مقاله

معرفی دسته بازی موبایل ممو مدل DL88

معرفی دسته بازی موبایل ممو مدل DL88

دسته بازی موبایل یکی پرکاربرد و مهم ترین ابزارهای گیمینگ است. ما در این مقاله درباره انواع دسته بازی موبایل را معرفی می کنیم و به معرفی دسته بازی موبایل ممو مدل DL88 خواهیم پرداخت. 

دسته بازی موبایل

دسته های بازی موبایل در انواع مختلفی تولید شده که به کاربران اجازه می دهد با سرعت بالاتر و امکانات بیشتر بازی خود را کنترل کنند. همانطور که پیشتر گفتیم دسته های بازی در انواع مختلفی تولید شده است.

انواع دسته بازی موبایل

دسته های بازی موبایل در از نظر نوع قرار اتصال با یکدیگر متفاوت است. دسته های بازی موبایل در انواع لیزری، مکانیکی و مغناطیسی تولید و به بازار عرضه می شود. ما در این بخش انواع دسته های بازی مو بایل را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

دسته بازی لیزری موبایل

همه دسته های بازی لیزری دارای فن خنک کننده هستند. فن های خنک کننده برای تامین انرژی مورد نیاز خود به یک منبع انرژی نیاز دارند. این فن ها انرژی خود را از باتری های داخلی تامین می کنند. 

دسته های بازی لیزری دارای دو حالت شلیک هستند که در حالت اول شما با فشردن ماشه می توانید به صورت رگباری شلیک کنید و در حالت دوم شما با فشردن ماشه به صورت تکی شلیک می کنید. تغیر نوع شلیک در این نوع دسته های بازی موبایل با استفاده از سئوچینگ امکان پذیر است. شما با استفاده از دسته بازی لیزری موبایل می توانید با سرعت بسیار بالا شلیک کنید و بازی خود را کنترل کنید.

معرفی دسته بازی موبایل ممو مدل DL88

معرفی دسته بازی موبایل ممو مدل Ak05

دسته بازی موبایل ممو مدل Ak05 دارای یک باتری داخلی 50 میلی آمپری است. با توجه به مقدار مصرفی شما 14 الی 22 روز دوام می آورد این دسته های بازی به خاطر شلیک لیزری جزو دسته های پر طرفدار در بین کاربران حساب می آید.

این دسته های بازی به شما امکان بازی با 4 انگشات شما را می دهند. شما با استفاده از این دسته بازی می توانید 32 گلوله در ثانیه شلیک کنید.

دسته بازی موبایل ممو مدل Ak05 لیزری دارای دو تریگر است که یکی از آنها مغناطیسی و دیگری لیزری است. شما با شلیک در حالت تک شلیک نشانگر به آرامی چشمک می زند. در حالت دوم که شما به صورت رگباری شلیک می کنید چراغ نشانگر به صورت سریع چشمک می زند.

دسته بازی مکانیکی موبایل

دسته های بازی مکانیکی همانطور از نامشان پیداست بدون نیاز به بلوتوث و کابل به گوشی شما متصل می شوند. دسته های بازی مکانیکی به گونه ای است که شما با فشردن ماشه انرژی الکتریکی مغناطیسی انگشت خود را به صفحه نمایش گوشی خود ارسال می کنید.

عملکرد دسته های بازی مکانیکی به گونه ای است که شما می توانید با 4 یا 6 انگشت خود بازی را کنترل کنید. طراحی ارگونومیک این دسته بازی شبیه دسته های کنسول است این موضوع باعث زیبایی آنها و در نهایت از خسته شدن دست کاربر جلوگیری می کند.

معرفی دسته بازی موبایل ممو مدل DL88

دسته بازی موبایل ممو مدل DL88 نوعی از دسته های مکانیکی است که دارای فن خنک کننده گوشی همراه است. این دسته بازی طراحی ارگونومیکی دارد که کاربر می تواند با 6 انگشت خود بازی را کنترل کند. دسته بازی موبایل ممو مدل DL88 دارای 2 پدال و 2 ماشه است که بر روی ماشه های فلزی، سیلیکون های رسانا وجود دارد که از آسیب رسیدن به گوشی شما جلوگیری می کند.

جنس بدنه دسته بازی موبایل ممو مدل DL88 از پلاستیک فشرده ABS است. اما قسمتی که فن دستگاه وجود دارد از جنس آلومینیوم است که دمای گوشی شما را به راحتی کاهش بدهد. در قسمت بالای دسته بازی موبایل ممو مدل DL88 یک تشک سیلیکونی وجود دارد که از افتادن و سر خوردن گوشی شما جلوگیری می کند.

فن نک کننده دسته بازی موبایل ممو مدل DL88 دمای گوشی شما را بین 10 الی 30 درجه کاهش می دهد. پایین نگه داشتن دمای گوشی شما باعث افزایش سرعت و کاهش لگ است.

دسته بازی موبایل ممو مدل DL88 قابلیت باز شدن تا 180 درجه را دارد که شما به راحتی گوشی خود را بر روی آن قرار دهید. همچنین دسته بازی موبایل ممو مدل DL88 برای گوشی های با 67 تا 90 میلی متر مناسب است.

دسته بازی مغناطیسی موبایل

دسته بازی موبایل مغناطیسی اثر انگشت شما را شبیه سازی می کند و به صفحه نمایش گوشی شما انتقال می دهد این موضوع از داغ شدن گوشی موبایل شما در طولانی مدت جلوگیری می کند. 

دسته بازی موبایل مغناطیسی سرعت بسیار بالایی دارد که به شما کمک میکند که بازی خود را به راحتی با سرعت بالا کنترل کنید. دسته بازی موبایل مغنایطیسی فاقد باتری داخلی است. این موضوع باعث می شود که شما بدون نیاز به شارژ از دسته بازی استفاده کنید.

طراحی ارگونومیک این دسته های بازی به گونه ای است که شما می توانید طولانی مدت از این دسته استفاده کنید. تمامی قسمت های از دسته بازی که با گوشی شما در ارتباط است دارای پد سیلکونی که از آسیب احتمالی گوشی موبایل شما جلوگیری می کند.

معرفی دسته بازی موبایل ممو مدل DL88

معرفی دسته بازی مدل DY01

دسته بازی مدل DY01 وزن بسیار کمی دارد. دسته بازی مغناطیسی 4 انگشتی  از جتس پلاستیک فشرده است. در محل تماس تریگرهای این دسته بازی دارای  شیار است که  به صورت ناخواسته  دکمه  های گوشی  فشرده نشوند.

دسته بازی مدل DY01 برای انواع گوشی با سیستم عامل اندروید و ios مناسب است. این تریگرها به وسیله گیره محکم به گوشی شما متصل می شود دسته بازی مدل DY01 برای گوشی های با ضخامت 13 میلی متر مناسب است.

خرید دسته بازی موبایل

برای خرید دسته بازی موبایل باید به چندین نکته  توجه داشته باشد. اولین و مهم  ترین نکته که در هنگام خرید دسته بازی باید به آن توجه کنید سازگاری دسته بازی با گوشی همراه شما است. نکته بعدی که شما باید در خرید دسته بازی رعایت کنید نوع اتصال آن با گوشی شما است. نکته اخر که باید به آن توجه کنید انتخاب دسته بازی موبایل با توجه به نوع بازی شما است.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *