مقاله, پابجی

مپ Miramar در پابجی موبایل

مپ Miramar - فروشگاه پدارول

مپ Miramar که دومین نقشه از پابجی موبایل است تنها نقشه ای است که یک جزیره بیابانی را ارائه میدهد. در این نقشه پوشش گیاهی زیادی نیست و اقلیم خشکی است. همین پوشش کم باعث می شود که مکانهایی که می توانید در آن مخفی شوید کم باشد.

کل جزیره متروک به نظر می رسد و نیاز به استفاده از استراتژیها و تاکتیکهای مختلفی دارد. در این جا قتل عام نمی توان انجام داد و در مقابل باید روشهای درست کمین کردن را بلد باشید و مخفی شوید تا بازیکنان دیگر همدیگر را بکشند تا در موقعی مناسب بتوانید خود را نشان دهید.

چه وقت باید پرش کرد و کجا فرود آمد؟

میرامار چند نقطه پرخطر و شلوغ دارد ولی برخلال مپ ارانگل به هم نزدیک تر هستند. مناطق قرمز در این نقشه بازیکن بیشتری دارند و مناطق سبز آرام هستند. برای فرود بهتر است از مناطق شلوغ شروع نکنید زیرا هر چه قدر هم که ماهر باشید در مکانهای شلوغ خیلی ساده تر خواهید مرد.

پس همیشه از El Pozo و Los Leones دور باشید. این منطقه ها دارای اسلحه و محمات زیادی هستند اما بسیار مرگ آور نیز هستند. مناطق شمالی نقشه بهترین ایده هستند. Los Leones در این نقشه بزرگترین شهر است و El Pozo هم شهری بزرگ است که نزدیکتر به جاده های اصلی است.

اگر مسیر پرواز از وسط نقشه انجام شود Minas Generates و Power Grid منطقه های بهتری جهت فرود هستند زیرا به نسبت آرام تر هستند و در ساختمان هایش لوت های مفید و خوبی می توان یافت. همین طور هر دو این منطقه ها به منطقه های شلوغ و اصلی نزدیک ترند و میتوان بعد از آماده شدن در این مناطق وارد نبرد شد.

Water Treatment نیز گزینه خوب دیگری برای فرود است البته اگر مسیر پرواز به شما اجازه بدهد. پس بطور کلی سعی کنید از منطقه های جنوبی در نقشه میرامار دور باشید زیرا آنها اغلب پر از بازیکنان حرفه ای و حریص هستند.

مپ Miramar - نقشه

بهترین مکان های لوت در مپ Miramar

در این نقشه از آنجا که فرود در دو شهر بزرگ را پیشنهاد نمی کنیم در قسمت شمالی جزیره دو گزینه مناسب Campo Militar و Cruz de Valle است. Campo Militar از مسیر پرواز معمولا فاصله دارد و با پای پیاده رفتن به آنجا خیلی دشوار است پس مکان خیلی خوبی برای جمع کردن وسایل در امنیت است.

این اردوگاه نظامی تعداد زیادی زره پوش و سلاح باکیفیت دارد که می توانید پیدا کنید. اگر نتوانید به campo Militar برسید بهترین منطقه بعد از آن Cruz de Valle است. پس بعد از پایان لوت کردن خیلی راههای جایگزین خواهید داشت. اگر در سمت جنوب Miramar گیر کردید بهترین گزینه برای شما Prison است که تجهیزات با کیفیت دارد.

تاکتیک ها و نکات میرامار

این مپ باز و بزرگ است که به بزرگی ارانگل است ولی پوشش کمتری دارد و این یعنی عبور کردن با پای پیاده از مکان هایی که سرپناه و کمینگاهی ندارد و احتمال اینکه توسط تک تیراندازها کشته شوید زیاد است. عبور از این منطقه اجتناب ناپذیر است پس برای عبور باید همواره بدوید و احتیاط بیشتری به خرج دهید.

استفاده از وسیله نقلیه تقریبا به دلیل شرایط ذکر شده اجباریست زیرا کمک می کند سریعتر از این منطقه عبور نمایید. سعی کنید پس از فرود بلافاصله دنبال وسیله نقلیه بگردید.

ویژگی دیگر این منطقه این است که باز بودن آن به معنی صاف بودن سطح نیست بلکه دارای تپه هایی است که اگر وسایل نقلیه شما استاندارد نباشد قادر نیستید از آنها عبور کنید. اگر تنها باشید و دنبال شما یک اسکوواد باشد در تپه های این منطقه گیر می کنید. باید سعی کنید وسیله نقلیه 4*4 بیابید زیرا گزینه بهتری برای گذر از تپه ها است.

دقیقا مثل DMR ، ارانگل ها و سلاح های تک تیرانداز اسلحه های شما باید در این منطقه باشند. برای این منظور این جزیره طراحی شده است. شما میتوانید دیگر بازیکنان را از فاصله دور شناسایی نموده و با ضربه خوبی آن ها را از بین ببرید.

پیشنهادی می کنیم مقاله بهترین ترکیب اسلحه در پابجی موبایل را مطالعه کنید. 

مپ Miramar - نکات

مناطق مهم و مکانهای فرود در مپ Miramar پابجی موبایل

– نقطه Water Treatment :

اگر می خواهید لوتهای فراوان بدست آورید و با دست پر با دیگر بازیکنان نبرد کنید این منطقه بسیار برای شما مناسب است. اکثر بازیکنان تمایل دارند به دلیل وجود لوت های فراوان در این ناحیه فرود بیایند پس بیشتر مراقب باشید تا در ابتدای بازی کشته نشوید.

– غار Los Leones :

این منطقه چون منابع کمی دارد برای تیم های چند نفره مناسب نیست ولی اگر تک نفره دارید بازی می کنید مکان مناسبی جهت فرود است. بعضی بازیکنان برای پنهان شدن از دشمن به این غار می آیند.

– نقطه Pecado :

این ناحیه ساختمانهای متعددی دارد که لوتهای فراوانی می توان در آن بدست آورد. در مناطقی که لوت ها فراوان هستند بازیکنان هجوم می آورند و درگیری بیشتری رخ می دهد. اگر در این بازی هنوز آماتور هستید در این منطقه فرود نیایید.

– نقطه Chumacera :

این نقطه برای افرادی که از درگیری ابتدای بازی حذر می کنند و به لوت متوسط قناعت می کنند نقطه خوبی است.

– نقطه Valle del Mar :

این منطقه کاملا ریسکی است و بازیکنانی که در این منطقه فرود می آیند سعی میکنند منابع لازم را بدست بیاورند. این نقطه مکانی دور افتاده در نقشه Miramar است که اگر شانس بیاورید و وسیله نقلیه بیابید شانس بیشتری در زنده ماندن خواهید داشت.

– نقطه Hacienda del Patron :

اگر دنبال منابع زیاد در منطقه ای کوچک هستید این نقطه به شما توصیه می شود. در این منطقه هم وسیله نقلیه شانس زنده ماندن و موفقیت شما را بیشتر می کند.

– نقطه El Pozo :

مکانهایی مثل El Pozo که در مسیر هواپیماست نقطه ای کاملا ریسکی است. اگر می خواهید در این نقطه فرود بیایید باید به ساختمانهای دورتر رفته تا از هجوم دشمن در امان باشید. لوتهای زیادی که در این ناحیه وجود دارد باعث میشود بازیکنان بیشتری در این نقطه فرود بیایند.

– نقطه Los Leones :

بزرگترین مکان در مپ Miramar این نقطه است. این ناحیه دارای منابع فراوانی است و بازیکنان زیادی در آن فرود می آیند. انبارهای مهمات کافی در این نقطه وجود دارد. تنوع وسایل نقلیه هم در این نقطه زیاد است که موجب وسوسه شدن بازیکنان زیادی می شود.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله گوشی های مناسب بازی پابجی نیو استیت را از دست ندهید. 

مپ Miramar - نقاط

تغییرات ایجاد شده مپ Miramar در آپدیت جدید PUBG موبایل

  1. تغییر آب و هوا
  2. اسلحه های جدید
  3. وجود نوشیدنی های انرژی زا
  4. وجود مناطق جدید
  5. وسیله Golden Mirado
  6. وجود مسیرهای جدید رانندگی

نکات مهم نقشه میرامار

  1. آغاز میرامار با ارانجل “قدیمی” یکسان است. چند دقیقه اول بسیار مهم است. شما باید یک تجهیزات خوب پیدا کنید. یک کلاه ایمنی، یک زره، یک کوله پشتی (با بالاترین سطح ممکن) و اول از همه یک تفنگ بلند.
  2. بهترین ترکیب در اینجا یک تفنگ تهاجمی و یک تفنگ تک تیرانداز یا یک تفنگ تهاجمی و یک مسلسل است. این بستگی به محل میدان جنگ دارد.
  3. تفنگ های ساچمه ای در اینجا کارآمد نیستند مگر اینکه مجبور باشید بین ساختمان ها بجنگید. اگر واقعاً نیاز به استفاده از یکی از این سلاح ها دارید، سعی کنید یک تفنگ ساچمه ای Sawed-off پیدا کنید. این اسلحه در یک شکاف تپانچه قرار می گیرد.
  4. پس از آن باید وارد منطقه سفید شوید. در آنجا عجله نکنید. بهتر است در حومه یک دایره بمانید و همه چیز را از یک نقطه امن زیر نظر داشته باشید. هنگامی که در منطقه هستید، باید سعی کنید یک بازیکن دیگر را حذف کنید. اما گاهی اوقات بهتر است اگر ضربه تمیزی انجام ندهید یا پوشش خوبی ندارید به کسی حمله نکنید.
  5. حتی اگر موفق به کشتن یک نفر شوید، بازیکنان دیگر بلافاصله متوجه می شوند که کجا هستید و به شما شلیک می کنند. به همین دلیل شما باید همیشه از پوشش های مناسب زمین، تپه ها، ساختمان ها یا اتومبیل ها استفاده کنید.
  6. حتی یک انبار کاه می تواند پوشش خوبی باشد. شاید آنها 100٪ ایمن نیستند اما بهتر از ایستادن در یک زمین باز هستند. سعی کنید از درختان دوری کنید آنها فقط از یک طرف به شما پوشش می دهند و دید شما را محدود می کنند. شما نمی توانید در طول یک آتش نشانی به خوبی پنهان شوید و از هر طرف ضربه خواهید خورد.

شاید مقاله شهر pochinki برایتان جالب باشد. 

مپ Miramar - میرامار

چگونه در مپ Miramar پیروز شویم؟

برای پیروز شدن در این مپ باید چند نکته را به خاطر داشته باشید که شامل:

  1. از Vaulting استفاده کنید. این مکانیک به شما امکان می دهد از روی پوشش های زمین و موانع و همچنین از طریق پنجره ها بپرید. به سمت یک مانع بدوید و در لحظه مناسب بپرید.
  2. به یاد داشته باشید که در حین استفاده از Vault نمی توانید تیراندازی کنید یا اقدام دیگری انجام دهید. قبل از اینکه از پنجره بپرید مطمئن شوید که هیچ دشمنی در داخل وجود ندارد. وقتی کسی در طرف دیگر وجود دارد می توانید به راحتی بمیرید.
  3. از تپه ها استفاده کنید به لطف آنها می توانید محیط اطراف خود را بررسی کنید و ببینید آیا دشمنی در این نزدیکی وجود دارد یا خیر. اما به یاد داشته باشید که این نیز یک راه آسان برای مردن است. کسی می تواند متوجه شما شود یا ممکن است از پشت به شما حمله شود.
  4. اگر نیازی ندارید در چند دقیقه اول مسابقه از نارنجک استفاده نکنید. آنها در قسمت پایانی مسابقه که در آن شما می توانید آنها را به هر نقطه از یک منطقه پرتاب کنید، کارآمدتر می شوند.
  5. اگر در یک زمین باز می جنگید، به خصوص در دقایق پایانی مسابقه، پس باید دائما در حال حرکت باشید و با دقت به اطراف نگاه کنید. این می تواند شانس شما را برای هدف یک حمله غافلگیرانه کاهش دهد.
  6. زمانی که فقط چند بازیکن باقی مانده اند به همه شلیک کنید. یک دشمن نجات یافته می تواند به سرعت از یک طعمه به یک شکارچی تبدیل شود و با یک انفجار شما را بکشد.
  7. موارد به جا مانده از بازیکنان مرده را نادیده بگیرید، به خصوص زمانی که فقط چند بازیکن باقی مانده اند و منطقه واقعاً کوچک است.
  8. احتمال زیادی وجود دارد که یک جسد توسط شخص دیگری نیز تماشا شود. تنها استثنا زمانی است که مهمات شما تمام می شود. بدون آن نمی توانید بجنگید، بنابراین چیزی برای از دست دادن ندارید.
  9. اگر شکست خوردید ناامید نشوید. اکثر بازیکنان حتی پس از چندین ده مسابقه (یا حتی پس از صدها مسابقه) نمی توانند در یک مسابقه برنده شوند زیرا خیلی به شانس شما و عملکرد سایر بازیکنان بستگی دارد. اگر شکست خوردید به تلاش خود ادامه دهید. دیر یا زود، شخصیت شما تنها کسی خواهد بود که در میدان جنگ ایستاده است.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری پدارول است.

از اینستاگرام پدارول دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *