بازی اندروید, مقاله

آموزش حالت ها و محیط های بازی کالاف دیوتی موبایل

حالت ها و محیط های بازی کالاف - پدارول

Call of Duty: Mobile به دو بخش عمده چند نفره و بتل رویال تقسیم می شود . اگرچه کنترل‌ها تقریباً مشابه هستند و تصاویر بصری عمدتاً مشابه هستند، اینها اساساً حالت‌های متفاوت بازی هستند. حالت زامبی برای مدت محدودی وجود دارد رفته و دوباره برمی گردد.

ما در این مقاله قصد داریم به آموزش حالت ها و محیط های بازی کالاف دیوتی موبایل بپردازیم . با فروشگاه پدارول عرضه کننده انواع لوازم و تجهیزات گیمینگ ، موبایل و کامپیوتر تا پایان همراه باشید .

انواع حالت ها و محیط های بازی کالاف دیوتی موبایل

حالت های چند نفره

در این حالت تعدادی نقشه و حالت های مختلف چند نفره برای بازی کالاف وجود دارد . حالت های اصلی عبارتند از :

  • Frontline
  • Team Deathmatch
  • Domination
  • Search & Destroy
  • Gunfight
  • Kill Confirmed
  • Hardpoint
  • Free for All

قهوه ای مایل به زرد آنها دارای حالت های ویژه هستند . به عنوان مثال Standoff هالووین، فقط تیرانداز از خفا ، بازی تفنگ ، شکار سرپایی است . آنها مشوق هایی برای بازی در انواع مختلف هستند ، بنابراین چشم خود را به Battle Pass نگه دارید تا ببینید کجا می توانید پاداش دریافت کنید .

حالت‌های ویژه می‌آیند و می‌روند و گاهی اوقات یک نقشه جدید برای بازی در Wif ارائه می‌کنند. مورد علاقه ما 10 در مقابل 10 است، زمانی که در دسترس باشد، زیرا کشتار بی وقفه است، و Ground War به شما 12 در مقابل 12 را می دهد، اما در یک نقشه بزرگتر.

نقشه‌ها بسته به نوع بازی متفاوت است، و متناسب با نوع بازی‌ای که می‌خواهید بازی کنید، تغییر می‌کند: Killhouse، Nuketown ، Cage، Rust، Gulag، Shipment، Shipment 1944، Reclaim، Dome، Scrapyard 2019 , Oasis, Highrise, Crash, Summit, Crossfire, Standoff, Terminal, Express, Firing Range, Hackney Yard, Khandor Hideout, Takeoff, Raid, Meltdown, Monestery, Satellite, Slums, Suldal Harbor, Shoot House, Miami Strike, Icebreaker, Hard , Hacienda, Hovec Sawmill, Vacant, Monastery, Favela, Apocalypse, Crossroads Strike. 10 تای اول خیلی کوچک هستند، لات دوم بزرگتر هستند و سبک بازی را تغییر می دهند.

برخی از نقشه‌ها می‌آیند و می‌روند، برخی به حالت‌های بازی اختصاص داده می‌شوند، بنابراین همیشه به همه نقشه‌ها دسترسی نخواهید داشت. همچنین مسابقات چند نفره رتبه بندی می شوند و بین حالت های بازی و نقشه ها گردش می کنند.

برای حرفه ای تر شدن در بازی کالاف دیوتی می توانید از تجهیزات گیمینگ نظیر دسته بازی موبایل ، کاور انگشتی ، فن خنک کننده و هدفون گیمینگ استفاده کنید . 

آموزش حالت ها و محیط های بازی کالاف - حالت چند نفره

حالت های بتل رویال

در بتل رویال دو نقشه وجود دارد : Isolated و Blackout . شما می توانید در منظر اول یا سوم شخص بازی کنید، می توانید به صورت انفرادی، دو نفره یا تیمی بازی کنید.

نقشه نیز یک نقشه آلکاتراز بوده که کوچکتر است، اما از بازی می آید و می رود. خاموشی شامل مکان هایی از جمله بسیاری از سایت های نقشه چند نفره است .

در بتل رویال شما اساساً بدون هیچ چیزی وارد چتر نجات می شوید، با هدف اینکه آخرین بازیکن یا تیم زنده بمانید، سلاح جمع آوری کنید. منطقه بازی به تدریج کاهش می یابد و بازیکنان بازمانده را به منطقه تنگ تر می کشاند. این نبرد رویال کلاسیک است.

بازی Teh گاهی اوقات حالت های اضافی دارد و چالش تک تیرانداز که در آن فقط سلاح های تک تیرانداز و جنگ است که تیم های 20 نفره در طرف مقابل برای تنوع در گیم پلی BR دارد، اما این ها می آیند و می روند.

تسلط بر گذرگاه نبرد و سیستم پاداش

در حالی که بازی کردن و لذت بردن از آن بسیار خوب است، یک سیستم پاداش بزرگ در Call of Duty: Mobile است که به شکل رویدادها و Battle Pass می آید. آنها یک مسیر پولی و رایگان از طریق dis هستند، که هر دو از یک جدول زمانی مشابه پیروی می کنند.

کسانی که پول می پردازند به شخصیت ها، پوسته ها، CP (ارز درون بازی) بیشتری دسترسی پیدا می کنند، اما کسانی که در مسیر رایگان هستند هنوز چیزهای بسیار زیادی دریافت می کنند. رعایت نکات و دستورالعمل های زیر به شما در بازی کمک می کند .

سرعت پیشرفت Battle Pass خود را افزایش دهید:

شما اساساً در Battle Pass با انجام این بازی و به دست آوردن Battle Pass XP به جلو حرکت می کنید. با این حال، شرکت در رویدادها به شما سرعت می‌بخشد و به شما کمک می‌کند سریع‌تر به سطوح بالاتر برسید و در حین انجام این کار، قفل پاداش‌های بیشتر و بهتری دریافت کنید.

آموزش حالت ها و محیط های بازی کالاف - حالت بتل رویال

رویدادها را تماشا کنید:

سیستم رویدادهای Teh تنوعی به بازی می‌افزاید. در حالی که اگر می‌خواهید فقط می‌توانید تمام مدت TDM بازی کنید، رویدادها به تنوع می‌افزایند و از طریق یک سری وظایف، پاداش‌ها و پیشرفت Battle Pass را افزایش می‌دهند.

این شامل اعتبارات، Weapon XP، Battle Pass XP، جعبه ها و گاهی اوقات سلاح ها، شخصیت ها و پوسته های جدید می شود. این اساساً شما را از طریق فرآیند گام بر می دارد، جوایز کسب می کند و شانس بازی کردن تمام ویژگی های جدید بازی را اضافه می کند.

از Gunsmith برای تقویت سلاح های خود استفاده کنید :

Gunsmith به شما امکان می دهد سلاح های خود را با تعداد زیادی از پیوست ها و پوسته ها سفارشی کنید. شما باید بسیاری از گزینه ها را باز کنید و این کار با بازی با آن سلاح ها انجام می شود و یا استفاده از کارت های Weapon XP برای ارتقاء سطح آن سلاح .

Gunsmith را می‌توانید در بخش Loadout پیدا کنید و برای تکمیل برخی رویدادها، باید از Gunsmith برتر استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که تعداد مناسبی از پیوست‌ها را روی سلاح مناسب برای پیشرفت دارید. فقط روی دکمه Gunsmith ضربه بزنید و وارد منطقه می شوید.

XP را برای دوستان بفرستید:

دوستان از COD:M استفاده های زیادی دارند و یکی به عنوان روشی برای دریافت کارت های Weapon XP بیشتر است. می توانید XP را برای دوستان درون بازی خود ارسال کنید و Weapon XP را پس خواهید گرفت. این یک کار ساده روزانه است که به شما کارت های بیشتری می دهد تا بتوانید کارهای بیشتری را در Gunsmith انجام دهید.

آمار اسلحه را تماشا کنید:

تغییراتی که ایجاد می کنید فقط برای سرگرمی نیستند زیرا آنها ویژگی های سلاح را تغییر می دهند. این ممکن است دقت، آسیب یا تحرک باشد . مقادیر بالا (سبز) یا پایین (قرمز) می‌شوند تا به شما نشان دهند که چه تغییراتی در سلاح داده ایجاد خواهید کرد.

این به شما امکان می‌دهد سلاح‌ها را متناسب با سبک بازی خود تغییر دهید . برای مثال اگر دوست دارید سریع و نزدیک بازی کنید، تحرک را افزایش دهید، یا اگر شما یک جنگنده دوربرد هستید، آسیب و برد را افزایش دهید.

به Perks توجه کنید:

نادیده گرفتن Perks آسان است زیرا همه آنها تأثیر فوری بر ویژگی های سلاح ندارند اما می توانند کارهایی مانند سرعت بخشیدن به تغییر مجله شما یا افزایش آسیب یک سلاح را انجام دهند.

یکی از قدرتمندترین Perks Akimbo است که به شما امکان می دهد دو SMG Fennec را حمل کنید اما باید آن را بدست آورید و قفل آن را باز کنید.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *