مقاله

کاربردهای محافظ کابل و نگهدارنده کابل

محافظ کابل - فروشگاه پدارول

کابلهای شارژر از مهمترین لوازم جانبی گوشی های موبایل هستند ولی پس از مدتی از دو سر ابتدا و انتها دچار پوسیدگی و قطعی می شوند . محافظ کابل با ایجاد یک پوشش ، طول عمر و مقاومت کابل را چندین برابر افزایش می دهد .

محافظ کابل همچنین ظاهری زیبا به کابل ها می دهد چرا که انواعی از آنها با رنگهای گوناگون در بازار تجهیزات جانبی موبایل موجود می باشند . از طرفی نگهدارنده کابل نیز برای کاربران کامپیوتر و گوشی موبایل بسیار کاربردی است چرا که به سیم های شارژر و کابل های کامپیوتر نظم بخشیده و از گره خوردن آن جلوگیری می کند .

در این مقاله با فروشگاه پدارول ، عرضه کننده انواع لوازم گیمینگ ، موبایل و کامپیوتر همراه باشید تا بیشتر با این محصولات کوچک و کاربردی آشنا شوید .

محافظ کابل چیست ؟

محافظ کابل برای نگهداری از دو سر کابل طراحی شده و از قطعی و خراب شدن دو سر کابل جلوگیری می کند . علاوه بر این ظاهر جذابی هم دارد و باعث می شود کابل شارژر شما در محیط کار یا منزل از دیگر کابل شارژرها متمایز شود و قابل تشخیص باشد .

برای خرید محافظ کابل مدل ip130s کلیک کنید . 

محافظ کابل - مدل ip130s

معرفی چند نوع محافظ کابل

در اینجا قصد داریم چند مدل از محافظ کابل و نگهدارنده کابل که در فروشگاه پدارول عرضه شده است را به شما معرفی کنیم . این محصولات قیمت فوق العاده مناسبی دارند ولی تاثیر زیادی در نظم دادن و محافظت از کابل های شما دارند .

محافظ کابل مدل ip130s

این نوع محافظ کابل از جنس سیلیکونی است و به همین دلیل نیز بادوام و منعطف است . استفاده و نصب آن بسیار آسان است و قابلیت نگهداری دو کابل هم زمان را دارد به طوری که یک کابل در داخل فنری آن قرار می گیرد و کابل دیگر در بیرون و در شیار ایجاد شده در کنار آن .

در بسته 4 عددی موجود می باشد و انواعی از رنگها را دارد . چنانچه این محصول را از فروشگاه پدارول تهیه نمایید ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا نیز شامل آن می شود .

محافظ کابل مدل Ice Cream

این مدل از محافظ کابل مناسب کابلهای iPhone و کابلهای با سری کوچک طراحی شده است و از جنس سیلیکونی می باشد . دارای طرح و رنگ بندی جذاب و فانتزی بوده و از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است . طراحی آن بصورت دو قطعه ای برای پوشش هر دو سر کابل می باشد .

برای سفارش محافظ کابل مدل ice cream کلیک کنید . 

محافظ کابل - مدل ice cream

نگهدارنده کابل چیست ؟

همه ما با نظم دهی و نگهداری کابلهای گوشی موبایل ، لپتاپ ، کامپیوتر و … مشکل داریم . نگهدارنده کابل محصولی پرکاربرد و پرطرفدار برای حل کردن این مشکل است چرا که علاوه بر نظم بخشیدن به کابل ها از آنها نگهداری نیز می کند و از گره خوردن آنها و بهم ریختگی شان جلوگیری می کند .

با استفاده از نگهدارنده کابل می توانید کابلها را همیشه به صورت چشم نوازی در کنار خود داشته باشید .

نگهدارنده کابل طرح Hand مدل ip135

این مدل نگهدارنده منعطف و دارای چسب دوطرفه قوی می باشد . از بهترین مواد ساخته شده و ظاهر جذابی دارد . این محصول در رنگ بندی های متنوع موجود می باشد . جنس آن از سیلیکون است و چنانچه محصول را از فروشگاه پدارول تهیه نمایید دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا می باشد .

نگهدارنده کابل مدل cj137

این نوع از نگهدارنده کابل نیز از بهترین مواد ساخته شده و منعطف است و با چسب دوطرفه قوی که دارد می توان آن را در هر مکانی فیکس نمود تا کابل ها نظم بیشتری در کنار هم داشته باشند و از گره خوردن آنها جلوگیری شود .

این محصول در رنگ بندی های متنوع وجود دارد و ظاهر جذابی نیز دارد . از جنس سیلیکون است و دارای سه راه قطر 6 میلی متر است . این نگهدارنده کابل نیز دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا می باشد .

برای سفارش نگهدارنده کابل مدل cj137 کلیک کنید . 

محافظ کابل - نگهدارنده کابل

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *