مقاله

تفاوت دسته بازی مکانیکی و لیزری

تفاوت دسته بازی مکانیکی و لیزری

امروزه شاهد افزایش تعداد گیمرهای موبایلی هستیم.کاربران برای تجربه بهتر بازی با موبایل از دسته بازی موبایل استفاده می کنند. تنوع دسته بازی موبایل بسیار زیاد است ما در این مقاله تفاوت دسته بازی مکانیکی و لیزری را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

دسته بازی موبایل چیست؟

در سال های اخیر از دسته بازی فقط برای کامپیوتر و کنسول های بازی استفاده می شود اما امروزه شاهد دسته بازی موبایل در بازار هستیم. دسته بازی موبایل باعث عملکرد بهتر کاربران و تجربه بازی بهتر آنها می شود. دسته بازی های موبایل انواع مختلفی از جمله لیزری، مغناطیسی و مکانیکی دارند که امکاناتی مانند شلیک آسان و سریع، قدرت زوم کردن، تعویض خشاب یا اسلحه سریع تر و سرعت بالاتر به کاربران ارائه می دهند.

در ادامه به بررسی تفاوت دسته بازی مکانیکی و لیزری همراه با معرفی برخی از نمونه های آنها می پردازیم.

تفاوت دسته بازی مکانیکی و لیزری

دسته بازی لیزری موبایل

دسته بازی لیزری موبایل یکی از بهترین دسته بازی ها در بین گیمرها است. این دسته بازی با توجه کاربردشان انواع مختلفی دارند اما تمام آنها دارای باتری داخلی هستند. دسته بازی لیزری موبایل در انواع مختلف 3 انگشتی، 4 انگشتی، 6 انگشتی و فن دار در بازار موجود هستند.

عملکرد دسته بازی لیزری موبایل

دسته بازی لیزری از طریق انرژی الکتریسیته لیزری، عملکرد انگشت شما را به گوشی منتقل می کند. این دسته بازی ها برای دریافت انرژی مورد نیاز خود نیاز به یک منبع دارند که از طریق آن انرژی مورد نظر خود را دریافت کنند. به همین جهت در آنها باتری داخلی به کار رفته است.

دسته بازی لیزری موبایل ممو مدل Ak02 

گیم پد لیزری ممو مدل Ak02  چهار انگشتی قابلیت 16 شلیک در ثانیه دارد همچین این دسته دارای دو تریگر که یکی از آنها مغناطیسی و دیگری لیزری است. دسته لیزری ممو مدل Ak02 دارای باتری داخلی با ظرفیت 40 میلی آمپر در ساعت است. این دسته گوشی های تا ضخامت 9 میلی متر را پشتیبانی می کند.

برای خرید دسته پابجی PUBG مدل H5کلیک کنید.

تفاوت دسته بازی مکانیکی و لیزری

دسته بازی لیزری موبایل ممو مدل Ak05

دسته بازی لیزری ممو مدل Ak05 دارای 2 تریگر که یکی از آنها مغناطیسی و دیگری لیزری است. روی تریگر لیزری دارای یک چراغ LED  آبی رنگ وجود دارد همچنین این دسته بازی سه حالت شلیک دارد که در حالت اول 8 گلوله شلیک، در حالت دوم قادر به 16 گلوله شلیک و در حالت سوم 32 گلوله شلیک می کند. این دسته های بازی تا گوشی های 11 میلی متر را ساپورت می کند. 

دسته بازی موبایل مکانیکی

عملکرد دسته های مکانیکی موبایل با سرعت عمل انگشت شما ارتباط مستقیم دارد به این صورت که اگر سرعت شما بالا باشد سرعت عمل دسته بازی هم بالا است. دسته های بازی مکانیکی در مدل های 4 انگشت و 6 انگشت تولید و به بازار عرضه می شوند. این دسته بازی های مکانیکی معمولا به صورت دسته های کنسول طراحی می شوند که زیبایی و خوش دست بودنشان را چند برابر می کند.

عملکرد دسته بازی مکانیکی

دسته بازی های مکانیکی توسط فشار اهرم عملکرد دسته شما را به گوشی منتقل می کنند. به این صورت است که شما با فشردن ماشه ها یا بازویی ها، اهرم ها شروع به کار می کنند. روی ماشه های دسته مکانیکی پلاستیک نرم از جنس الیاف رسانا دارد که باعث آسیب به صفحه گوشی شما نمی شود.

تفاوت دسته بازی مکانیکی و لیزری

دسته بازی موبایل مکانیکی  مدل AK77

دسته بازی مکانیکی مدل AK77  دارای فن خنک کننده و همراه با کلید برای روشن و خاموش کردن است. در این دسته بازی دو عدد باتری لیتیومی پلیمری است که ظرفیت 4000 میلی آمپر است که حدود 33 ساعت کار می کند.

دسته بازی مکانیکی  مدل AK77 ، شش انگشتی به حساب می آید. ماشه ها این دسته طوری طراحی شده که باعث افزایش سرعت واکنش کاربران را بالا تر می برد. نصب این دسته های بازی بسیار ساده است شما در صورت نیاز می توانید فقط از دو دسته استفاده کنید.

دسته بازی فن دار مدل فن دار مدل SR

دسته بازی مدل SR دارای یک فن داخلی است که از گرمای بیش از حد گوشی شما جلوگیری می کند. دسته بازی مکانیکی مدل SR یک باتری داخلی دارد که شما می توانید هنگام بازی آن را شارژ کنید. فن داخلی این دسته بازی دارای دکمه خاموش روشن است که در صورت نیاز می توانید آن را روشن کنید. 

پایه های نگهدارنده، شاسی های آلومینیومی و پد های سیلیکونی که در این دسته بازی به کار برده می شود، از سر خوردن گوشی شما جلوگیری می کند. سنسور های به کار رفته در دسته بازی مکانیکی باعث برای تیر اندازی سریع، هدف گیری و پریدن مناسب است.

گیم پد مدل SR از جنس پلاستیک ساخته شده، طراحی آنها مانند دسته های کنسولی است. طراحی ارگونومیک این دسته بازی به گونه ای است که با ساختار دست و انگشتان شما مناسب است.

تفاوت دسته بازی مکانیکی و لیزری

تفاوت دسته بازی مکانیکی و لیزری

  • دسته بازی های لیزری دارای باتری داخلی هستند.
  • دسته بازی لیزری نیاز به شارژ شدن دارد که در کمتر از 20 دقیقه شارژ می شود.
  • دسته بازی های مکانیکی نیاز به شارژ شدن ندارند.
  • دسته بازی لیزری توانایی شلیک بیش از یک گلوله در ثانیه را دارد اما گجت های گیمینگ مکانیکی همچنین قابلیتی ندارند.
  • دسته های لیزری دارای دو تریگر جدا که یکی از آنها مغناطیسی و دیگری لیزری است.
  • سرعت دسته بازی مکانیکی با عملکرد دست شما ارتباط مستقیم دارد.
  • قیمت دسته بازی مکانیکی نسبت به دسته بازی لیزری کمتر است.

راهنمایی خرید دسته بازی موبایل

  • در هنگام انتخاب دسته بازی باید به قطر گوشیتان دقت کنید.

(بهترین راه برای فهمیدن اندازه قطر گوشیتان این است که مدل گوشیتان را در وب سایت mobile.ir در قسمت بدنه قطر گوشی خودتان را ببینید.)

  • در هنگام خرید دسته بازی موبایل به ظاهر دسته بای دقت کنید.
  • برای انتخاب دسته بازی به جنس، وزن و قیمت دسته بازی توجه کنید.

خرید دسته بازی ممو مدل Ak03

تفاوت دسته بازی مکانیکی و لیزری

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای اتخاب درست کالای مورد نظر، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان، کالای خود را انتخاب و خریداری کنند. همواره بهترین خدمات، شایسته مشتری پدارول است.

اینستاگرام پدارول را فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *