مقاله

معرفی دسته بازی موبایل مدل H5

معرفی دسته بازی موبایل مدل H5

امروزه بازی هایی زیادی به سبک بتل رویال ساخته شده و امکانات زیادی از جانب تولید کنندگان برای کاربران تولید و به بازار عرضه شده است. بازی های به سبک بتل رویال در بین افراد رایج شده است که کاربران می توانند با ابزارهای بازی آنها را به راحتی اجرا کنند. برخی از این ابزارها دسته های بازی هستند، ما در این مقاله به معرفی دسته بازی موبایل مدل H5 می پردازیم.

گیم پد موبایل

گیم پد موبایل یا دسته بازی موبایل یکی از ابزارهای گیمینگ است که به کاربران این امکان را می دهد که با استفاده از این دسته ها می توانند سرعت بازی خود را افزایش دهند. گیم پد موبایل در انواع مختلفی تولید شده اند که برای انواع بازی مانند پابجی و کالاف دیوتی و غیره مناسب هستند.

انواع گیم پد موبایل

گیم پدهای موبایل در انواع مختلفی تقسیم شده اند که به کاربران این امکان را می دهند که در بازی خود سرعت بیشتری داشته باشند همچنین به آنها کمک می کند که بردهای بیشتری داشته باشند. در ادامه انواع گیم پد موبایل را مورد بررسی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

معرفی دسته بازی موبایل مدل H5

گیم پد لیزری موبایل

گیم پدهای موبایل به طور کلی دارای باتری داخلی هستند. باتری به کار رفته در این نوع از گیم پد ها از جنس لیتوم است. همچنین این گیم پد ها دارای فن خنک کننده گوشی هستند که از داغ شدن و لگ گوشی شما جلوگیری می کنند. به همین جهت شما با استفاده از این دسته های بازی می توانید سرعت بیشتری در بازی داشته باشید.

شما با استفاده از گیم پدهای لیزری می توانید به دو صورت شلیک کنید. در نوع اول شما با فشردن ماشه های دسته می توانید به صورت رگباری شلیک کنید. در حالت دوم شما با  فشردن ماشه یا بازویی می توانید به صورت تکی شلیک کنید.

معرفی دسته بازی لیزری موبایل مدل AK-03

دسته بازی موبایل مدل AK-03 یکی از معرف ترین دسته های بازی لیزری است که به شما این امکان را می دهد که در هر ثانیه 25 گلوله شلیک کنید. همچنین شما می توانید با استفاده از سوئچینگ یک دکمه را به حالت تک شلیک یا شلیک رگباری تغیر دهید.

دسته بازی لیزری موبایل مدل AK-03 دارای فن خنک کننده 6000  RPH است. که درجه ای حرارت گوشی شما را بین 10 الی 15 درجه کاهش دهد. دسته بازی لیزری موبایل مدل AK-03 برای انواع گوشی با سیستم عامل اندروید وios مناسب است.

گیم پد مکانیکی موبایل

گیم پد مکانیکی موبایل بدون نیاز به کابل و بلوتوث به گوشی شما متصل می شوند. شما با استفاده از این گیم پدها می توانید بازی خود را با 4 یا 6 انگشت کنترل کنید.

عملکرد این دسته های بازی بسیار روان است. برخی از کاربران فکر می کنند که دسته بازی مکانیکی باعث آسیب صفحه نمایش گوشی می شود. اما این یک تفکر اشتباه است. ماشه های گیم پد مکانیکی دارای پد سیلیکونی از جنس رسانا است که از آسیب صفحه نمایش گوشی شما جلوگیری می کند. تمامی قسمت این نوع از دسته بازی که با گوشی شما در ارتباط است دارای پد سیلیکونی است.

معرفی دسته بازی موبایل مدل H5

معرفی دسته بازی موبایل مدل H5

دسته بازی موبایل مدل H5 دارای یک فن پر قدرت است که می تواند دمای  گوشی شما را بین  5 تا 10 درجه کاهش دهد. سرعت این فن پر قدرت 4500 دور در دقیقه است. که از لگ و کاهش سرعت گوشی شما جلوگیری می کند. این موضوع  باعث می شود سرعت بیشتری و همچنین برد های بیشتری داشته باشید.

طراحی این دسته بازی به گونه ای است که شما در هنگام استفاده طولانی مدت از آن خسته نمی شوید. جنس بدنه دسته بازی موبایل مدل H5 پلاستیک فشرده و ABS است. ماشه های این گیم پد از جنس فلز است همچین بر سر این ماشه ها پدهای سیلیکونی از جنس رسانا وجود دارد.

گیم پد مغناطیسی موبایل

گیم پد مغناطیسی موبایل به شما کمک می کند که عملکردی بدون نقصی داشته باشید. عملکرد گیم پد مغناطیسی موبایل به گونه ای است که با فشردن ماشه اثر انگشت شما را شبیه سازی می کند و به صفحه نمایش گوشی شما انتقال می دهد. این نوع از گیم پد ها دارای قفل هستند که وقتی روی گوشی شما قرار می گیرند سرجای خودشان فیکس می شوند و در حین بازی جا به جا نمی شوند.

گیم پد مغناطیسی موبایل هیچ گونه تاخیری در عملکرد خود ندارند. این گیم پدها به دلیل اینکه اثر انگشت شما را شبیه سازی می کنند باعث داغ شدن گوشی شما نمی شوند.

معرفی گیم پد مناطیسی موبایل مدل S8

گیم پد مناطیسی موبایل مدل S8 دارای دو تریگر است که شما این امکان را می دهد که با 4 انگشت خود بازی را کنترل کنید. این گیم پدها با طراحی فوق العاده ای که دارند هیچ گونه مزاحمتی برای دکمه های گوشی ایجاد نمی کنند. همچنین هیچ گونه آسیبی به صفحه گوشی شما وارد می کند.

ساختار این گیم پدها به گونه ای است که سرعت عملکرد گیمرها را چندین برابر می کند. شما با فشار کوچیک روی ماشه ها به راحتی  عمل می کنید. گیمرها با استفاده از این دسته های بازی می توانند سرعت بسیار بالایی داشته باشند.

خرید گیم پد موبایل 

شما برای خرید گیم پد موبایل باید به چندین نکته توجه داشته باشید.

  • در مرحله اول شما باید نوع گیم پد خود را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد باید سازگاری دسته بازی موبایل را با گوشی خود چک کنید. شما می توانید ابعاد گوشی خود را از روی کارتون، چک کیند.
  • در مرحله آخر باید با توجه به نوع بازی، یک دسته را انتخاب کنید.
معرفی دسته بازی موبایل مدل H5

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *