مقاله

معرفی دسته بازی موبایل مدل SR

معرفی دسته بازی موبایل مدل SR

دسته بازی موبایل یکی از مهمترین ابزار برای گیمرها است. گیمرهای حرفه ای یا کسانی که تازه شروع به بازی کرده اند از دسته بازی برای افزایش سرعت بازی خود استفاده می کنند. دسته های بازی موبایل انواع مختلفی دارند که توسط شرکت ها و کمپانی ها تولید و به بازار عرضه می شوند. دسته بازی موبایل مدل  SR یکی از بهترین دسته های بازی موجود در بازارهای ایران است. ما در این مقاله به معرفی دسته بازی موبایل مدل SR می پردازیم. با ما همراه  باشید.

دسته بازی چیست؟

دسته بازی ابزاری کاربردی برای کنترل بازی های مخصوص کنسول، کامپیوتر و موبایل هستند.دسته های بازی انواع مختلفی دارند برخی  از این دسته ها برای موبایل طراحی شده اند که ویژگی های خاص خودشان را دارند.

دسته بازی موبایل دسته های بازی موبایل این امکان را به کاربران می دهند که با استفاده از گوشی موبایل خود بازی های به سبک پابجی و کالاف دیوتی را اجرا کنند. این دسته ها علاوه بر اینکه به کاربران امکان بازی کردن با سرعت بالا را می دهد، برای آنها امکانات بیشتری را فراهم می کند. دسته های بازی موبایل به دسته های لیزری، مغناطیسی و مکانیکی تقسیم می شوند. هر کدام از این دسته ها دارای ویژگی های خاصی هستند. در این بخش انواع دسته بازی موبایل را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

معرفی دسته بازی موبایل مدل SR

دسته بازی لیزری

دسته های بازی لیزری موبایل دارای باتری داخلی هستند. همچنین این دسته ها داری فن خنک کننده هستند که از داغ شدن گوشی و کاهش سرعت گوشی پیشگیری می کنند. در مدل های پیشرفته دسته بازی لیزری فن های قوی وجود دارد که به در چند دقیقه دمای گوشی شما را از 10 تا 15 درجه کاهش می دهد.

معرفی دسته بازی ممو مدل Ak03

دسته بازی ممو مدل Ak03 یکی از پیشرفته ترین دسته های بازی در فروشگاه پدارول است. این دسته بازی جزو دسته های بازی لیزری است. دسته بازی ممو دارای فن خنک کننده داخلی با قدرت 6000 دور در دقیقه است. فن خنک کننده این دسته از باتری داخلی که دارد انرژی مورد نیاز خود را تامین می کند.

ظرفیت باتری این دسته 4.500 میلی آمپر است. دسته بازی ممو مدل Ak03 با تمامی گوشی ها با سیستم عامل اندروید و ios سازگار است. این دسته بازی موبایل برای گوشی هایی تا ضخامت 10 میلی متر مناسب است.

جنس دسته بازی ممو مدل Ak03 از پلاستیک ABS است. همچنین این دسته بازی داری دو تریگر است که به شما این امکان را می دهد که  16 تا 32 شلیک به صورت رگباری در ثانیه داشته باشید.

دسته بازی مکانیکی

دسته های بازی همان طور که از نامشان پیداست مکانیکی هستند بدون نیاز به کابل یا بلوتوث به گوشی شما وصل می شوند. عملکرد دسته ها به گونه ای است که شما آن را روی گوشی موبایل خود قرار می دهید از طریق ماشه ها یا بازویی های آن بازی خود را کنترل می کنید. 

سرعت عملکرد دسته های بازی مکانیکی ارتباط مستقیمی با سرعت انگشتان شما دارد. برخی از دسته های بازی مکانیکی به صورت 6 انگشت و بعضی از مدل های دسته بازی مکانیکی امکان بازی با 4 انگشت را به شما می دهند. البته شما می توانید در همه مدل های دسته های بازی مکانیکی با دو انگشت خود بازی کنید.

معرفی دسته بازی موبایل مدل SR

معرفی دسته بازی موبایل مدل SR

دسته بازی موبایل مدل  SR یک دسته بازی مکانیکی است دسته بازی موبایل مدل  SR دارای فن خنک کننده جهت جلوگیری از داغ شدن گوشی شما و افزایش سرعت بازی است. دسته بازی موبایل مدل  SR برای تامین انرژی مورد نیاز باتری دارای باتری داخلی است.

فن خنک کننده دسته بازی موبایل مدل  SR، 5000 دور در دقیقه سرعت دارد. این فن خنک کننده دمای گوشی شما را بین 5 تا 10 درجه در دقیقه کاهش می دهد. تا باعث کند شدن سرعت گوشی شما و لگ آن نشود.

باتری داخلی دسته بازی موبایل مدل  SR با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت است. شما می توانید باتری دسته بازی را از طریق کابل USB شارژ کنید.

طراحی ارگونومیک این دسته بازی به گونه های است که شما می توانید به راحتی دراز مدت از آن بدون خستگی استفاده کنید. وجود پورت خروجی USB در قسمت پشتی دسته بازی، به شما اجازه شارژ هر دیوایسی از جمله خود موبایل را می دهد.

دسته بازی مغناطیسی

دسته های مغناطیسی یکی دیگر از دسته های بازی موبایل هستند این دسته های بازی سیستمی در خود دارند که شما با فشردن ماشه ها یا بازویی آنها می توانید اثر انگشت خود را به صفحه گوشی منتقل کنید.

دسته های بازی مغناطیسی به دلیل شبیه سازی اثر انگشت شما حتی در زمان داغ شدن گوشی باعث کند شدن گوشی شما نمی شوند.  دسته های بازی مغناطیسی سرعت عملکرد بسیار بالایی دارند. عملکرد این نوع از دسته های بازی بسیار ساده است شما با فشرده بازویی ها یا ماشه هاس دسته انرژی الکتریسیته را به صفحه گوشی خود منتقل می کنید.

معرفی دسته بازی مدل JS32 

دسته بازی مدل JS32 دارای 4 سطح شلیک رگباری است. دسته بازی مدل JS32 دو تریگر دارد که یکی از آنها لیزری و مغناطیسی است. همچنین این دسته بازی دارای باتری لیتیومی هوشمند است.

جنس بدنه دسته بازی مدل JS32  از پلاستیک ABS و فلز است. طراحی ارگونومیک به گونه ای است که دست شما با استفاده طولانی مدت خسته نمی شود. این دسته بازی با تمامی گوشی با ضخامت 11.5 میلی متر است. دسته بازی مدل JS32 دارای درگاه شارژ میکرو این زمان شارژ این دسته بازی 20 دقیقه است.

معرفی دسته بازی موبایل مدل SR

دسته های بازی موبایل باعث افزایش سرعت بازی شما می شود. شما می توانید با استفاده از این دسته ها می توانید بردهای بیشتری داشته باشید.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *