مقاله

دلایل محبوبیت دسته پابجی بلوتوثی

دلایل محبوبیت دسته پابجی بلوتوثی

امروزه دسته های بازی مورد توجه گیمر قرار گرفته یکی از دلایلی که کاربران به دسته های بازی علاقه نشان دادند، ویژگی های آنها است. دسته های بازی در انواع مختلفی تولید شده اند. دسته پابجی بلوتوثی یکی از محبوب ترین دسته های بازی بین کاربران است. ما در این مقاله قصد داریم دلایل محبوبیت دسته پابجی بلوتوثی را بیان کنیم.

گیم پد یا دسته پابجی موبایل چیست؟

گیم پد یا دسته بازی موبایل یکی از گجت های پرطرفدار است که آن را روی گوشی موبایل نصب می کنند تا به وسیله آن کیفیت و سرعت بازی خود را افزایش دهند. دسته های بازی در انواع بلوتوثی و مکانیکی تولید و به بازار عرضه می شوند.

دلایل محبوبیت دسته پابجی بلوتوثی

انواع دسته بازی موبایل

دسته های بازی به طور کلی به دو نوع بلوتوثی و مکانیکی تقسیم می شوند. دسته پابجی بلوتوثی که از طریق بلوتوث یا وایرلس به گوشی شما متصل می شود. دسته بازی مکانیکی که بدون نیاز به وایرلس یا بلوتوث به گوشی شما متصل می شود. نوع دیگه تقسیم بندی دسته بازی موبایل مربوط به نوع عملکرد آنها است که به سه نوع لیزری، مغناطیسی و مکانیکی تقسیم می شوند. در ادامه ویژگی های دسته های بازی را طور مختصر بررسی می کنیم.

دسته پابجی بلوتوثی

دسته پابجی بلوتوثی بدون نیاز به کابل به گوشی شما متصل می شود. این دسته های بازی نیاز به یک منبع انرژی دارند تا انرژی مورد نظر آنها تامین شود به همن دلیل در دسته های پابجی بلوتوثی یک پاور بانک داخلی وجود دارد. به دلیل عدم نیاز به کابل برای اتصال دسته بازی به گوشی شما می توانید در هنگام بازی گوشی موبایل خود را شارژ کنید.

در برخی از مدل های دسته بازی بلوتوثی فن خنک کننده وجود دارد که از داغ شدن بیش از حد گوشی شما جلوگیری می کند.

عملکرد دسته بازی بلوتوثی از طریق اهرم است. بر روی اهرم های دسته بازی بلوتوثی پد سیلیکونی از جنس الیاف رسانا وجود دارد. وجود پدها سیلیکونی رسانا باعث انتقال انرژی الکتریکی از دست شما به صفحه گوشی می شود. دسته پابجی بلوتوثی از طریق اپلیکیشنی که توسط کمپانی طراحی شده است به گوشی شما متصل می شود.

محصول پیشنهادی: دسته بازی موبایل ممو مدل Ak04

دلایل محبوبیت دسته پابجی بلوتوثی

اتصال دسته پابجی بلوتوثی به گوشی

برای اتصال دسته پابجی بلوتوثی باید برنامه ای که کمپانی دسته بازی برای اتصال دسته بازی به گوشی در نظر گرفته استفاده کنید. برای برخی از دسته های بازی برنامه ای از طرف کمپانی طراحی نشده است شما می توانید از طریق بلوتوث دسته بازی موبایل را به گوشی خود متصل کنید. نحوه اتصال دسته بازی بلوتوثی موبایل:

  • دسته بازی را روشن کنید و منتظر بمانید تا دست در حالت آماده قرار بگیرد.
  • بلوتوث گوشی خود را روشن کنید.
  • در مرحله آخر دسته پابجی را با گوشی خود Connect کنید.

دسته بازی مکانیکی

دسته های بازی مکانیکی بدون نیاز به کابل یا بلوتوث می توانند به گوشی شما متصل شوند. عملکرد دسته های بازی مکانیکی به گونه ای است که شما از طریق فشردن ماشه ها می تواید بازی خود را کنترل کنید.

دسته های بازی مکانیکی با تریگر در دو طرف گوشی قرار می گیرند. دسته پابجی مکانیکی به دلیل قرار گرفتن تریگر در دو طرف گوشی باعث داغ شدن گوشی شما نمی شوند. دسته پابجی مکانیکی از طریق ماشه ها عمل می کند. بر روی ماشه های این دسته بازی پد های سیلسکونی وجود دارد که باعث آسیب رسیدن به صفحه گوشی شما نمی شوند.

نحوه اتصال دسته پابجی مکانیکی 

دسته پابجی مکانیکی نیازی به کابل و بلوتوث ندارد. شما می توانید تریگر های دسته بازی را روی گوشی وصل کنید. عملکرد این دسته ها به گونه ای است که انرژی انگشت شما را از طریق ماشه ها به صفحه گوشی منتقل می کنند.

برای اتصال دسته بازی موبایل نیاز به برنامه ای خاصی است؟

به طور کلی برای اتصال دسته بازی به گوشی نیاز به برنامه ای خاصی نیست. اما برخی از بازی ها کنترل های خاصی دارند. یا برخی از کاربران عادت دارند جای دکمه ها را عوض کنند به همین دلیل برنامه های برای تنظیم دکمه های گیم پدها وجود دارد.

محصول پیشنهادی:  آستین کنترل کننده انگشت ممو مدل FS01

دلایل محبوبیت دسته پابجی بلوتوثی

برنامه Tincore Keymapper و Octopus برای Remap کردن دکمه های دسته بازی موبایل طراحی شده است.

دلایل محبوبیت دسته پابجی بلوتوثی

دسته پابجی بلوتوثی یکی از محبوب ترین دسته های بازی بین گیمر ها است این دسته بازی به کابل نیاز ندارد و کاربران می توانند در هنگام بازی گوشی خود را شارژ کنند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت دسته پابجی بلوتوثی سرعت بالای عملکرد آنها است.

معرفی دسته پابجی موبایل

در ادامه چند دسته بازی مخصوص موبایل را معرفی می کنیم. این دسته ها ویژگی های خاصی دارند که آنها را بررسی می کنیم.

دسته پابجی ممو مدل Ak03

دسته بازی ممو مدل Ak03 قابلیت شلیک 25 گلوله در 25 ثانیه را دارد. شما می توانید دکمه ای شلیک آن را بین تک کلیک و کلیک سریع قرار دهید. شما با استفاده از دسته بازی ممو مدل Ak03 می توانید از انگشت شست و اشاره شروع به حرکت، تنظیم زاویه، هدف گیری و شلیک کنید.

دسته پابجی ممو مدل Ak03 دارای فن خنک  کننده است که از داغ شدن و کاهش سرعت بازی شما جلوگیری می کند. از این دسته پابجی شما می توانید برای گوشی های با سیستم عامل اندروید و ios استفاده کنید.

دسته پابجی مدل H5

دسته پابجی مدل H5 یکی از محبوب ترین دسته بازی موبایل در بین گیمرها است. این دسته بازی دارای فن خنک کننده تربو است که قابلیت کاهش دمای گوشی شما بین 5 تا 10 درجه را داد. همچنین باعث افزایش عمر باتری گوشی شما می شود.

جنس بدنه این دسته بازی از پلاستیک فشرده است. جنس ماشه های این دسته بازی فلزی است دسته پابجی مدل H5 به گونه ای طراحی شده است که از خستگی دست شما در استفاده طولانی مدت جلوگیری می کند.

دلایل محبوبیت دسته پابجی بلوتوثی

خرید دسته بازی پابجی 

در هنگام خرید دسته بازی موبایل باید به نکاتی توجه داشته تا با مشکل مواجه نشوید. 

  • در ابتدا سازگاری دسته بازی را با گوشی خودتان مقایسه کنید. 
  • برخی از دسته بازی مخصوص بازی های خاصی هستند.
  •  در آخر باید به قیمت ان توجه شود برخی از دسته های بازی به دلیل داشتن ویژگی هایی خاص قیمت بالای دارند.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری پدارول است.

اینستاگرام پدارول را فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *