مقاله

معرفی دسته بازی موبایل مدل AK88

معرفی دسته بازی موبایل مدل AK88

دسته بازی موبایل یکی از مهم ترین گجت های بازی است که امروزه طرفداران زیادی دارد. دسته های بازی موبایل انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی خاص خودشان را دارند. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی دسته بازی موبایل مدل AK88  بپردازیم. با ما همراه باشید.

دسته بازی موبایل

دسته های بازی موبایل عملکردی شبیه به دسته های کنسول دارند. با این تفاوت که دسته های بازی موبایل بر روی گوشی موبایل نصب می شوند. دسته های بازی با روش های مختلف به گوشی موبایل شما وصل می شوند. استفاده از دسته بازی به شما کمک می کند در بازی سرعت بیشتری داشته باشید.

انواع دسته بازی موبایل

همانطور که پیش تر گفتیم دسته های بازی از روش های مختلفی به گوشی موبایل شما متصل می شوند. دسته های بازی با توجه به نوع اتصال به گوشی، انواع دسته بازی موبایل مکانیکی، لیزری و مغناطیسی تقسیم می شوند.

معرفی دسته بازی موبایل مدل AK88

دسته بازی موبایل لیزری

دسته بازی لیزری یکی از پیشرفته ترین نوع دسته بازی موبایل است. این دسته های بازی دارای باتری داخلی هستند. شما با استفاده از این دسته ها می توانید به صورت تک و رگباری شلیک کنید. عملکرد این دسته ها به گونه ای است که شما با فشردن ماشه ها انرژی الکتریسیته  لیزری دسته خود را به ماشه وارد کرده، ماشه ها یا بازوها انرژی دریافتی خود را به صفحه نمایش شما انتقال می دهند.

شما با استفاده از دسته بازی لیزری سرعت بسیار بالایی را تجربه خواهید کرد. بعضی از مدل های دسته بازی لیزری موبایل به شما این امکان را می دهند که برخی از عملکرد ها را ضبط کنید و در صورت نیاز آنها به صورت خودکار اجرا می شوند.

دسته بازی موبایل مکانیکی

دسته بازی موبایل مکانیکی بدون نیاز به بلوتوث و کابل به گوشی شما متصل می شوند. در این نوع از دسته بازی موبایل دو ماشه وجود دارد که شما با فشردن آنها بازی را کنترل می کنید. دسته بازی موبایل مکانیکی امکان بازی با 4 یا 6 انگشت را به شما می دهند.

تمامی قسمت دسته بازی که با گوشی شما در ارتباط است دارای پد های سیلیکونی است که از آسیب احتمالی به گوشی شما جلوگیری می کند. بر روی ماشه های این دسته بازی پد های سیلیکونی از جنس الیاف رسانا وجود دارد که عملکرد انگشت شما را به گوشی انتقال می دهند. دسته بازی مکانیکی به دلیل عدم استفاده از کابل یا بلوتوث سرعت بسیار بالایی دارد.

برای خرید دسته بازی پابجی فن دار شش انگشتی مدل AK77 کلیک کنید

معرفی دسته بازی موبایل مدل AK88

دسته بازی موبایل مغناطیسی

در دسته بازی مغناطیسی موبایل سیستمی وجود دارد که انگشت شما را شبیه سازی می کند. یکی از مهم ترین قابلیت دسته بازی موبایل مکانیکی سرعت بسیار بالایی آن است. یکی دیگر از قابلیت های دسته بازی موبایل مغناطیسی عملکرد دقیق آنها است.

شما با استفاده از این دسته های بازی می توانید سرعت بالایی در بازی خود داشته باشید همچنین می توانید برد های زیادی را تجربه کنید. این دسته بازی ها فاقد باتری داخلی هستند. طراحی ارگونومیک این دسته بازی به گونه ای است که دست شما در هنگام استفاده طولانی مدت خسته نمی شوید.

معرفی دسته بازی موبایل مدل AK88

دسته بازی موبایل مدل AK88 یکی از معرف ترین دسته بازی موبایل شرکت ممو است. این دسته بازی دارای فن پر قدرت با 6000 دور در دقیقه می باشد. شما با استفاده از این دسته بازی می توانید دمای گوشی خود را 10 تا 15 درجه کاهش دهید. کاهش دما از لگ در گوشی شما جلوگیری می کند.

دسته بازی موبایل مدل AK88 دارای باتری پر قدرتMAH 1200 برای تامین انرژی مورد نیاز فن است. دسته بازی موبایل مدل AK88 با استفاده از کابل USB شارژ می شود.

شما استفاده از این دسته بازی موبایل می توانید با 6 انگشت خود بازی را کنترل کنید. شما می توانید در تنظیمات دسته بازی دو پدال را برای نشانه گیری و شلیک تنظیم کنید. دو پدال دیگر را برای پرش یا پیک دادن تنظیم  کنید.  این دسته بازی به  گونه ی طراحی و تولید شده اند که شما با استفاده از دسته بازی موبایل مدل AK88 می توانید سرعت بازی خود را افزایش دهید  همچنین طراحی ارگونومیک آنها از خسته شدن دست شما جلوگیری می کند.

جنس دسته بازی موبایل مدل AK88  از فولاد ضد زنگ و سیلیکون است.متریال به کار رفته در این دسته بازی بسیار با کیفیت است. همچنین تمام قسمت های از دسته بازی که با گوشی شما در ارتباط است دارای پد های محافظ است که از خط و خش ، آسیب و لغزش گوشی شما جلوگیری می کند. این دسته بازی گوشی های با ضخامت 6  تا 12 میلی متر را پشتیبانی می کند. شما با استفاده از این دسته بازی موبایل می توانید به گوشی های با سیستم عامل اندروید و ios متصل شوید.

معرفی دسته بازی موبایل مدل AK88

نوع اتصال این دسته بازی به گونه ای است بدون هیچ تاخیری عملمرد شما را انجام می دهند. شما با فشردن ماشه های این دسته بازی عکلمرد انگشت خود را به صفحه گوشی انتقال می دهید. همچنین این دسته  بازی دارای دو پدال زاپاس است که شما به راحتی می توانید ماشه های دسته را بدون نیز به تخصص خاصی پدال ها را تعوض کنید.

اگر شما به دنبال دسته بازی موبایل برای بازی های به سبک پابجی و کالاف دیوتی هستید دسته بازی موبایل مدل AK88 یک گزینه مناسب است. شما با استفاده از این مدل دسته بازی می توانید سرعت بالایی را تجربه کنید همچنین باعث افزایش مهارت شما در بازی می شود. گیمرهای حرفه یا افرادی که تازه شروع به بازی کرده اند می توانند از این دسته بازی استفاده کنند.

مجموعه پدارول سایت تخصصی بررسی و فروش اینترنتی کالا

مشتریان و کاربران پدارول می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای موردنظر ، وب سایت فروشگاه پدارول را بررسی کرده و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنند . همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات ، شایسته مشتری پدارول است .

اینستاگرام پدارول را فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *