیشتری دارد ؟

با توجه به مطالب فوق و معرفی هر یک از دسته پابجی ها می توان گفت که همه دسته پابجی ها قابلیت های خوبی برای بازی دارند و بازی شما را ارتقاء می دهند ولی بسته به شرایط بازی شما و بودجه موردنظرتان باید نسبت به انتخاب بهترین اقدام کنید .

همانطور که در بالا به آن اشاره شد دسته بازی لیزری به دلیل قابلیت های بالایی که دارد بیشتر مورد توجه کاربران قرار می گیرد ولی گاها دیده می شود که یک گیمر حرفه ای تنها با یک دسته پابجی مکانیکی (انگشتی) ساده می تواند نتایج چشمگیری در بازی داشته باشد .

مهارت در بازی و راحت بودن دسته در حین بازی می تواند شما را در بازی تبدیل به یک حرفه ای نماید . اگر با تمام مواردی که به آن اشاره شد باز هم در انتخاب دسته پابجی مناسب دارای شک و تردید هستید و نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید با فروشگاه پدارول تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را در این زمینه دریافت نمایید .

در سایت این فروشگاه انواعی از دسته پابجی و سایر لوازم گیمینگ ارائه شده که هر یک با جزئیات و قیمت همراه با تخفیف قابل مشاهده هستند . با انتخاب و خرید اینترنتی از این سایت می توانید محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید .

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *