پابجی, مقاله

دسته پابجی برای گوشی poco x3

دسته پابجی برای گوشی poco x3 - پدارول

آیا تا حالا در مورد دسته پابجی برای گوشی poco x3 چیزی شنیدی ؟

گیمرهای موبایلی از گوشی های مختلفی برای بازی پابجی، کالاف دیوتی و بقیه بازی های از این نوع استفاده می کنن .

بیشتر گوشی ها یه اندازه استانداردی دارن که با دسته پابجی های موجود تو بازار همخونی دارن ولی خب بعضی گوشی ها یا تبلت ها هستن که بزرگ تر یا ضخیم تر هستن و نمی شه از انواع دسته پابجی برای اون استفاده کرد . 

یکی از اون گوشی ها که این مشکل رو داره Poco x3 هست. البته مشکل که نمی شه بهش گفت ولی باید تو انتخاب دسته پابجی براش دقت بیشتری کرد و اندازه اون رو در نظر گرفت .

ولی من یه خبر خوب براتون دارم. فروشگاه پدارول انواع دسته پابجی رو داره که می تونی با مراجعه به سایت قسمت فروشگاه و محصولات مشخصاتشون رو ببینی و انتخاب کنی. بعدش با یه تماس دسته پابجی در خونتونه. 

حالا اگه به دنبال دسته پابجی برای گوشی poco x3 و نمونه های مشابهش هستی و نمی دونی کدوم دسته پابجی مناسب این مدل گوشی هاست با من همراه شو تا بهت بگم چه مدل دسته پابجی و از کجا می تونی تهیه کنی .

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله قیمت دسته پابجی چنده؟ را از دست ندهید. 

انواع دسته پابجی برای گوشی poco x3

دسته بازی پابجی ممو مدل AK03

دسته پابجی لیزری مدل AK03 دارای یک جفت دسته بازی و فن خنک کننده می باشد. قدرت فن شش هزار دور در دقیقه است. این دسته دارای دو عدد ماشه است که 16 تا 32 شلیک رگباری در ثانیه است.

جنس بدنه پلاستیک ABS است. ظرفیت باتری فن 4500 میلی آمپر است و همچنین این دسته با همه گوشی ها اعم از اندروید و ios تا ضخامت 10 میلیمتر سازگار است.

در صورتی که این دسته پابجی را از فروشگاه پدارول تهیه کنید ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی هم شامل آن می شود.

برای مشاهده انواع دسته پابجی لیزری در فروشگاه پدارول کلیک کنید.

دسته پابجی برای گوشی poco x3 - مدل AK03

دسته پابجی فن دار ممو مدل DL88

دسته پابجی فن دار مدل DL88 مکانیکی شش انگشتی است و دارای فن خنک کننده پر قدرت است که سرعت فن آن 4500 دور در دقیقه می باشد.

این دسته دارای 4 ماشه است، با همه گوشیها با هر سیستم عاملی هماهنگی دارد، دارای پد محافظت کننده جهت جلوگیری از آسیب به موبایل است. این دسته عملکردی بدون تاخیر و روان دارد و همچنین دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا می باشد.

برای مشاهده انواع دسته پابجی های فن دار پدارول کلیک کنید.

دسته پابجی برای گوشی poco x3 - مدل dl88

دسته بازی مغناطیسی مدلDY01

دسته بازی مغناطیسی مدل DY01 مغناطیسی و 4 انگشتی است و قابلیت استفاده روی همه گوشیها با هر سیستم عاملی را دارد تا ضخامت 13 میلیمتر را دارد.

نصب آن راحت و آسان است و جنس بدنه آن پلاستیک ABS و آب کاری کروم است. طراحی ارگونومیک آن از خستگی دست ها جلوگیری می کند و اندازه کوچک آن روی فضای صفحه را نمی گیرد.

برای دیدن انواع دسته پابجی مغناطیسی در فروشگاه پدارول کلیک کنید. 

دسته پابجی برای گوشی poco x3 - مدل DY01

دسته پابجی فن دار مدل H10

دسته پابجی فن دار مدل H10 مکانیکی شش انگشتی دارای دو فن خنک کننده است که موجب گرم نشدن گوشی و افزایش عمر مفید باتری می شود.

این دسته دارای 2 فن خنک کننده و باتری 2500 ma دارد که مناسب برای بازی به طور طولانی و مداوم است. از این دسته می توان بعنوان پاور بانک استفاده کرد.

این دسته حساسیت زیادی در حرکت و تیراندازی دارد و دارای پایه قابل تنظیم برای تماشای فیلم است.

برای بازدید دسته پابجی شش انگشتی در فروشگاه پدارول کلیک کنید. 

دسته پابجی برای گوشی poco x3 - مدل H10

دسته بازی پابجی ممو مدلAK88

دسته پابجی ممو AK88 قابلیت بازی با شش انگشت را دارد و مجهز به سیم شارژر و باتری 1200mAh است. این دسته دارای چهار پدال مکانیکی است و با انواع موبایل های تا 7 اینچ سازگار است.

جنس این دسته از پلاستیک فشرده ABS ، سیلیکون و فلز است و دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا است البته در صورتی که از فروشگاه پدارول تهیه شود.

برای مشاهده انواع دسته پابجی مکانیکی در فروشگاه پدارول کلیک کنید. 

دسته پابجی برای گوشی poco x3 - مدل AK88

دسته پابجی مدل w10

دسته پابجی w10 و +w11 خیلی سبک تر و مقاوم تر از نمونه های دیگه بازار هستن و یه ویژگی خوبش باز شدن دستی بصورت عمودیه.

اگر بخواید گوشیتون رو تو این دسته بازی جا بدید لازم نیست دسته رو به صورت عرضی باز کنید فقط دو طرفش رو به صورت عمودی باز کنید حله.

با این قابلیت میشه همه گوشی های قدیمی و جدید رو چه بزرگ و چه کوچیک توش جا داد بدون این که بشکنه یا آسیب ببینه.

دسته پابجی برای گوشی poco x3 - دسته w10

دسته پابجی R11

این نوع دسته پابجی هم برای همه گوشی ها قابل استفاده هست و عملکردش هم خیلی ساده اس. برای گوشی های ضخیم مثل poco x3 هم خیلی مناسبه. عملکرد این دسته پابجی مکانیکیه و تاخیری در اجرای دستور نداره و قسمتش هم خیلی مناسبه.

دسته پابجی برای گوشی poco x3 - دسته R11

دسته پابجی SR فن دار

این مدل دسته پابجی هم به صورت عمودی باز می شه و مناسب گوشی های ضخیم مثل پوکو x3 هست. این مدل یه فن خنک کننده هم داره برای اینکه هم گوشیتون خنک بشه و داغ نکنه و هم دستتون عرق نکنه.

این جوری عمر باتری گوشیتون هم کم نمی شه و مدت زیادی می تونید باهاش بازی کنید.

پیشنهاد می شود مقاله دسته پابجی چیست و انواع آن کدامند؟ را مطالعه نمایید. 

دسته پابجی برای گوشی poco x3 - دسته SR

دسته پابجی ipega

دسته بازی آی پگا مدل PG-9118 از جذابترین دسته بازی هاست که به بازار اومده. این نوع دسته بازی علاوه بر اینکه مناسب بازی های موبایلیه بلکه برای بازی با کامپیوتر و تلویزیون هم مناسبه .

تو این نوع دسته بازی وقتی بخوای با گوشی بازی کنی می تونی گوشی رو توی جای مخصوص این کار جا گذاری کنی و به بازی بپردازی . 

اگر هم خواستی می تونی به تلویزیون یا کامپیوتر وصلش کنی و بازی کنی پس خیلی به صرفه اس و نیازی نیست برای هر کدوم دسته بازی جدا بخری . 

برای مطالعه بیشتر : خرید دسته پابجی چهار انگشتی 

دسته پابجی برای گوشی poco x3 - دسته ipega

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *