مقاله

تاثیر قیمت دلار بر تجهیزات گیمینگ

تاثیر قیمت دلار بر تجهیزات گیمینگ - فروشگاه پدارول

تاثیر قیمت دلار بر تجهیزات گیمینگ : افزایش بی سابقه قیمت دلار در ماه های اخیر تاثیر زیادی در بازارهای داخلی ایران داشت و یکی از اقلامی که به شدت دستخوش این تغییرات و افزایش قیمت بود لوازم و تجهیزات گیمینگ بود .

با وجود کاهش قیمت لوازم گیمینگ در دنیا متاسفانه در کشور ما روند قیمت ها صعودی بوده و دلیل آن نیز افزایش بی رویه قیمت دلار بوده است .

لوازم و تجهیزات گیمینگ از جمله کیبورد و موس گیمینگ ، صندلی گیمینگ ، هدست و هدفون گیمینگ ، انواع کنسول بازی ، دسته بازی ، دسته بازی موبایل (دسته پابجی) و … همه و همه در ایران قیمتی بسیار بالاتر از قیمت جهانی دارند .

در این مقاله قصد داریم علاوه بر پرداختن به تاثیر قیمت دلار بر تجهیزات گیمینگ شما را با فروشگاه پدارول آشنا کنیم که وارد کننده و عرضه کننده مستقیم لوازم گیمینگ ، موبایل و کامپیوتر می باشد و با قیمت های مناسب و تنوع بالا در محصولات همواره کالای باکیفیت را به مشتریان خود ارائه نموده است . پس تا پایان مطلب با فروشگاه پدارول همراه باشید .

تعداد گیمرهای ایران چقدر است ؟

آیا می دانید که از 79 میلیون نفر در ایران ، 23 میلیون نفر در کشور گیمر هستند ؟ یا می دانستید صنعت بازی سازی ایران در سال 2015 یکصد و پنجاه و سه میلیون دلار درآمد داشته است و هر سال در حال افزایش است ؟

اگر جوانی جمعیت ، ضریب نفوذ اینترنت و افزایش روز افزون گوشی های هوشمند را در نظر بگیریم جای تعجب نیست که این تعداد گیمر در ایران وجود داشته باشد .

بازی ‌های دیجیتال از هر دو جنبه اثر بخشی و محبوبیت را می‌توان یکی از سه رسانه برجسته قرن بیست و یکم دانست . یک رسانه که از مرزهای قلمرو سرگرمی فراتر رفته است و اکنون پیشگام سایر صنایع رسانه ای است .

کلمه “سرگرمی” دیگر نمی تواند بازی های دیجیتال را توصیف کند ، زیرا بازی های دیجیتال راه خود را به فرهنگ ، آموزش و هنر تغییر داده اند . پیش بینی می شود در آینده ای نه چندان دور ، بازی های دیجیتال مفاهیمی مانند تبلیغات ، تحقیق و ارتباطات را به شدت تغییر دهند .

با توجه تعداد زیاد گیمر در ایران استفاده از لوازم گیمینگ نیز به همان نسبت زیاد است و قطعا افزایش قیمت دلار و تاثیر آن بر افزایش قیمت لوازم گیمینگ برای دوستداران بازی های موبایلی و کامپیوتری خوشایند نخواهد بود .

برای خرید محصول باندل کیبرد ، موس ، هدست و موس پد گیمینگ مدل km -035 کلیک کنید . 

تاثیر قیمت دلار بر تجهیزات گیمینگ - تعداد گیمرهای ایران

گیمرها چقدر زمان برای بازی های آنلاین صرف می کنند ؟

در ایالات متحده رایج‌ترین گیمرهایی که بازی‌های چندنفره و آنلاین بازی می‌کنند به طور متوسط 6.5 ساعت در هفته را صرف بازی آنلاین با دیگران و 4.6 ساعت در هفته برای بازی حضوری با دیگران می‌کنند .

میانگین روزانه زمان صرف شده توسط بازیکنان (به طور کلی و نه پرتکرارترین) 79 دقیقه در روز است که 9.2 ساعت در هفته است .

69 درصد از گیمرها به اینترنت هم دسترسی دارند و از آنجایی که 77 درصد از آنها از گوشی های هوشمند برای بازی استفاده کرده اند ، می توان گفت که آمادگی آنها برای بازی آنلاین انبوه چند نفره نظیر پابجی موبایل ، کالاف دیوتی و نمونه بارز آن بازی کلش آف کلنز است که ایرانیان تا سال 2015 چهل و چهار میلیون دلار برای آن هزینه کرده اند .

درآمد بازی های دیجیتال در ایران

در مورد درآمد بازی های دیجیتال ایران ، تنها 153 میلیون دلار است اما باز هم شاخص های زیادی داریم که بازار در سال های آینده بزرگتر خواهد شد . ضریب نفوذ اینترنت در دو سال گذشته بسیار بهبود یافته است و هر روز بهتر می شود .

ضریب نفوذ گوشی های هوشمند نیز بسیار زیاد است ، طبق برخی گزارش ها، 40 میلیون گوشی هوشمند در این کشور وجود دارد .

با مقایسه صنعت بازی در ایران و آمریکا ، می توان دریافت که میانگین سنی بیشترین خریداران بازی در آمریکا 38 سال است در حالی که در ایران 25 سال می باشد .

در ایران ، تنها 30 درصد از گیمرها برای بازی های دیجیتال پول می پردازند ، اما با توجه به روش های ناکارآمد پرداخت آنلاین ، هنوز رقم بسیار بالایی است .

می‌توان پیش‌بینی کرد که با کمک شرکت‌های پرداخت آنلاین که از چند ماه گذشته به این سمت هجوم آورده‌اند ، این رقم افزایش می‌یابد و آخرین واقعیت مهم این است که 65٪ از درآمد بازی های دیجیتال از بازی های تلفن همراه است .

برای خرید کیبرد و ماوس گیمینگ مدل KM-002 کلیک کنید . 

تاثیر قیمت دلار بر تجهیزات گیمینگ - تاثیر دلار بر لوازم گیم

تاثیر قیمت دلار بر تجهیزات گیمینگ

با توجه به مطالبی که در بالا به آن اشاره شد لزوم استفاده از لوازم گیمینگ باکیفیت که بتواند تا مدتها نیاز گیمرها را برطرف نماید بیشتر احساس می شود .

مسلما کالاهای گیمینگ که اغلب وارداتی هستند با قیمت دلار خرید و فروش می شوند و افزایش قیمت دلار قطعا روی قیمت آنها تاثیر خواهد داشت .

فروشگاه لوازم گیمینگ پدارول با هدف رضایت مشتریان همواره قیمت های خود را پایین نگه داشته و تخفیفات ویژه ای نیز برای اغلب محصولات خود در نظر گرفته است .

با مقایسه قیمت ها در این سایت و فروشگاههای دیگر می توانید به درستی این ادعا ایمان بیاورید . با خرید محصول با کیفیت از هزینه کردن مجدد برای آن پیشگیری کنید .

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *