مقاله

معرفی انواع هدست گیمینگ اونیکوما

هدست گیمینگ اونیکوما - فروشگاه پدارول

هدست های بازی از لوازم جانبی هستند که خصوصا در میان گیمرها از محبوبیت خاصی برخوردارند چرا که لذت بازی آنها را چند برابر کرده و به بالا رفتن مهارتشان کمک می کند . در بین برندهای مختلفی که این نوع محصول را تولید می کنند برند اونیکوما یکی از معروف ترین آنها می باشد .

فروشگاه پدارول که عرضه محصولات و لوازم جانبی گیمینگ را بعهده دارد انواعی از هدست گیمینگ اونیکوما را با تخفیف های مناسب عرضه کرده است که برای مشاهده مشخصات محصولات می توانید به سایت مراجعه نموده و با ما در این مقاله همراه باشید تا بیشتر با این محصولات باکیفیت آشنا شوید .

تاریخچه اونیکوما

شرکت اونیکوما در سال 2016 تاسیس گردید و نام آن برگرفته از شخصیتی افسانه ای در چین باستان است . دفتر این برند در کشور چین و در شهر شنژن است .

این شرکت فعالیت خودش را در زمینه ساخت لوازم جانبی گیمینگ شروع کرد و از بین کلیه محصولات آن هدست اونیکوما معروف تر است . دلیل استقبال گیمرها از این نوع هدست به کیفیت بالای آن برمی گردد .

مزایای هدست های اونیکوما

1- طراحی جذاب :

اگر نگاهی به مجموعه هدست های اونیکوما بیندازید متوجه زیبایی ظاهری و چشم نواز بودن طراحی آن خواهید شد که این امر در فروش بیشتر آن نقش بسیار زیادی دارد .

2- تجربه کاربری مناسب و دوام بالا :

این هدست ها نه تنها زیبایی ظاهری دارند بلکه دوام و کیفیت خیلی خوبی هم دارند . صدایی که این در این هدست ها گوش می کنید کاملا شفاف و بدون نویز خواهد بود .

3- قیمت مناسب :

محصولات برند اونیکوما به قیمت مناسب و کارایی بالا شهرت دارند و این اقتصادی بودن قیمت یکی دیگر از دلایل محبوبیت این هدست ها شده است .

هدست گیمینگ اونیکوما - معرفی انواع

معرفی انواع هدست گیمینگ اونیکوما

هدست گیمینگ اونیکوما مدل K10 PRO

این هدست با کلیه کنسول های بازی ، لپ تاپ و گوشی های هوشمند سازگار است و نوع اتصال آن با سیم است و طول کابل 220 سانتی متر است . دارای نورپردازی RGB می باشد .

این هدست در برابر عرق و رطوبت مقاوم است پس برای ساعتها می توان از آن استفاده کرد بدون اینکه نگران جذب عرق از طریق آن و آسیب به هدست شد . دارای کلید مدیریت صدا می باشد و ضد نویز است .

حساسیت آن 105 dB و امپدانس 32 اهم است . پاسخ فرکانسی بین 20 تا 20000 هرتز است . دارای رابط جک 3.5 میلیمتری و پورت USB می باشد . چنانچه این محصول را از فروشگاه پدارول تهیه نمایید دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا نیز هست .

برای خرید هدست گیمینگ اونیکوما مدل K10 PRO کلیک کنید. 

هدست گیمینگ اونیکوما - مدل k10 pro

هدست گیمینگ اونیکوما مدل K19

این هدست با انواع گوشی های هوشمند ، لپ تاپ ، کامپیوتر شخصی و انواع کنسول های بازی اعم از PS5 و ایکس باکس و … سازگاری دارد . نوع اتصال آن با سیم است و طول کابل آن 220 سانتی متر است .

نورپردازی آن RGB و پاسخ فرکانسی 20 تا 20000 هرتز می باشد . این هدست ضد نویز بوده و کلید کنترل صدا نیز دارد . میکروفون آن قابلیت چرخش 90 درجه ای دارد .

رابط جک 3.5 میلیمتری و پورت USB نیز دارد . قطر درایور آن 40mm و امپدانس آن 16 اهم است . اگر نسبت به تهیه این محصول از فروشگاه پدارول اقدام کنید ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا نیز به شما داده می شود .

برای خرید هدست گیمینگ اونیکوما مدل K19 کلیک کنید. 

هدست گیمینگ اونیکوما - مدل k19

هدست گیمینگ اونیکوما مدل X11

این هدست دارای چراغهای RGB و قطر درایو 50mm است . این هدست نیز با انواع کنسول بازی ، گوشی هوشمند و لپ تاپ و تبلت سازگار است . میکروفون آن قابلیت چرخش 360 درجه ای دارد .

کلید قطع و وصل صدا و غلتک تنظیم صدا دارد . این هدست ضد نویز است و دارای رابط جک 3.5 میلیمتری و پورت USB است . نوع اتصال آن با سیم است و طول کابل 220 سانتی متر ، پاسخ فرکانسی آن 20 تا 20000 هرتز می باشد .

این محصول نیز چنانچه از فروشگاه پدارول تهیه گردد شامل ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا خواهد بود .

اگر قصد خرید هدست گیمینگ اونیکوما مدل X11 را دارید کلیک کنید. 

هدست گیمینگ اونیکوما - مدل x11

هدست گیمینگ اونیکوما مدل K5 PRO

این هدست دارای قطر درایور 50mm ، چراغ های LED ، امپدانس 35 اهم و پاسخ فرکانسی 20 تا 2000 هرتز می باشد . نوع اتصال آن با سیم است و طول کابل نیز 2.2 متر است .

این هدست با کلیه کنسولهای بازی ، لپتاپ و گوشیهای هوشمند سازگاری دارد . این محصول ضد عرق و رطوبت و همچنین ضد نویز است . رابط آن جک 3.5 میلیمتری و پورت USB است .

این محصول دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالاست اگر از مراکز معتبری نظیر فروشگاه پدارول تهیه گردد .

برای دیدن مشخصات هدست گیمینگ اونیکوما مدل K5PRO کلیک کنید. 

هدست گیمینگ اونیکوما - مدل k5 pro

هدست گیمینگ اونیکوما مدل X15 Pro

این هدست دارای میکروفون قابل انعطاف ، جک 3.5 میلیمتری ، پورت USB و چراغ های RGB است . این هدست با کلیه کنسولهای بازی ، لپتاپ و گوشی های هوشمند سازگار است .

قطر درایور آن 50mm و وزن آن 380 گرم است . اتصال آن با سیم است و کابل آن 220 سانتی متر طول دارد . امپدانس 15 اهم و پاسخ فرکانسی آن 20 تا 20000 هرتز می باشد .

این هدست نیز در برابر عرق و رطوبت مقاوم است و چنانچه از مراکز معتبری همچون فروشگاه پدارول تهیه گردد شامل ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا نیز می شود .

جهت خرید هدست گیمینگ اونیکوما مدل X15 Pro کلیک کنید. 

هدست گیمینگ اونیکوما - مدل x15 pro

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر، وب سایت پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است.

اینستاگرام پدارول را فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *