مقاله

انتخاب و خرید بهترین دسته پابجی سال

بهترین دسته پابجی سال - فروشگاه پدارول

بازی PUBG موبایل یک بازی آنلاین چند نفره به سبک اکشن است که در دسته بتل رویال ها قرار دارد . این بازی در جهان طرفداران زیادی دارد و امروزه دسته های مختلف بازی با موبایل با عنوان دسته پابجی به بازار عرضه شده اند که می توان با آنها یک بازی هیجان انگیز و حرفه ای را تجربه کرد .

انتخاب بهترین دسته پابجی سال کار راحتی نیست چرا که دسته بازی های موبایلی زیادی در بازار وجود دارند که بسیاری از آنها نیز کیفیت قابل قبولی دارند .

ما در این مقاله به معرفی چند تا از بهترین دسته پابجی ها می پردازیم که در فروشگاه پدارول نیز موجود می باشند . فروشگاه پدارول عرضه کننده انواع لوازم گیمینگ ، موبایل و کامپیوتر می باشد . از محصولات فروشگاه پدارول دیدن فرمایید .

انواع دسته پابجی

  • دسته پابجی مکانیکی
  • دسته پابجی لیزری
  • دسته پابجی بلوتوثی
  • دسته پابجی مغناطیسی
  • دسته پابجی فن دار
  • دسته پابجی چهار انگشتی
  • دسته پابجی شش انگشتی

بهترین دسته پابجی سال

در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین دسته پابجی ها پرداخته ایم که شامل موارد زیر است :

دسته بازی پابجی و کالاف دیوتی چهار انگشتی مدل K21

این دسته پابجی از نوع مکانیکی و ساخته شده از پلاستیک ABS می باشد . وزن آن در حدود 120 گرم و برای گوشی های 4.7 تا 6.5 اینچی مناسب است . این دسته پابجی امکان شارژ همزمان گوشی در هنگام بازی را نیز دارد و طراحی ارگونومی دارد که بسیار در هنگام بازی راحت بوده و موجب خستگی دست نمی شود .

عملکرد ماشه های آن بسیار روان و بدون تاخیر است و قابلیت باز شدن بصورت کشویی از دو طرف را دارد که جاسازی گوشی را در آن راحت می کند . این محصول در فروشگاه پدارول نیز عرضه شده است و دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا می باشد .

برای خرید دسته پابجی چهار انگشتی مدل K21 کلیک کنید . 

بهترین دسته پابجی سال - مدل K21

دسته پابجی ممو مدل AK03

این دسته پابجی از برند Memo و از نوع لیزری است . این دسته پابجی مجهز به یک فن خنک کننده است و با کلیه گوشی های اندروید و ios تا ضخامت 10 میلیمتر قابل استفاده است .

قدرت فن آن شش هزار دور در دقیقه می باشد و جنس پلاستیک بدنه از ABS می باشد . ظرفیت باتری فن آن 4.500 میلی آمپر است و این دسته می تواند 16 تا 32 شلیک رگباری را در ثانیه انجام دهد .

این کالا نیز چنانچه از فروشگاه پدارول تهیه گردد دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا می باشد .

برای خرید دسته پابجی ممو مدل AK03 کلیک کنید . 

بهترین دسته پابجی سال - مدل AK03

دسته پابجی و کالاف دیوتی 6 انگشتی G21

این دسته از نوع مغناطیسی و دارای 4 ماشه است . با این دسته می توان با 6 انگشت بازی کرد . جنس بدنه از پلاستیک فشرده و فلز ساخته شده و سرعت واکنش آن کمتر از 0.1 ثانیه است .

این دسته بازی برای انواع گوشی های اندروید و ios تا ضخامت دوازده میلیمتر مناسب است . این محصول نیز ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا را دارد .

برای خرید دسته پابجی 6 انگشتی G21 کلیک کنید . 

بهترین دسته پابجی سال - مدل G21

در هنگام خرید دسته پابجی به چه نکاتی باید دقت کنیم ؟

– جنس بدنه و کیفیت ساخت : استفاده از مواد استاندارد در ساخت دسته پابجی می تواند عمر آن را به مراتب طولانی تر کند . دکمه ها ، سیم ها و … نیز بایستی با کیفیت باشند .

– وزن مناسب : وزن دسته بازی باید نه خیلی سبک و نه خیلی سنگین باشد . اگر زیادی سبک باشد نشان دهنده بی کیفیت بودن مواد سازنده آن است و اگر هم زیادی سنگین باشد در هنگام بازی موجب خستگی دستان شما می گردد .

– طراحی مناسب : دسته بازی بایستی با اصول ارگونومی ساخته شده باشد و با آناتومی دست هماهنگ باشد تا در هنگام بازی کمترین فشار و خستگی را به دست وارد کند و در طولانی مدت موجب آسیب به انگشتان نشود .

– قیمت مناسب : با توجه به بودجه خود می توانید نسبت به انتخاب دسته پابجی مناسب اقدام کنید .

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

2 دیدگاه در “انتخاب و خرید بهترین دسته پابجی سال

  1. امیر علی گفت:

    چنده قیمتش

    1. فروشگاه پدارول گفت:

      دوست عزیز میتونید با مراجعه به فروشگاه، تمامی قیمتهای محصولات را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *