پابجی, مقاله

قیمت دسته پابجی چنده؟

قیمت دسته پابجی چنده - فروشگاه پدارول

قیمت دسته پابجی چنده؟ از کجا می تونم دسته پابجی خوب و باکیفیت بخرم؟ دسته پابجی مناسب گوشی من کدومه؟ اینها سوالاتیه که برای هر گیمر موبایلی پیش میاد خصوصا اونایی که مثل خودم دوستدار بازی پابجی هستن.

خب من اینجا می خوام اطلاعات مفیدی در مورد قیمت انواع دسته پابجی به شما بدم. اگه پابجی دوست هستید، می خواید گیمر حرفه ای بشید و اگه می خواید یه دسته پابجی خوب و قیمت مناسب بخرید با من همراه بشید.

انواع دسته پابجی موجود در بازار

بعضی ها دسته پابجی رو با دسته بازی اشتباه می گیرن. دسته پابجی برای بازی های موبایلی مثل پابجی، کالاف دیوتی، فری فایر و اینها استفاده می شه و به گوشی وصل میشه و فقط برای بازی با موبایل مناسب هست.

دسته بازی مخصوص بازی با کامپیوتر، کنسول بازی و همین طور موبایل هست. این دسته بازی ها قیمت بالاتری نسبت به دسته پابجی دارن و با کابل یا بلوتوث به سیستم، کنسول یا موبایل وصل میشن.

دسته پابجی برای راحتی بازی با موبایل درست شده تا دست موقع بازی عرق نکنه، لیز نخوره، سرعت عمل بیشتر بشه و … خب حالا می خوایم ببینیم چند نوع دسته پابجی تو بازار هست:

قیمت دسته پابجی چنده - انواع دسته پابجی

دسته پابجی مکانیکی :

این نوع دسته پابجی از ساده ترین نوع دسته پابجی هست و هیچ کابل و شارژر و اینهایی نداره. این مدل دسته به صورت دو تا گیره هست که روی گوشی نصب میشه و با فشار دادن پدالهای اون برای شلیک کردن و … کلیک انجام میشه.

این نوع دسته جوری طراحی شده که به صفحه گوشی فشاری وارد نکنه و اون رو دچار آسیب نکنه. همین طور گوشی تو دست راحت تر جا می گیره و بازی کردن طولانی مدت رو راحت تر می کنه.

یه نکته خوب دیگه این نوع دسته پابجی اینه که قیمتش خیلی ارزون تر از مدلهای دیگه هست و هر کسی می تونه از این نوع دسته پابجی بخره.

انواع این نوع دسته پابجی مکانیکی تو فروشگاه پدارول هست که می تونی بری و تماشا کنی و اگه انتخاب کردی و خرید کردی در منزلت تحویل بگیری و حالش رو ببری.

قیمت دسته پابجی چنده - دسته پابجی مکانیکی

دسته پابجی بلوتوثی :

همونطور که از اسم این نوع دسته پابجی معلومه با بلوتوث به موبایل وصل میشه. این نوع دسته خیلی امکانات بالاتری نسبت به دسته های مکانیکی میده و بازی رو براتون هیجان انگیز میکنه.

این نوع دسته پابجی به خاطر بلوتوثی بودنش باتری داخلی یا پاوربانک داره و فقط باید مواظب باشید باتری شارژش رو وسط بازی تموم نکنه.

پس اگه حواستون به میزان شارژ باتری این نوع دسته باشه خیلی دسته خوب و کاربردی هست. هر بار شارژش خالی شد می تونید با کابل به گوشی وصلش کنید یا با آداپتور شارژش کنید.

مقاله پیشنهادی: چرا از دسته پابجی فن دار استفاده کنیم؟

قیمت دسته پابجی چنده - بلوتوثی

دسته پابجی فن دار:

تو این نوع دسته پابجی یک فن کار گذاشتن که بتونه گوشی موبایل و دستتون رو خنک کنه تا هم به گوشیتون از نظر گرما آسیب نرسه و هم دستتون عرق نکنه.

برای کار کردن فن هم با یک کابل از باتری گوشی استفاده میشه. البته بعضی دسته پابجی ها پاوربانک دارند که جداگانه شارژ میشن. از این نوع دسته پابجی فن دار هم چند مدل تو فروشگاه پدارول موجوده.

پیشنهاد می شود مقاله دسته پابجی چیست و انواع آن کدامند؟ را مطالعه نمایید. 

قیمت دسته پابجی چنده - فن دار

دسته پابجی لیزری :

این دسته ها بیشتر بصورت انگشتی هستن و به گوشی مثل گیره وصل میشن فقط فرقش با نوع مکانیکی دسته پابجی اینه که سنسور مغناطیسی داره که برای ارسال بازخورد لمسی به موبایل هست.

با این دسته وقتی داری پابجی بازی می کنی یک بار که کلیک کنی و نگه داری شلیک بصورت رگباری میشه و نیاز نیست مدام کلیک کنی.

قیمت دسته پابجی چنده - دسته پابجی لیزری

نکاتی که موقع خرید دسته پابجی باید رعایت کنیم

– قبل از اینکه دسته پابجی تون رو انتخاب کنید و بخرید حتما سایز گوشی تون رو بدونید چون هر دسته ای برای هر تلفنی از نظر سایز مناسب نیست.

– اگر می خواید دسته پابجی پاوربانک دار بخرید حتما به میزان شارژدهی اون توجه کنید.

– موقع خرید ببینید دسته تو دستتون خوش دست هست یا نه چون ممکنه اون دسته ای که به نظر من خیلی خوبه از نظر شما اصلا تو دست راحت نباشه پس حتما تو دست امتحانش کنید.

– نمونه تقلبی دسته پابجی بی کیفیت و ارزون تو بازار زیاده اگه دقت نکنید و از جای معتبر خرید نکنید کلاه سرتون میره. فروشگاه پدارول دسته پابجی هاش رو با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی میده پس می تونی بهشون اطمینان کنی.

کلام آخر:

همه اینها رو گفتم که بگم هر دسته پابجی که بخوای شرکت پدارول داره و از بابت کیفیت و اصل بودن هم خیالت کاملا راحت باشه.

از نظر قیمت هم که تو سایت درج شده و بعضی وقتها هم قیمتها شامل تخفیف میشه. میتونی بری تو سایت و تو فروشگاه همه محصولاتشون رو ببینی.

تازه علاوه بر دسته پابجی محصولات دیگه ای هم مثل آستین انگشتی، دسته بازی پلی استیشن، پاوربانک، کابل و … هم داره پس یه سری بهش بزن.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است.

اینستاگرام پدارول را فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *