مقاله

تفاوت دسته پابجی اصل و فیک

تفاوت دسته پابجی اصل و فیک - فروشگاه پدارول

تفاوت دسته پابجی اصل و فیک چیست ؟ دسته پابجی اصل از کجا بخریم ؟ این موضوعی است که قرار است در این مقاله به بررسی آن بپردازیم . اگر قصد خرید دسته پابجی دارید این مقاله را از دست ندهید . 

با افزایش روز افزون علاقمندان به بازیهای موبایلی از جمله پابجی موبایل ، کالاف دیوتی ، فری فایر و … تجهیزاتی نظیر دسته بازی موبایلی که به دسته پابجی معروف است ، آستین یا کاور انگشتی ، هندزفری گیمینگ و … نیز در برندهای گوناگون افزایش پیدا کرده اند .

در بازار تجهیزات گیمینگ انواعی از دسته پابجی مکانیکی ، مغناطیسی ، بلوتوثی و لیزری وجود دارد که هر یک نیز چندین مدل مختلف دارند .

همان طور که می دانید با موفقیت یک محصول در بازار سوء استفاده کنندگان به تولید اجناس فیک و تقلبی آن اقدام می کنند و با قیمت های کمتر بازار را در دست می گیرند غافل از اینکه این اجناس فیک کیفیت لازم را نداشته و در مدت کوتاهی کارایی خود را از دست می دهند .

فروشگاه پدارول روی اغلب تجهیزات خود اعم از دسته پابجی ضمانت اصالت کالا دارد تا خیال مشتریان از بابت خرید راحت باشد .

برای مشاهده انواع دسته پابجی فروشگاه پدارول کلیک کنید . 

تفاوت دسته پابجی اصل و فیک - دسته پابجی ممو

انواع دسته پابجی موجود در بازار

  • دسته پابجی فن دار
  • دسته پابجی لیزری
  • دسته پابجی مغناطیسی
  • دسته پابجی مکانیکی
  • دسته پابجی بلوتوثی
  • دسته پابجی چهار انگشتی
  • دسته پابجی شش انگشتی

هرکدام از دسته پابجی های بالا در برندهای گوناگون در بازار موجود می باشند که یکی از معروفترین برندها memo است که در فروشگاه پدارول نیز موجود می باشد . حال به بررسی و مقایسه دسته پابجی memo اصل با فیک می پردازیم .

برای خرید دسته بازی پابجی فن دار شش انگشتی مدل AK77 کلیک کنید . 

تفاوت دسته پابجی اصل و فیک - انواع دسته پابجی

تفاوت دسته پابجی اصل و فیک

دسته پابجی Memo از انواع قابل قبول است که کیفیت خوبی نیز برای بازی دارد البته اگر بتوانید اصل آن را تهیه کنید .

  • دسته پابجی Memo اصل سنگین تر از فیک آن است و با در دست گرفتن متوجه اصل و فیک بودن آن خواهید شد .
  • دسته پابجی های اصل از جنس پلاستیک بدنه ABS با کیفیت ساخته شده اند در صورتیکه انواع فیک آن از پلاستیک های بی کیفیت تهیه شده اند که باز هم در یک نگاه می توان متوجه آن شد .
  • دسته پابجی اصل دکمه و کلیدهای روان تری دارند و در هنگام بازی به راحتی روی گوشی کلیک می کنند و سرعت بازی شما را کند نمی کنند .
  • قیمت دسته پابجی اصل بالاتر از دسته پابجی فیک است و این تفاوت کاملا فاحش است . پس ارزانی دسته پابجی را دلیل بر بی کیفیت بودن آن باید دانست .
  • دسته پابجی فیک عمر کوتاهی دارد و پس از مدتی قابلیت لازم را برای بازی نخواهند داشت و شما را وادار به هزینه مجدد برای خرید یک دسته پابجی دیگر می کنند . خصوصا اگر گیمر حرفه ای هستید لازم است نسبت به خرید اصل آن اقدام کنید .
  • منبعی که از آن دسته پابجی را تهیه می کنید هم مهم است . دسته پابجی اصل را می توانید از مراکز معتبر نظیر فروشگاه پدارول تهیه کنید و توصیه می کنیم هرگز اقدام به خرید از اپلیکیشن های فروش نکنید .

برای مشاهده مشخصات دسته بازی کالاف دیوتی و پابجی ممو مدل Ak-Pad 8K کلیک کنید . 

تفاوت دسته پابجی اصل و فیک - فن دار

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *