گوشی گیمینگ, مقاله

نکات مهم خرید گوشی موبایل گیمینگ

خرید گوشی موبایل گیمینگ - فروشگاه پدارول

امروزه در بازار متنوع گوشی های هوشمند شاهد ورود گوشی های هوشمند مخصوص بازی نیز هستیم . بازار بازی های موبایلی روز به روز گرمتر و بر تعداد طرفداران آن افزوده می شود .

هدف این گوشی ها ارائه عملکرد بهتر در بازی و تمرکز بر مناطقی است که برای گیمرها اهمیت بیشتری نسبت به سایرین دارد مانند ذخیره‌ سازی سریع‌تر و پردازنده بهتر روی دوربین چند سنسوری .

اگر به دنبال خرید گوشی موبایل گیمینگ هستید یا به سادگی می‌خواهید در مورد بازی‌ها عملکرد بهتری نسبت به میانگین داشته باشید ، در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که باید در نظر بگیرید .

نکات مهم خرید گوشی موبایل گیمینگ

1. پردازنده و رم داخلی

اولین و مهمترین جنبه ای که هنگام خرید گوشی گیمینگ باید در نظر گرفت ، پردازنده و سایر قطعات داخلی است . گوشی شما باید سریع باشد و نیاز به مقدار رم مناسب و حافظه داخلی سریع دارد . به دنبال حداقل 8 گیگابایت رم باشید تا مطمئن شوید که دستگاه شما با همه بازی‌های جدیدتر و با منابع سنگین‌تر خوب است .

در حالت ایده‌آل ، همچنین مطمئن شوید که دستگاه دارای فضای ذخیره ‌سازی کافی است زیرا عناوین مدرن می‌توانند از نظر حجم فضای ذخیره‌سازی بسیار بزرگ و حتی بزرگ‌تر شوند ، اگر تعداد دانلودهای اضافی را در نظر بگیرید .

2. خنک کننده

اگر قرار است گوشی شما بازی ها را اجرا کند ، داغ می شود و قبل از اینکه گرما روی عملکرد پردازنده شما تأثیر بگذارد ، نیاز به خنک کننده خوبی دارد . بسیاری از گوشی‌هایی که بازی را هدف قرار می‌دهند ، نوعی مکانیزم پیشرفته خنک‌کننده در داخل دستگاه دارند .

در حالی که ممکن است همه آنها به یک اندازه خوب نباشند یک راه خوب برای سنجش توانایی های خنک کننده تلفن بازی بعدی شما این است که بررسی های قابل اعتمادی را در مورد دستگاه جستجو کنید که در مورد عملکرد بازی و خنک کننده صحبت می کند .

برای خرید دسته پابجی فن دار شش انگشتی مدل XO-H10 کلیک کنید . 

خرید گوشی موبایل گیمینگ - نکات مهم خرید

3. ظرفیت باتری در مقابل سرعت شارژ

هر چه بیشتر با یک گوشی هوشمند بازی انجام دهید ، قدرت بیشتری مصرف می کند . از این رو ، ایده خوبی است که مطمئن شوید TEMP گوشی شما ظرفیت باتری مناسبی دارد .

به عواملی مانند وضوح بالاتر و نرخ تازه سازی بالاتر نیز توجه داشته باشید که باتری را به سرعت تخلیه می کند و به همین ترتیب تنظیمات گرافیکی بالاتر در بازی ها انجام می شود .

اطمینان حاصل کنید که TEMP گوشی شما حداقل دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است تا از عمر باتری مناسب و در عین حال ساعت های طولانی تر بازی اطمینان حاصل کنید .

سرعت شارژ نیز مهم است ، اما پیشنهاد می کنیم همیشه ظرفیت باتری بیشتری را نسبت به سرعت شارژ بالاتر نسبت به تلفن های با شارژ سریع تر با باتری های کوچکتر انتخاب کنید .

برای بازی‌هایی مانند Call of Duty Mobile و PUBG Mobile، که در آن‌ها یک مسابقه بتل رویال می‌تواند بیش از ۳۰ دقیقه ادامه داشته باشد ، ممکن است داشتن باتری با ظرفیت بالاتر مفیدتر باشد که می‌تواند ساعت‌های بازی طولانی‌تری را در یک زمان ارائه دهد .

4. وضوح صفحه نمایش ، نرخ رفرش و نرخ نمونه برداری لمسی

برای اینکه بازی های شما خوب به نظر برسند ، ضروری است که صفحه نمایش با وضوح بالاتری داشته باشید . مهمتر از آن، صفحه‌نمایش‌های مدرن در گوشی‌های گیمینگ نیز از فرکانس‌های ۹۰ هرتز یا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند .

نرخ‌های تازه‌سازی بالاتر می‌تواند برای بازی‌هایی که در آن هر فریم هنگام تصمیم‌گیری در چند ثانیه اهمیت دارد ، مفید باشد. نمایشگر با نرخ رفرش بالاتر در مقایسه با صفحه نمایش های سنتی 60 هرتزی ، فریم های بیشتری را در ثانیه به شما نشان می دهد.

با این حال، یکی از عوامل مهمی که بسیاری از مردم نادیده می گیرند ، نرخ بالای نمونه برداری لمسی در صفحه نمایش تلفن های مدرن است .

نرخ نمونه برداری لمسی صفحه گوشی شما تعیین می کند که بازی ها با چه سرعتی به لمس های روی نمایشگر شما واکنش نشان می دهند . پاسخ لمسی بالاتر ، بهتر است اما کاربران باید انتظار داشته باشند که حداقل صفحه نمایش لمسی 180 هرتزی را داشته باشند .

برای خرید دسته بازی پابجی PUBG ممو مدل AK66 کلیک کنید . 

خرید گوشی موبایل گیمینگ - انواع گوشی گیمینگ

5. دکمه های شانه

در حالی که شما فقط یک دکمه شانه را در تلفن های رده بالا پیدا خواهید کرد، آنها افزوده های مهمی به تلفن های بازی می کنند. برای تعدادی از بازی ها، داشتن یک یا دو دکمه فیزیکی می تواند واقعا مفید باشد.

گوشی‌هایی مانند سری Asus ROG و سری Black Shark دارای محرک‌های شانه‌ای هستند که می‌توانید آن‌ها را به کنترل‌های انتخابی خود ترسیم کنید و گیم‌پلی خود را به سطح بعدی ببرید . حتی شایعه شده است که Poco F3 GT آینده دارای دکمه های شانه جمع شونده است .

6. پشتیبانی از 3.5 میلی متر صوتی و لوازم جانبی

جک 3.5 میلی‌متری ممکن است احساس شود که در تلفن‌های مدرن زائد است، زیرا افراد بیشتری به راه‌حل‌های صوتی مبتنی بر بلوتوث مانند هدفون‌های بی‌سیم واقعی روی می‌آورند .

با این حال ، گیمرها به هدفون یا ایرفون 3.5 میلی‌متری سوگند یاد می‌کنند ، زیرا آنها با تاخیر صفر عرضه می‌شوند (تفاوت دقیقه‌ای در زمان بین تولید صدای بازی و رسیدن آن به گوش شما) .

وجود جک 3.5 میلی‌متری ممکن است حیاتی نباشد ، اما برای تجربه‌ای کاملاً بدون تاخیر کمک می کند. از سوی دیگر ، تعدادی از گوشی های گیمینگ میان رده تا رده بالا با پشتیبانی از لوازم جانبی عرضه می شوند .

این موارد نیز باید در هنگام خرید یک گوشی جدید در نظر گرفته شود زیرا همه لوازم جانبی با هر گوشی سازگار نیستند .
لوازم جانبی جهانی مانند پد کنترل Razer Kishi یا OnePlus Triggers وجود دارد که با جدیدترین تلفن‌ها مطابقت دارند .

با این حال، لوازم جانبی مانند گیم پد ROG Kunai فقط با دستگاه های خاص از همان برند کار می کند. اگر قصد دارید بازی خود را فوراً یا بعداً در آینده با لوازم جانبی تقویت کنید، ایده خوبی است که از قبل به پشتیبانی لوازم جانبی نگاه کنید.

برای خرید دسته بازی پابجی و کالاف دیوتی مدل JS32 کلیک کنید . 

خرید گوشی موبایل گیمینگ - وضوح صفحه نمایش

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *