مقاله

راهنمایی خرید دسته بازی موبایل

راهنمایی خرید دسته بازی موبایل

بهترین دسته بازی موبایل لزوما گرانترین دسته بازی نیست. بنابراین شما باید در هنگام خرید دسته بازی دقت کنید که  تنها مولفه بهترین دسته بازی قیمت آن نیست. ما در این مقاله شما را برای خرید دسته بازی موبایل راهنمایی خواهیم کرد. در راهنمایی خرید دسته بازی موبایل برخی از مهمترین ویژگی های دسته بازی موبایل را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

دسته بازی موبایل

دسته بازی موبایل یا گیم پد یکی از مهم ترین گجت های گیمینگ است. دسته بازی یکی از مهم ترین ابزارها برای گیمرها است. این افراد از گیم پدها برای سرعت بیشتر در بازی از آنها استفاده می کنند. دسته های بازی با توجه به نوع اتصالی که دارند که به دسته مختلفی تقسیم می شوند.

انواع دسته بازی موبایل

دسته های بازی موبایل انواع مختلفی دارند. گیم پدها با توجه به نوع اتصال به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. هر کدام از دسته های بازی موبایل ویژگی هایی خاص خودشان را دارند. گیمرها با توجه به نوع و ویژگی دسته بازی آنها را برای بازی خود انتخاب می کنند. دسته های بازی به سه نوع لیزری، مغناطیسی و مکانیکی تقسیم می شوند.

راهنمای خرید دسته بازی موبایل

راهنمایی خرید دسته بازی موبایل

قبل از خرید دسته بازی موبایل لازم است چند نکته را بررسی کنیم. در ادامه مقاله چند مورد از عواملی که در هنگام خرید دسته بازی باید رعایت شود را بیان خواهیم کرد با ما همراه باشید.

ضخامت موبایل 

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که شما باید در هنگام خرید دسته بازی موبایل باید به آن توجه کنید، ضخامت موبایل و سازگاری دسته بازی با موبایل شما است برای دانستن ضخامت موبایلی که برای بازی انتخاب کرده اید، کافیست مشخصات ظاهری موبایل را از روی جعبه آن مطالعه کنید.

دسته بازی با دسته نگهدارنده و بدون دسته نگهدارنده 

برخی از دسته های بازی دارای نگهدارنده یا گریپ در جعبه خود هستند. وجود نگهدارنده باعث می شود تا شما در هنگام بازی راحت تر باشید همچنین در هنگام بازی فشار کمتری به دست شما وارد می شود.

وجود دسته نگهدارنده در دسته بازی باعث می شود که شما بدون خستگی تا ساعت های طولانی با موبایل خود بازی کنید. انتخاب دسته  بازی گریپ دار یا ساده کاملا به سلیقه شما بستگی دارد.

دسته بازی فن دار

برخی از دسته های بازی دارای فن خنک کننده داخلی هستند که این موضوع باعث شده تا این مدل از دسته ها طرفداران زیادی داشته باشند. وجود فن خنک کنند در دسته های بازی موجب کاهش دمای گوشی شما و همچنین از کند شدن سرعت گوشی شما جلوگیری می کند.

وقعیت قرار گیری دسته بازی

دسته های بازی موبایل با توجه به نوع طراحی که دارند در یک موقعیت خاصی قرار می گیرند. برخی از دسته های بازی در لبه  موبایل قرار می گیرند به همین جهت وقتی که شما دسته بازی را نصب می کنید انگشت شما در بالای موبایل قرار می گیرند.  

نوع دیگری از دسته های بازی وجود دارند که وقتی شما آنها را نصب می کنید ماشه ها یا کلید های آنها در پشت گوشی قرار می گیرند به همین جهت انگشتان شما در هنگام بازی پشت موبایل قرار می گیرند.

برای مشاهده مشخصات دسته بازی کالاف دیوتی و پابجی ممو مدل Ak-Pad 8K کلیک کنید . 

راهنمای خرید دسته بازی موبایل

معرفی دسته بازی

همانطور که پیشتر گفتیم دسته های بازی موبایل با توجه به نوع اتصال خود به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. فروشگاه لوازم گیمینگ پدارول عرضه کننده انواع دسته بازی با توجه به نوع کارکرد و ویژگی های آنها است ما در این قسمت به معرفی انواع دسته بازی می پردازیم

دسته بازی مدل AK77

دسته بازی مدل AK77 توسط کمپانی ممو طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است. این دسته بازی جز دسته های مکانیکی است همچنین این دسته بازی دارای 4 پدال و 2 فرمان است که به شما این امکان را می دهد که از طریق فرمان بازی خود را کنترل کنید.

دسته بازی مدل AK77 دارای فن خنک کننده داخلی است که توانایی کاهش دمای گوشی شما از 4 تا 7 درجه را دارد. این دسته  بازی به گونه ای طراحی شده است که شما بدون خستگی می توانید از آن به مدت طولانی استفاده کنید.

دسته بازی مدل AK88

دسته بازی مدل AK88 مانند دسته بازی م مدل AK77 است. اما این دسته بازی دارای ویژگی های خاص تری نسبت به دسته بازی مدل AK88 است. یکی از مهم برتری های دسته بازی مدل AK88 فن خنک کننده  قوی تر است. این دسته بازی دارای فن خنک کننده با قدرت 6000 دور در دقیه است که توانایی کاهش دمای گوشی شما را از 10 تا 15 را دارد. همچنین این دسته بازی به برای تامین انرژی مورد نیاز خود دارای یک باتری داخلی با قدرت 1200 MAH است.

شما با استفاده از این دسته بازی می توانید از 6 انگشت خود برای بازی کمک بگیرید. این دسته بازی دارای 4 پدال است که شما می توانید در تنظیمات دسته عملکرد آنها را تغییر دهید. برای مثال می توانید دو  پدال دسته را برای نشانه گیری و شلیک، دو پدال دیگر را  برای دویدن و پریدن تنظیم کنید.

شما باید در هنگام خرید دسته بازی تمامی مواردی که در بالا به آنها اشاره کریدم را رعایت کنید. همچنین باید در زمانی که دسته بازی را انتخاب می کنید با توجه به نوع بازی خود دسته بازی مناسبی را انتخاب کنید. برای مثال برخی از بازی ها نیازمند به سرعت زیادی هستد شما می توانید از دسته های بازی که سرعت بالایی دارند استفاده کنید. یا به عنوان مثال برخی از بازی ها باعث داغ شدن گوشی شما می شوند. شما می توانید دسته هایی را انتخاب که دارای فن خنک کننده هستند که از داغ شدن گوی شما جلوگیری کنند.

یکی از مهم ترین مولفه های که باید در هنگام خرید دسته بازی باید به آن موضوع توجه کنید قیمت دسته بازی است. دسته های که دارای فن خنک کننده و باتری داخلی هستند قیمت بالاتری نسبت به دیگر دسته ها دارند. همچین شما باید با توجه به راحتی خود دسته های بازی موبایلی را انتخاب کنید که باعث خستگی شما نشوند.

راهنمای خرید دسته بازی موبایل

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *